Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Bare smertestillende + sovepillene. Ikke sånne gøye smertestillende. Bare en kjedelig cox2-hemmer. Koster faen meg nærmere 400 for 28stk og så får man ingen ting moro ut av de. Føler meg rett og slett snytt.

Ser den der..

En kamerat fikk skrevet ut en resept på 300 stk Voltaren stikkpiller en gang; de er dog artigere, skjønt kanskje ikke i stikkpilleform. But what ever floats your boat..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Uten at jeg vet noe, så har trettenåringer så elendig sosial kompetanse, og generell dårlig oppførsel at du bør rholde deg til din elskbare sekstenåring :wub:

Lenke til kommentar
Undres: Vil det være mulig å spise med rektum? Altså - når man klarer å ta opp medisiner i blodet dergjennom, så må det vel gå an å ta opp næring?

Vel... En kamerat av meg har diabetes. Og han har gitt beskjed om at hvis han kollapser og vi ikke får stappet sukekr i munnen hans så skal vi stappe en snickers i ræva så det urde funke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Skype meg tråden? :)

Undres: Vil det være mulig å spise med rektum? Altså - når man klarer å ta opp medisiner i blodet dergjennom, så må det vel gå an å ta opp næring?

Vel... En kamerat av meg har diabetes. Og han har gitt beskjed om at hvis han kollapser og vi ikke får stappet sukekr i munnen hans så skal vi stappe en snickers i ræva så det urde funke.

Du kødder?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Mmm. Lekkert :p

Da satser jeg på frokostblanding i analen i morratidlig.

Ikke glem å ta med kamera da!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...