MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Bare smertestillende + sovepillene. Ikke sånne gøye smertestillende. Bare en kjedelig cox2-hemmer. Koster faen meg nærmere 400 for 28stk og så får man ingen ting moro ut av de. Føler meg rett og slett snytt. Ser den der.. En kamerat fikk skrevet ut en resept på 300 stk Voltaren stikkpiller en gang; de er dog artigere, skjønt kanskje ikke i stikkpilleform. But what ever floats your boat.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 15-3=12=nei,nei,nei,nei.Hahaha, det var litt lavmåls Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 hun er tretten, jeg har busrdag 28 des. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Spør du meg, så er 12 way too young. Blir ikke det barneskolen, elns? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 ER DU UTRO MOT MEG?!?!?!?!? Nå skal jeg fortelle ALLE hvor liten pikk du har!!!! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Alltid sats på younger model. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ikke er det fitte og ikke er det pupp, hva er det å gå etter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvor liten sa du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 hun er tretten, jeg har busrdag 28 des. Se filmen hos Youtube Ser den der.. En kamerat fikk skrevet ut en resept på 300 stk Voltaren stikkpiller en gang; de er dog artigere, skjønt kanskje ikke i stikkpilleform. But what ever floats your boat.. Voltaren får man jo reseptfritt nå da. Bare at da er de svakere og heter voltarol. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hahahaha Hvorfor er vi så slemme mot han? Kanskje han faktisk ikke er som oss andre mannsvin som bare tenker på kos Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg dreper deg hvis du gjør det Men jeg har jo tenkt å kjøpe tennvæske til du kommer joooo Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hvor liten sa du? hun prater, noe ikke kjæresten min gjør... og det er pupp ihvertfall og noen gutter er ikke snn bare fitte og puling Endret 15. desember 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jah, vet det. Men dette var de fine sterke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Uten at jeg vet noe, så har trettenåringer så elendig sosial kompetanse, og generell dårlig oppførsel at du bør rholde deg til din elskbare sekstenåring :wub: Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Undres: Vil det være mulig å spise med rektum? Altså - når man klarer å ta opp medisiner i blodet dergjennom, så må det vel gå an å ta opp næring? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 ja, seff kommer jeg til å gjøre det, men kjæresten min tar ikke noe initiativ, doh jeg kljempet for hennene i 3 måneder trenger noen å prate med Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Undres: Vil det være mulig å spise med rektum? Altså - når man klarer å ta opp medisiner i blodet dergjennom, så må det vel gå an å ta opp næring? Vel... En kamerat av meg har diabetes. Og han har gitt beskjed om at hvis han kollapser og vi ikke får stappet sukekr i munnen hans så skal vi stappe en snickers i ræva så det urde funke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Skype meg tråden? Undres: Vil det være mulig å spise med rektum? Altså - når man klarer å ta opp medisiner i blodet dergjennom, så må det vel gå an å ta opp næring? Vel... En kamerat av meg har diabetes. Og han har gitt beskjed om at hvis han kollapser og vi ikke får stappet sukekr i munnen hans så skal vi stappe en snickers i ræva så det urde funke. Du kødder? Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Da satser jeg på frokostblanding i analen i morratidlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Undres: Vil det være mulig å spise med rektum? Altså - når man klarer å ta opp medisiner i blodet dergjennom, så må det vel gå an å ta opp næring? Vel... En kamerat av meg har diabetes. Og han har gitt beskjed om at hvis han kollapser og vi ikke får stappet sukekr i munnen hans så skal vi stappe en snickers i ræva så det urde funke. Mmm. Lekkert Da satser jeg på frokostblanding i analen i morratidlig. Ikke glem å ta med kamera da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg