MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Haha, din dotissjeffgule Aidskake.. Masse rart jeg ikke har. Alle hyler om at jeg har alt.. =( Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Look at the bright side: Hun får trent bort fettet. Wild guess på at hun ender opp som en alkoholisert kjederøykende barnemor før hun er 17. 14. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Sweet. Corsair Flash Voyager 8GB på vei i posten.Bah. Har 16GB GT jeg. Trenger ikke noe ufattelig stort..bare et lite gavekort lizm å bruke lizm lizm lizm Endret 15. desember 2008 av b-real Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Haha, din dotissjeffgule Aidskake.. Masse rart jeg ikke har. Alle hyler om at jeg har alt.. =( Du har jo alt. Du har stor kåk, gode venner som lager mat til deg (!!), scrabbelskillz, mennesker som er glad i deg, ålreit jobb. Osv. Vær glad! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Hah! edit: Oja, kåk. Nvrmnd. Endret 15. desember 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 http://rapidshare.de/files/41068259/Norskt...emmede.doc.html Sjekk ut tentamensstilen min Handler for det meste om geeks og jenter. (når vi først snakker stiler, moro med respons;P) Hahahah, genial stil Haha, tnx Fikk 4/5, funker. Går allmenn VGS2 Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Du har jo alt. Du har stor kåk, gode venner som lager mat til deg (!!), scrabbelskillz, mennesker som er glad i deg, ålreit jobb. Osv. Vær glad! Ja =) Takk for maten i helgen Aids ^^ Jeg er da alltid glad :!: (Hendelser på Freiabutikken i Oslo teller ikke..) Hah! edit: Oja, kåk. Nvrmnd. Hah! Endret 15. desember 2008 av MSg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg er så jævlig smart. Her om dagen så bestemte jeg meg for å rydde mens jeg var full. Nå har jeg brukt en halvtime på å leite etter medisinen min. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tror ikke alle de er smarte i fylla? Men kanskje litt prekært å finne igjen medisinen sin. Tør jeg spørre hva slags det er? Noe er jo mer prekært enn andre.. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Når er du IKKE full egentlig? Vi burde tvangsendt deg på et AA møte, din fyllik :!: Endret 15. desember 2008 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Sweet. Corsair Flash Voyager 8GB på vei i posten. Bah. Har 16GB GT jeg. Elsker å kaste rundt på de Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Faen hva driver jeg med??? Jeg har kjærste også sitter jeg od flørter med en jente på telfon..fack Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tror ikke alle de er smarte i fylla? Men kanskje litt prekært å finne igjen medisinen sin. Tør jeg spørre hva slags det er? Noe er jo mer prekært enn andre.. Bare smertestillende + sovepillene. Ikke sånne gøye smertestillende. Bare en kjedelig cox2-hemmer. Koster faen meg nærmere 400 for 28stk og så får man ingen ting moro ut av de. Føler meg rett og slett snytt. Når er du IKKE full egentlig? Vi burde tvangsendt deg på et AAA møte, din fyllik :!: Jeg drikker i gjennomsnitt en eller to ganger i uka. Tror jeg. Kan hende det er mer men da må jeg ha vært så full at jeg har glemt det. Anyways så har jeg ikke et drikkeproblem. Jeg drikker, jeg snubler, jeg faller. Ikke noe problem! Faen hva driver jeg med???Jeg har kjærste også sitter jeg od flørter med en jente på telfon..fack Har du planer om å gjøre noe med det? Om ikke så er det ikke så farlig da. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Faen hva driver jeg med???Jeg har kjærste også sitter jeg od flørter med en jente på telfon..fack Hvis du er under 18 kan du ikke dømmes for bigami. To jenter må vel være dobbelt så bra, el? Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Vet faen ikke, Er kjempe glad i kjæresten min, men hun er så søt, men hun er tre år yngre... men hun snakker om alt og ingenting, men det gjør ikke kjæresten min ¨ Edit: Jeth: JEg er 1|5, kjæresten er 16 Endret 15. desember 2008 av cHilfiger Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gå til samlivsterapeut. ASAP! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du leker med ilden nå, cHilfiger. Og å leke med ilden er gøy. Flammer er kult. Lenke til kommentar
cHilfiger Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ja lars, jeg koser meg... flames Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 15-3=12=nei,nei,nei,nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Faen hva driver jeg med???Jeg har kjærste også sitter jeg od flørter med en jente på telfon..fack Så slutt med det? Du leker med ilden nå, cHilfiger. Og å leke med ilden er gøy. Flammer er kult. Jeg dreper deg hvis du gjør det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg