fargoth Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvis det er årets influensa du har fått er den hissig. Den tok knekken på meg i litt over to uker, og hele slekta gikk ned etterhvert også.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Huff, håper jeg ikke har pådratt meg den, jeg har store planer for jula. Evig med festing og slikt. Og dessuten skal jeg til Stavanger i helga. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du skal kjøpe saltvannspray på apoteket. Funker mye bedre enn stygge sterke nesesprayer, pluss du kan bruke det så ofte du vil uten å få sviing i nesa (fordi slimhinnene tørkes ut). Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Hvis det er årets influensa du har fått er den hissig. Den tok knekken på meg i litt over to uker, og hele slekta gikk ned etterhvert også.. Da har jeg forhåpentligvis fått noe annet, en lei forkjølelse kanskje. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Be om perm-ban. Og slett bildene dine selv i RPP. Hvordan finner jeg alle innleggene mine fra rpp? Man sier at Alastor\fredrik er en dust, og blir bannet for life. Alastor har jeg ikke kjennskap til, og fredrik synes jeg er for grei til å bli kalt dust Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Gå til avansert søk og søk på nicket ditt? Sett søket spesifisert til RPP-tråden. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Bytex, takker, skal sjekke det ut i morra. Må ha termometer og Silulen uansett. Endret 15. desember 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Min onkel mistet nylig huset og alt inbo i en brann, samt flere overfladiske brannsår på kroppen. Tenke jeg skulle oppmuntre han med en gave. Tenke å kjøpe brente mandler i julegave, blir det. a)episk morsomt b)bad taste Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Uff, den kan slå ut begge veier. Jeg går for A Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Minttu var ikke så ille, lurer på hvordan den blir etter en flaske rødvin da ... Tror jeg drøyern litt, har den til romjula og går for vin og vodka i kveld i stedet. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Samme her ~ han må jo se ironien her.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Min onkel mistet nylig huset og alt inbo i en brann, samt flere overfladiske brannsår på kroppen. Tenke jeg skulle oppmuntre han med en gave. Tenke å kjøpe brente mandler i julegave, blir det. a)episk morsomt b)bad taste GO FOR IT! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Minttu og kakao, funker det eller? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Daniel, var det ikke 24t straff vi ble enig om? Keen på å skifte avatar nu,. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Min onkel mistet nylig huset og alt inbo i en brann, samt flere overfladiske brannsår på kroppen. Tenke jeg skulle oppmuntre han med en gave. Tenke å kjøpe brente mandler i julegave, blir det. a)episk morsomt b)bad taste Galgenhumor er fint. Gå for brente mandler. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Ta sjangsen på å bestille julegaver over nett og få dem i tide:P? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Daniel, var det ikke 24t straff vi ble enig om? Keen på å skifte avatar nu,. One week,sir. One week Lørdag kan du skifte Endret 15. desember 2008 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Minttu og kakao, funker det eller? Men herlighet da mann, prøv deg fram! Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg oppdaget nettopp noe merkelig på forumet. jeg gikk inn på en post som hadde en anonym post. men når jeg svarer kan jeg se hvem den virkelige brukeren er , skal det være sånn ? ganske kjipt for de som poster anonymt da. kan plutselig se det ekte brukernavnet når du svarer på posten Endret 15. desember 2008 av Raude Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg oppdaget nettopp noe merkelig på forumet. jeg gikk inn på en post som hadde en anonym post. men når jeg svarer kan jeg se hvem den virkelige brukeren er , skal det være sånn ? ganske kjipt for de som poster anonymt da. kan plutselig se det ekte brukernavnet når du svarer på postenDet er falske navn. Les mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg