Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dagens unger er gale. GALE I TELL YOU!

Grunnen til at jeg sier dette?

Jeg har begynt som lærerassistent/vikar på en barneskole. Og i dag var første dagen min med klassen jeg primært skal være i. Nærmere bestemt en 6 klasse. Herregud for et styr :p

Først var det masse spørsmål om militæret, og om jeg "hadde vært i krig" og om "man MÅ i krig". Så fant noen ut at jeg hadde piercing i tunga. "Hvorfor har du det?". Vel, kunne jo ikke svare den EGENTLIGE grunnen, så det ble til at jeg hadde den fordi jeg synes det så kult ut. :p

Så skulle jeg ut og "patruljere" i matfri. Å herre min skaper. Jeg ble nesten overfalt av småunger. Merk mine ord, barn nå til dags, er gale!

Og på slutten fikk jeg klem av fire stykker, etter de hadde funnet ut at jeg var MYE bedre enn den vanlige læreren deres i kanonball. :D

En meget interesant dag, om jeg må få si det selv ^^

Ikke si at du er på Lamarka, vel?

Lenke til kommentar
hvordan sletter man seg selv fra forumet?

Er ikke mulig å slette seg selv fra forumet. Problemet med sletting av brukere og innlegg er at vi får massevis av ubrukelig informasjon, når innlegg mangler.

Vil heller råde deg til å bare logge ut for siste gang om du ikke ønsker å bruke mer tid her. Om det er andre, spesielle grunner til at du ikke vil være her lenger, så kan du ta kontakt på PM.

Lenke til kommentar

Er bare influensaen som kommer til deg også. Folk er sjukemeldte hos oss i opptil 2 uker i strekk nå..sikkert litt lettere å være litt "ekstra syk" så de slipper å jobbe før juleferien også, da.

Selv var jeg borte fra tirsdag forrige uke. Nå er det bare halsbetennelsen som ikke vil vekk. Alkohol har da aldri fungert mot sykdom, og hvertfall ikke hvis det er virus du har.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Selv var jeg borte fra tirsdag forrige uke. Nå er det bare halsbetennelsen som ikke vil vekk. Alkohol har da aldri fungert mot sykdom, og hvertfall ikke hvis det er virus du har.

Jeg pleier å unngå slikt jeg... Pokker.

Datasmurf: Gurgle Vademecum, det er win.

Det er pain.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...