Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blir kjempeglad når man ser at de som sitter bak support-benken har et hjerte.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

--------------------------------------------------

From: "Spotify support team" <[email protected]>

Sent: Monday, December 15, 2008 3:10 PM

To: <>

Subject: Re: (Case 10710) Angående Spotify Tokens

> Hello!

>

> I've added a few invites to your account.

>

> Merry Christmas!

>

> Best regards,

> [navn]

> --

> Spotify support team

> [email protected]

>

> Spotify FAQ - http://www.spotify.com/en/help/faq/

> Spotify Blog - http://www.spotify.com/blog/

>

>

> -----Original Message-----

> Date: Fri, 12 Dec 2008 20:37:28 +0100

> To: <[email protected]>

> Subject: Angående Spotify Tokens

>

>>Hei, jeg ønsker å dele spotify tokens til venner av meg for å gjøre dere mer kjent. Hvordan kan jeg få invite tokens til å distrubuere?

>>

>>Vennlig Hilsen SpecialForce

Som tidligere kundesupport kan jeg fortelle deg at prinsippet bak kundeservice er "The love you take is equal to the love you make", altså jo snillere kunden er, jo snillere man er tilbake. Jeg har ihvertfall lært at det dummeste du kan gjøre når du har ventet 15 minutter i telefonkø for å snakke med en kundebehandler er å klage på hvor lenge du har ventet. ^^

edit: Formateringen er riktig fra min side, så jeg vet ikke hvorfor dette endte i et sitat. ^^

Endret av Dorian Gray
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Nå tror jeg fanden meg at jeg skal prøve meg på en liten tur til Ski for å handle litt julegaver. Dette kan bli stygt, særlig med tanke på at jeg sov 3 timer i natt, har brukt 8 timer av denne dagen under et hus fra 1790 og er stort sett dekket av støv.

Handle julegaver i Ski ja..

Det som er planen min nå, komme seg til Ski og få handlet inn noen julegaver..

Lenke til kommentar

Dagens unger er gale. GALE I TELL YOU!

Grunnen til at jeg sier dette?

Jeg har begynt som lærerassistent/vikar på en barneskole. Og i dag var første dagen min med klassen jeg primært skal være i. Nærmere bestemt en 6 klasse. Herregud for et styr :p

Først var det masse spørsmål om militæret, og om jeg "hadde vært i krig" og om "man MÅ i krig". Så fant noen ut at jeg hadde piercing i tunga. "Hvorfor har du det?". Vel, kunne jo ikke svare den EGENTLIGE grunnen, så det ble til at jeg hadde den fordi jeg synes det så kult ut. :p

Så skulle jeg ut og "patruljere" i matfri. Å herre min skaper. Jeg ble nesten overfalt av småunger. Merk mine ord, barn nå til dags, er gale!

Og på slutten fikk jeg klem av fire stykker, etter de hadde funnet ut at jeg var MYE bedre enn den vanlige læreren deres i kanonball. :D

En meget interesant dag, om jeg må få si det selv ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...