Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Uhf ja. Har utsatt det uungåelige, men i dag skal det kjøpes noen... eller jeg venter til Onsdag... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Kjøper gaver i morra jeg.. Hvis jeg gidder. Og har penger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Julegaver ja.. Det er det kanskje på tide og kjøpe inn.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg er glad jeg har en forholdsvis liten familie. Færre å kjøpe julegaver til. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Da var skolen ferdig for meg og.. Hadebra folka Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 wee:D I'm heldig:D slipper skolen på fredag siden jeg har så lang reisevei hjem:D home sweet home på Torsdag:D:D:D Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg er enda heldigere. Jeg var ferdig med eksamen allerede 28. november. Jeg har hatt juleferie siden den gang. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Blir kjempeglad når man ser at de som sitter bak support-benken har et hjerte. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -------------------------------------------------- From: "Spotify support team" <[email protected]> Sent: Monday, December 15, 2008 3:10 PM To: <> Subject: Re: (Case 10710) Angående Spotify Tokens > Hello! > > I've added a few invites to your account. > > Merry Christmas! > > Best regards, > [navn] > -- > Spotify support team > [email protected] > > Spotify FAQ - http://www.spotify.com/en/help/faq/ > Spotify Blog - http://www.spotify.com/blog/ > > > -----Original Message----- > Date: Fri, 12 Dec 2008 20:37:28 +0100 > To: <[email protected]> > Subject: Angående Spotify Tokens > >>Hei, jeg ønsker å dele spotify tokens til venner av meg for å gjøre dere mer kjent. Hvordan kan jeg få invite tokens til å distrubuere? >> >>Vennlig Hilsen SpecialForce Som tidligere kundesupport kan jeg fortelle deg at prinsippet bak kundeservice er "The love you take is equal to the love you make", altså jo snillere kunden er, jo snillere man er tilbake. Jeg har ihvertfall lært at det dummeste du kan gjøre når du har ventet 15 minutter i telefonkø for å snakke med en kundebehandler er å klage på hvor lenge du har ventet. ^^ edit: Formateringen er riktig fra min side, så jeg vet ikke hvorfor dette endte i et sitat. ^^ Endret 15. desember 2008 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nå tror jeg fanden meg at jeg skal prøve meg på en liten tur til Ski for å handle litt julegaver. Dette kan bli stygt, særlig med tanke på at jeg sov 3 timer i natt, har brukt 8 timer av denne dagen under et hus fra 1790 og er stort sett dekket av støv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nå tror jeg fanden meg at jeg skal prøve meg på en liten tur til Ski for å handle litt julegaver. Dette kan bli stygt, særlig med tanke på at jeg sov 3 timer i natt, har brukt 8 timer av denne dagen under et hus fra 1790 og er stort sett dekket av støv. Handle julegaver i Ski ja.. Det som er planen min nå, komme seg til Ski og få handlet inn noen julegaver.. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Tror jeg egentlig driter i det. Må få gjort noe her hjemme istedenfor. Tar det i mårra! Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Dagens unger er gale. GALE I TELL YOU! Grunnen til at jeg sier dette? Jeg har begynt som lærerassistent/vikar på en barneskole. Og i dag var første dagen min med klassen jeg primært skal være i. Nærmere bestemt en 6 klasse. Herregud for et styr Først var det masse spørsmål om militæret, og om jeg "hadde vært i krig" og om "man MÅ i krig". Så fant noen ut at jeg hadde piercing i tunga. "Hvorfor har du det?". Vel, kunne jo ikke svare den EGENTLIGE grunnen, så det ble til at jeg hadde den fordi jeg synes det så kult ut. Så skulle jeg ut og "patruljere" i matfri. Å herre min skaper. Jeg ble nesten overfalt av småunger. Merk mine ord, barn nå til dags, er gale! Og på slutten fikk jeg klem av fire stykker, etter de hadde funnet ut at jeg var MYE bedre enn den vanlige læreren deres i kanonball. En meget interesant dag, om jeg må få si det selv ^^ Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 It's Learning er et satans møkkasystem! It's Dagens unger er gale. GALE I TELL YOU! Du elsket det, right? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen gode tips til å bli kvitt influensa fort som f? Spiser masse parcet men hjelper bare for et par timer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noen gode tips til å bli kvitt influensa fort som f? Spiser masse parcet men hjelper bare for et par timer. NyQuil. Men den selges ikke i Norge. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Prøv plumbo. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Det er fordi det er mere proppa med dop enn tunge legemidler man får på apoteket, og det selges over disk der i USA. Om NyQuil Se filmen hos Youtube Endret 15. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 What the gentleman above just said Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Prøv plumbo. Føler meg nok mye bedre da ja Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg skulle hatt samme kur som anfall. Hmm, plumbo... som buksevann da eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg