Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Komplett har iallefall blitt brennkvikke med å få ut pakkene siden sist jeg hadde for vane å bestille fra dem, leveringstida har gått ned fra fem til to dager på et par år.

Faktisk så pakka de pakken min på en søndag (i går). Nå venter jeg bare på at den skal bli sendt. Posten har mottatt sendingsinfo, men ingen pakke enda.

Det kommer det en postmann snikende inn i rommet og pælmer pakka i bakhodet på deg hvert øyeblikk nå...

Lenke til kommentar
It's Learning er et satans møkkasystem!

Vi fikk en halvdårlig innføring på vgs, men det var akkurat i det systemet ble lansert. Dette var vel 2003-2005, og ingen av lærerne tok seg tid til å lære det. Jeg synes derimot at det er kjempebra at man kan få lekser og levere oppgaver på internett, og at man i større og større grad implementerer laptoper i undervisningen. Det er sånn verden fungerer, tross alt.

Jeg merket forresten i forrige uke at jeg plukket opp en penn for å skrive navnet mitt og skrev det feil. Så lenge er det siden jeg sist brukte en penn til å skrive noe...

Lenke til kommentar
It's Learning er et satans møkkasystem!

Vi fikk en halvdårlig innføring på vgs, men det var akkurat i det systemet ble lansert. Dette var vel 2003-2005, og ingen av lærerne tok seg tid til å lære det. Jeg synes derimot at det er kjempebra at man kan få lekser og levere oppgaver på internett, og at man i større og større grad implementerer laptoper i undervisningen. Det er sånn verden fungerer, tross alt.

Jeg merket forresten i forrige uke at jeg plukket opp en penn for å skrive navnet mitt og skrev det feil. Så lenge er det siden jeg sist brukte en penn til å skrive noe...

oisann? O_o

bruker nå tross alt blyant og penn som regel hver dag jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Synes generelt ikke pepperkaker smaker noe særlig godt, så det hjelper ikke uansett hvor mye melk man har. Kvinnfolk kan vel heller være greit å dyppe i melk, så de mykner litt av og til. Men ellers er det Marryland Cookies og kaffe en bankers.

Lenke til kommentar

Steffy, jeg merker det stadig vekk selv.

Kortterminalene i butikkene er stresset før jul og jeg har aldri cash, og på Polet, butikken og den ene kiosken jeg var innom, måtte jeg signere på kvitteringstingen, veldig vanskelig å skrive forståelig. Verken jeg eller damene i kassa forsto noe særlig :p

Lenke til kommentar

Blir kjempeglad når man ser at de som sitter bak support-benken har et hjerte.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

--------------------------------------------------

From: "Spotify support team" <[email protected]>

Sent: Monday, December 15, 2008 3:10 PM

To: <>

Subject: Re: (Case 10710) Angående Spotify Tokens

> Hello!

>

> I've added a few invites to your account.

>

> Merry Christmas!

>

> Best regards,

> [navn]

> --

> Spotify support team

> [email protected]

>

> Spotify FAQ - http://www.spotify.com/en/help/faq/

> Spotify Blog - http://www.spotify.com/blog/

>

>

> -----Original Message-----

> Date: Fri, 12 Dec 2008 20:37:28 +0100

> To: <[email protected]>

> Subject: Angående Spotify Tokens

>

>>Hei, jeg ønsker å dele spotify tokens til venner av meg for å gjøre dere mer kjent. Hvordan kan jeg få invite tokens til å distrubuere?

>>

>>Vennlig Hilsen SpecialForce

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...