L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343054Se på prisen Så jævlig pris. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Komplett har iallefall blitt brennkvikke med å få ut pakkene siden sist jeg hadde for vane å bestille fra dem, leveringstida har gått ned fra fem til to dager på et par år. Faktisk så pakka de pakken min på en søndag (i går). Nå venter jeg bare på at den skal bli sendt. Posten har mottatt sendingsinfo, men ingen pakke enda. Det kommer det en postmann snikende inn i rommet og pælmer pakka i bakhodet på deg hvert øyeblikk nå... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 It's Learning er et satans møkkasystem! Vi fikk en halvdårlig innføring på vgs, men det var akkurat i det systemet ble lansert. Dette var vel 2003-2005, og ingen av lærerne tok seg tid til å lære det. Jeg synes derimot at det er kjempebra at man kan få lekser og levere oppgaver på internett, og at man i større og større grad implementerer laptoper i undervisningen. Det er sånn verden fungerer, tross alt. Jeg merket forresten i forrige uke at jeg plukket opp en penn for å skrive navnet mitt og skrev det feil. Så lenge er det siden jeg sist brukte en penn til å skrive noe... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det kommer det en postmann snikende inn i rommet og pælmer pakka i bakhodet på deg hvert øyeblikk nå... Det håper jeg da ikke. Da kan den gå i stykker. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det kommer det en postmann snikende inn i rommet og pælmer pakka i bakhodet på deg hvert øyeblikk nå... Det håper jeg da ikke. Da kan den gå i stykker. Ser faktisk for meg det xD Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 It's Learning er et satans møkkasystem! Vi fikk en halvdårlig innføring på vgs, men det var akkurat i det systemet ble lansert. Dette var vel 2003-2005, og ingen av lærerne tok seg tid til å lære det. Jeg synes derimot at det er kjempebra at man kan få lekser og levere oppgaver på internett, og at man i større og større grad implementerer laptoper i undervisningen. Det er sånn verden fungerer, tross alt. Jeg merket forresten i forrige uke at jeg plukket opp en penn for å skrive navnet mitt og skrev det feil. Så lenge er det siden jeg sist brukte en penn til å skrive noe... oisann? O_o bruker nå tross alt blyant og penn som regel hver dag jeg Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg merket forresten i forrige uke at jeg plukket opp en penn for å skrive navnet mitt og skrev det feil. Så lenge er det siden jeg sist brukte en penn til å skrive noe...Jøss, et øyeblikk der trodde jeg Kaptein Halvdan var kommet tilbake. Dette er jo briljant. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 @pepperkaker: Pepperkaker + en lett krydret brun sprit = suksess Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Pepperkaker + melk + kvinnfolk = WIN Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Synes generelt ikke pepperkaker smaker noe særlig godt, så det hjelper ikke uansett hvor mye melk man har. Kvinnfolk kan vel heller være greit å dyppe i melk, så de mykner litt av og til. Men ellers er det Marryland Cookies og kaffe en bankers. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Steffy, jeg merker det stadig vekk selv. Kortterminalene i butikkene er stresset før jul og jeg har aldri cash, og på Polet, butikken og den ene kiosken jeg var innom, måtte jeg signere på kvitteringstingen, veldig vanskelig å skrive forståelig. Verken jeg eller damene i kassa forsto noe særlig Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 De kort-terminalene man signerer elektronisk på er faen meg umulig å skrive forståelig på da. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 (endret) Jeg skal starte med nerde-nyheten først: Brütal Legend har fått utgiver! Huzzah! (lolz azz lizm). Deretter vil jeg støtte Lars' utsagn om at elektroniske signerings-bokser suger maks balle og at de eksisterer kun for å gjøre deg forlegen. Endret 15. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nå er skolen ferdig, nå skal jeg se om jeg finner noen julegaver i Drammen før jeg reiser hjem Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 De kort-terminalene man signerer elektronisk på er faen meg umulig å skrive forståelig på da. Jeg fikk ikke pakken min forde den ikke forsto hva faen jeg drev med Drar hjemover, prekaaas. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Alle slutter nå, mens jeg må sitte her i sikkert en halvtime til.. :/ Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Du er i tankene mine, kanin Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Nå er skolen ferdig, nå skal jeg se om jeg finner noen julegaver i Drammen før jeg reiser hjem Ferdig med å handle julegaver jeg . Tror jeg da. Tok en intesnsiv runde i forrige uke. Dyrt blei det. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Blir kjempeglad når man ser at de som sitter bak support-benken har et hjerte. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor -------------------------------------------------- From: "Spotify support team" <[email protected]> Sent: Monday, December 15, 2008 3:10 PM To: <> Subject: Re: (Case 10710) Angående Spotify Tokens > Hello! > > I've added a few invites to your account. > > Merry Christmas! > > Best regards, > [navn] > -- > Spotify support team > [email protected] > > Spotify FAQ - http://www.spotify.com/en/help/faq/ > Spotify Blog - http://www.spotify.com/blog/ > > > -----Original Message----- > Date: Fri, 12 Dec 2008 20:37:28 +0100 > To: <[email protected]> > Subject: Angående Spotify Tokens > >>Hei, jeg ønsker å dele spotify tokens til venner av meg for å gjøre dere mer kjent. Hvordan kan jeg få invite tokens til å distrubuere? >> >>Vennlig Hilsen SpecialForce Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg