Pokey Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 La ikke merke til at dere var her. Jeg ville døgna men faren for å sovne under tentamen er for stor. Jeg trenger nok de fattige timene jeg kan få. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Å sovne under tentamen skal vel mye til? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 La ikke merke til at dere var her.Jeg ville døgna men faren for å sovne under tentamen er for stor. Jeg trenger nok de fattige timene jeg kan få. Så hva gjør du her egentlig? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 15 timer søvn i dag. Der gikk den lesedagen til helvete. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 La ikke merke til at dere var her.Jeg ville døgna men faren for å sovne under tentamen er for stor. Jeg trenger nok de fattige timene jeg kan få. Så hva gjør du her egentlig? Venter på et gjesp.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Å sovne under tentamen skal vel mye til? Neh, ganske lett. Sovne under eksamen også. En kompis av meg har sovna under de 3 siste eksamenene våres nå Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg har aldri greid det =) Greide derimot å sovne nesten hver dag på bussen til skolen Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Det er null stress. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg våkna på endestasjonen Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg våkner alltid 1 min før jeg skal av, på tog, fly og på buss Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Heh, mer enn jeg kan si. Eller, jeg klarer ikke sovne på fly, uansett hvor lite søvn jeg har på forhånd. Var svært irriterende etter å ha vært våken i litt over et døgn og så sitte 12-13 timer på fly, å ikke klare å sovne til tross for musikk og sånn ting foran øynene og pute og tilbakoverlent og alt sånt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg er stikk motsatt =) Jeg sovner uansett hva Sovna til og med under julemiddagen for en liten stund sia =) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 He he, men det gjør jeg også, bare ikke på fly. Jeg har sovna mens jeg kjørte rundt på scooteren min flere ganger, en gang traff jeg en buss, jeg har sovna gående (på vei hjem fra en kompis, bare sovna på fortauet helt random, lå i noen timer før en anna kompis kom kjørende og fikk meg hjem), løpende (3000 meter i gymmen, skolerekord på 4 timer hvor jeg sov i 3,5 av de), i aktivitet (spilte badminton, hoppa opp for å smashe, sovna og gikk rett i bakken, våkna etter 10-15 minutter av at læreren poka meg hardt i sida), stående (i kantine-kø), sittende mens jeg loka og koste meg med Flash (skoletime i fjor, var ikke kjedelig eller noe, satt hardt konsentrert og våkna av at jeg lå på bakken og alle sto rundt meg og lo) og mange andre hendelser Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg våkner alltid 1 min før jeg skal av, på tog, fly og på buss Jeg er stikk motsatt =) Jeg sovner uansett hva Sovna til og med under julemiddagen for en liten stund sia =) Akkurat sånn er jeg også Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Jeg kan være litt ekstrem, selv om jeg aldri har tatt det flyet våkner jeg rett før jeg skal av. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Akkurat det samme her Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Anne-Cath Vestly er død Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Trudde hu var allerede død jeg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Morn. Trøtt -.-' Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Noes! Hvordan kan hu være død? Det er alt for tidlig, jeg vil ha flere bøker, det kan ikke være sant :| Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. desember 2008 Del Skrevet 15. desember 2008 Trodde faktisk hun hadde tatt repern for mange år siden jeg også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg