Nie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Pengen kan jeg ikke hjelpe deg med.. Trodde alle jenter var inni den heile "kose" greia e... Så feil kan en ta Bite me. =D Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har jeg gått og inbilt meg at det er onsdag for ingenting, jeg? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Oh, jeg er glad det er TIFF her i Tromsø nå. Fri fra skolen hele uka for å være på kino Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Bite me. =D Hvor da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Oh, jeg er glad det er TIFF her i Tromsø nå. Fri fra skolen hele uka for å være på kino Så du Kautokeino-filmen? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Har jeg gått og inbilt meg at det er onsdag for ingenting, jeg? Digg det da. Enda kortere til helgen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Så du Kautokeino-filmen? Kautokeino-opprøret skal jeg se. Den har jeg fått høre MYE varmt om, for å si det mildt. Har jeg gått og inbilt meg at det er onsdag for ingenting, jeg? Digg det da. Enda kortere til helgen. Jeg vil ikke ha helg akkurat nå. Jeg trodde jeg skulle i kattehuset i dag. Hm. Lurer på hvem som har vakt i dag. Og om de har lyst på besøk. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Så du Kautokeino-filmen? Nei, men hadde veldig lyst. Filmen ble vel solgt ut på 20 min eller noe Men jeg kan skryte av at jeg og klassen har vært på settet i Målselv der mens de filma den for en stund siden Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da var edge hjemme fra tannlegen for tredje gang på under to uker. Er helt død i underkjeven. Skikkelig gøy å prate med død tunge^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Våkna nå, sender jeg sms til gruppa mi og sier jeg forsov meg, sorry osv, så får jeg svar at jeg bare kan sove videre for de er fyllesjuke etter i går og gadd ikke skole i dag =P Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Er helt død i underkjeven. Skikkelig gøy å prate med død tunge^^ Som å ha sex når man er impotent (Nei, ikke personlig erfaring) Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Som å ha sex når man er impotent (Nei, ikke personlig erfaring) Hvordan kan du vite det, da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da var edge hjemme fra tannlegen for tredje gang på under to uker. Er helt død i underkjeven. Skikkelig gøy å prate med død tunge^^ Pluss på litt smerte, så har du meg noen uker etter at jeg tok piercingene. Aww, jeg kunne nesten ikke snakket. Lespet noe verre. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da jeg trakk visdomstanna for en uke siden, da så jeg veldig dum ut.. Var skam hoven på den ene sia og den andre var helt normal, følte meg som Two Face fra Batman Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Da jeg trakk visdomstanna for en uke siden, da så jeg veldig dum ut.. Var skam hoven på den ene sia og den andre var helt normal, følte meg som Two Face fra Batman Like me! :o Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Som å ha sex når man er impotent (Nei, ikke personlig erfaring) Hvordan kan du vite det, da? En kompis Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Bah. Så mye drittmusikk :< "My neck, my back, lick my pussy and my crack" gah >< Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) En kompis Hvordan greier man å ha sex hvis man er impotent? Bah. Så mye drittmusikk :< "My neck, my back, lick my pussy and my crack" gah >< Hørtes ut som koselig fjortzztrance. ^^ Endret 17. januar 2008 av NgZ Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Vi er kulest da Hell yeah Fikk til og med høre på musikk når jeg satt i stolen. Guffa In Flames så høyt at tannlegen klagde på at jeg overdøvde boret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg