L4r5 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Noen stalltips som motvirker sår hals og febertendenser? paracetamol + ibuprofen + varm te. Ibuprofen kan byttes ut med diclofenac forresten. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 paracetamol + ibuprofen + varm te. Altså, paracetamol + ibuprofen løst i te? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 paracetamol + ibuprofen + varm te. Altså, paracetamol + ibuprofen løst i te? Det smaker ikke godt. Prøv heller en hostesaft med morfin i. Husker ikke navnet på den, men den funker fjell mot sår hals. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Utenlandske medisiner er som regel best. Har en flaske kruttsterk hostesaft kjøpt på Kypros liggende, og den tar selv den verste bronkitt. Har et brett halstabletter som bedøver hele halsen også, perfekt ved sår hals. Det er jo bare Mikke Mus-medisiner man får her i Norge. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det spørs helt hvordan man spør legen det fargoth. ----------------- Men hva er det mitt øye skuer? TSPbot?!?! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 paracetamol + ibuprofen + varm te. Altså, paracetamol + ibuprofen løst i te? Nei. Ta ibux og paracet på vanlig måte (for hodepinen) og masse te for halsen. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg har en eldgammel knark som går av med pensjon i disse dager. Han er svært konservativ og gir ikke ut noe med krutt i med mindre det er særs nødvendig. Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Husker jeg fikk noe av bestemor som 16 åring. jeg skulle på fest men halsen var totalt fucked. luktet sterk mynte og det la seg en slags hinne nede i halsen som tok knerten på smertene. hadde jeg bare husket hva det het. blandet det med vann i et glass og så shotet jeg det. smakte helvete , men det funket Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Denne vi skulle hatt i Norge: http://en.wikipedia.org/wiki/Nyquil Denis Leary sa at NyQuil knocka deg ut i 2-3 dager, og når du våkna til live igjen var forkjølelsen borte. Men det er så mye dopmidler i den at den ikke er lov i Norge. Han sier bl.a. at han ikke gjør ulovlige drugs lengre, når man kan kjøpe nyquil i butikken. Her er video: Se filmen hos Youtube Endret 14. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Men hva er det mitt øye skuer? TSPbot?!?! Jeg vet ikke hvordan det kan ha skjedd, men han må ha unnsluppet IRC Men saken er under kontroll nå. -- Jeg drakk tran en gang, det hjalp faktisk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 (endret) Sitter også og lurer på hva som skal fjerne halsen min. Har hatt akkurat like vondt i halsen i 4 dager i strekk nå. Og mat bare setter seg fast halvveis såklart så det gjør enda vondere å spise. Har spist 400mg Ibux men begynner å tvile på effekten + at det ikke er bra å ete så mye av det. Begynner å lure på om det er bare lege + penicillin som må til likevel. Endret 14. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Huff. Jeg var epic syk i august. Våkna med 40 i feber dagen etter at jeg kom til Paris, trodde jeg var blitt sånn passe frisk, møtte opp på Sessvollmoen, og vips var jeg sprekksyk igjen. Hørtes ut som jeg hadde kols, i en måned. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg kjører kuramed jeg, grunnet mistanke om at det ikke er så alvorlig. Hode holder seg stabilt enn så lenge. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Dreit i julegavehandlinga idag gitt. Da jeg så hvor kaos det var her i Ski så ble det til at jeg vasket bilen, kjøpte kaffe og fikk tak i litt kinamat istedenfor. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Dreit i julegavehandlinga idag gitt. Da jeg så hvor kaos det var her i Ski så ble det til at jeg vasket bilen, kjøpte kaffe og fikk tak i litt kinamat istedenfor. Mamma nekta å dra til Skistorsenter for å handle hu. Men vi skal innom Balkan og kjøpe noe godt å spise, da. Får håpe det ikke er helt kaos der nede. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 En liten svipptur til Balkan for å skaffe seg mat liksom. Det er ganske spenstig. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jeg vil ikke være syk! Jeg klarer ikke konse nok til å lese biologi, og vi har prøve i morgen. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Var ikke så veldig mange rundt Balkan da jeg var i området der istad hvertfall. Holder meg stort sett til Kinastua jeg, om jeg skal kjøpe take away. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 En liten svipptur til Balkan for å skaffe seg mat liksom. Det er ganske spenstig. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Da var jeg hjemme fra jobb.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg