Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utenlandske medisiner er som regel best. Har en flaske kruttsterk hostesaft kjøpt på Kypros liggende, og den tar selv den verste bronkitt. Har et brett halstabletter som bedøver hele halsen også, perfekt ved sår hals. Det er jo bare Mikke Mus-medisiner man får her i Norge.

Lenke til kommentar

Denne vi skulle hatt i Norge:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nyquil

Denis Leary sa at NyQuil knocka deg ut i 2-3 dager, og når du våkna til live igjen var forkjølelsen borte.

Men det er så mye dopmidler i den at den ikke er lov i Norge. Han sier bl.a. at han ikke gjør ulovlige drugs lengre, når man kan kjøpe nyquil i butikken.

Her er video:

Se filmen hos Youtube

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Sitter også og lurer på hva som skal fjerne halsen min. Har hatt akkurat like vondt i halsen i 4 dager i strekk nå.

Og mat bare setter seg fast halvveis såklart så det gjør enda vondere å spise. Har spist 400mg Ibux men begynner å tvile på effekten + at det ikke er bra å ete så mye av det.

Begynner å lure på om det er bare lege + penicillin som må til likevel.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Dreit i julegavehandlinga idag gitt. Da jeg så hvor kaos det var her i Ski så ble det til at jeg vasket bilen, kjøpte kaffe og fikk tak i litt kinamat istedenfor.

Mamma nekta å dra til Skistorsenter for å handle hu. Men vi skal innom Balkan og kjøpe noe godt å spise, da. Får håpe det ikke er helt kaos der nede.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...