Programvare Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 aids trøtt død kulde søvn og natt pc internett kjede seg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Kva det er å gjere? Tene pengar, for eksempel. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Men for helvete. Hva kan jeg gjøre for å få stebror til å slutte å snorke så sykt? Er jo helt sjukt. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Home Alone faktisk. Fail! Tilbake fra studieøkta, er litt deilig å sitte ved siden av folk som skal ha eksamen om et par dager, en måned før meg. Jeg er heeelt rolig, og de stresser livet av seg, og sier "oh shit" og "I'm fucked" hvert minutt. Nå er det middag og en film, og så ser jeg det an om jeg skal lese eller sove til Starcraft-turneringa begynner kl. 10. (Ja, nerdete interesse, men det er 10 ganger så kult å se på som fotball) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Men for helvete. Hva kan jeg gjøre for å få stebror til å slutte å snorke så sykt? Er jo helt sjukt.Hold ham for munnen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 home alone er jo julefilmer som må sees. for meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 I det minste einaren. Epic. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 jau tenkte vel mest på 1ern og 2ern. de andre vil jeg ikke se (ikke sikker på om det er 3 eller 4, men samma kan det være) trur jeg la meg alikavell jeg da. god natt. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jada, enda en natt med kjøleskapet fra helvette. Det bråker noe hinsides, og har en på-syklus på ca. 60% Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Country roooaaads... take me hooomeee.. country rooads.. WEST VIRGINIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA................................. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Jada, enda en natt med kjøleskapet fra helvette. Det bråker noe hinsides, og har en på-syklus på ca. 60% Haha samme problemet her. Har sånn energisparekjøleskap som ikke lager is eller rim i hverken skapet eller kjøla, men når motoren starter er helvettet løst! Spesielt når jeg prøver å sove på sofaen i stua, da hører jeg det ekstra godt! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Morn peeps. Siste dagen med vakt nå. I R HAPPEH! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Helvetes forkjølelse. Fatter ikke hvordan jeg har klart å bli forkjøla. Jeg har ikke gjort noe som tilsier at jeg sku bli det. Jeg har kledd meg godt og ikke frosset, holdt meg inne i et temperert rom, holdt meg unna andre folk ... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Du bodde med 5, 7 andre? Er vel bare å glemme alt som heter frisk om en av dem blir syke. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Datasmurf: Når kroppen blir vant til å leve isolert, skal det mindre til for å bli syk. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Og goood morgen kafé Jeg fant nettop ut at jeg kunne glemme alt som heter søvn i natt. Jeg har det med å våkne kl 9, ganske presis uansett når jeg legger meg... >< Hva skal forumfolket i dag? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det bor 14-15 mennesker i huset her, egentlig bare 4 her inne, men det er alltid 3-4 ekstra. Alt for mye for min del, derfor holder jeg meg på rommet mitt. Folk = hat. Herrbrun, men, men, men ... Jeg blir aldri syk og jeg har levd så isolert som jeg har fått til de siste x antall årene :O mrbjoern, slappe av og ignorere de rare menneskene jeg bor med. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. desember 2008 Del Skrevet 14. desember 2008 Det bor 14-15 mennesker i huset her, egentlig bare 4 her inne, men det er alltid 3-4 ekstra. Alt for mye for min del, derfor holder jeg meg på rommet mitt.Folk = hat. Herrbrun, men, men, men ... Jeg blir aldri syk og jeg har levd så isolert som jeg har fått til de siste x antall årene :O mrbjoern, slappe av og ignorere de rare menneskene jeg bor med. Immunsystemet bruker tid på å tilpasse seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg