Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Home Alone faktisk. Fail!

Tilbake fra studieøkta, er litt deilig å sitte ved siden av folk som skal ha eksamen om et par dager, en måned før meg. Jeg er heeelt rolig, og de stresser livet av seg, og sier "oh shit" og "I'm fucked" hvert minutt.

Nå er det middag og en film, og så ser jeg det an om jeg skal lese eller sove til Starcraft-turneringa begynner kl. 10. (Ja, nerdete interesse, men det er 10 ganger så kult å se på som fotball)

Lenke til kommentar
Jada, enda en natt med kjøleskapet fra helvette. Det bråker noe hinsides, og har en på-syklus på ca. 60%

Haha samme problemet her. Har sånn energisparekjøleskap som ikke lager is eller rim i hverken skapet eller kjøla, men når motoren starter er helvettet løst! Spesielt når jeg prøver å sove på sofaen i stua, da hører jeg det ekstra godt! :D

Lenke til kommentar

Det bor 14-15 mennesker i huset her, egentlig bare 4 her inne, men det er alltid 3-4 ekstra. Alt for mye for min del, derfor holder jeg meg på rommet mitt.

Folk = hat.

Herrbrun, men, men, men ... Jeg blir aldri syk og jeg har levd så isolert som jeg har fått til de siste x antall årene :O

mrbjoern, slappe av og ignorere de rare menneskene jeg bor med.

Lenke til kommentar
Det bor 14-15 mennesker i huset her, egentlig bare 4 her inne, men det er alltid 3-4 ekstra. Alt for mye for min del, derfor holder jeg meg på rommet mitt.

Folk = hat.

Herrbrun, men, men, men ... Jeg blir aldri syk og jeg har levd så isolert som jeg har fått til de siste x antall årene :O

mrbjoern, slappe av og ignorere de rare menneskene jeg bor med.

Immunsystemet bruker tid på å tilpasse seg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...