Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-77do0b

Blah. Gidder ikke å lese på resten av postene som har vørt skrevet. Ville bare skrive her for å si hei til folket. Er det litt teit å vøre hjemme fra byen klokka 02.00-eller noe sånt, klokken.... hmmm.... nå? Eller er det akseptert for en full 20-åring som tåler lite? Var forresten veldig kjekt å ligge i boblebad og drikke tidligere. :)

/cheers

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Naaaw. :love:

Så koselig av folk å si hei igjen. =)

edit: Copy that Prophet. Trodde han var sånn 21 eller noe sånt.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Blah. Gidder ikke å lese på resten av postene som har vørt skrevet. Ville bare skrive her for å si hei til folket. Er det litt teit å vøre hjemme fra byen klokka 02.00-eller noe sånt, klokken.... hmmm.... nå? Eller er det akseptert for en full 20-åring som tåler lite? Var forresten veldig kjekt å ligge i boblebad og drikke tidligere. :)

/cheers

Jeg tror ikke at du er full, Skriv på en rett linje!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

________-___________ .... shit....

Angående miss world-jentene, så er vel strengt talt det vitikig...viktigste! at de kan å snakke om vhor mye de øbsker fren og sånt. Og jerg liker faktisk mature og milfs, så lenge de ikke kommer opp i den gråhåra-alderen.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Irriterer meg over duringa på pcn, så regner med at jeg skal følge rådet ditt pforofeten og legge meg og sove =)

Så riktig så god natt forlkens =)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...