L4r5 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Men nå har jeg bare rødvin å drikke i kveld, så vi satser på at det går seg til.Av all medisin som ikke virker så er alkohol noe av det beste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ballus, do tell me. Lars, woohoo Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Selv øl funker for humøret's del. *sepå* siste glassflasken dahls ikveld. Ja, det gjør tilogmed mattepugging til en lek Lenke til kommentar
zennox Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Heftig program på National Geographic med folk som gjør ting som for en vanlig person ville stride mot all logikk, typ knuse 12 mursteiner med panna +++ ...anbefales Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hva er så gøy med det da? Kan man ikke bare gå ut og se på vannet..? In other news: Eagles er kos. Lenke til kommentar
binko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Tnå, nå skulle jeg liksom sosialisere litt online, så går alle 'away' eller logger av. Se film/ serie eller loffe rundt som jeg alltid gjør? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ballus, do tell me. Det må du finne ut selv. *tease* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Sosialisere seg online? Jeg tror du er tøven Ballus. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Sosialisere seg online? Jeg tror du er tøven Ballus. Er vi ikke på sosialt-delen av forumet da? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Umm.. Forumhorer er asosiale når de sitter Se på futurama Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 De kan da ha noen sittende på fanget? TENKT PÅ DET DU??? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ser på artistgalla jeg ^^, Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 De kan da ha noen sittende på fanget? TENKT PÅ DET DU??? Nei, det har jeg ikke Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Drakk meg drikings på ettermiddagen/kvelden, og klarte å gå ut av leiligheten med smekklås uten nøkkel. Måtte ringe på hos den søøøte naboen (som uheldigvis var opptatt, men damn, nam) som ringte typen for å få tak i en låsesmed. Nå sitter jeg her ca. 2 timer senere, og den tiden jeg hadde regna med skulle gå til en herlig film eller nettsurfing forsvant. Må ut og lese nå. Ha det gøy i natt. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 De kan da ha noen sittende på fanget? TENKT PÅ DET DU??? *forsvinne til kjærlighetstråden* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Er derfor en skal bli gode venner med naboen og gi de en reservenøkkel i tilfelle slikt skjer you know Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 NP: Slash's Snakepit - Serialkiller Den sangen er kos Går aldri lei den Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Drakk meg drikings på ettermiddagen/kvelden, og klarte å gå ut av leiligheten med smekklås uten nøkkel. Måtte ringe på hos den søøøte naboen (som uheldigvis var opptatt, men damn, nam) som ringte typen for å få tak i en låsesmed. Nå sitter jeg her ca. 2 timer senere, og den tiden jeg hadde regna med skulle gå til en herlig film eller nettsurfing forsvant. Må ut og lese nå. Ha det gøy i natt. Det er jo kjempegøy det der.. Du burde nok lære deg hvordan du bryter deg inn i ditt eget hus. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Drakk meg drikings på ettermiddagen/kvelden, og klarte å gå ut av leiligheten med smekklås uten nøkkel. Måtte ringe på hos den søøøte naboen (som uheldigvis var opptatt, men damn, nam) som ringte typen for å få tak i en låsesmed. Nå sitter jeg her ca. 2 timer senere, og den tiden jeg hadde regna med skulle gå til en herlig film eller nettsurfing forsvant. Må ut og lese nå. Ha det gøy i natt. http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.16417 Løsningen på alt med låser i seg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lese biologi eller gro kafé? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg