Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå vet jeg hvor du stasher pengene dine Fargoth. I en hullete trerot :D
Hehe jeg får vel høre det samt at jeg er en liten snik et par tre ganger hvert år her inne. :!: Men det er jo koselig at så mange har et forhold til det etterhvert så aldrende spillet.

Det er jo et herlig spill :)

Ja det er fantastisk. Jeg kunne kansje fått enda mer ut av opplevelsen men akkurat nå gjør jeg ikke stort annet en å bryte meg inn til folk for å drepe å rane dem. utrolig med diamanter og smaragder folk har liggende :p

Lenke til kommentar

Rotet bort mye av eksamenslesingsperioden på morrowind jeg :D

Utrolig hvor bra det holder seg, visuelt er det ikke mer enn halville i 2560x1600, og med noen nødvendige mods så er det fremdeles genialt. Dog, ingenting kommer i nærheten av første gangen jeg gikk rundt i Balmora's gater.

Følelsen av å faktisk kjøpe glass-rustningen av han fyren i ghostgate er spesiell, greit at det er en billig utvei å stjele det, men det ble jo ikke det samme :p

Lenke til kommentar

Oblivion ble for min del en fadese etter Morrowind. Dog har jeg ikke spilt det siden jeg laget meg brukeren, men jeg henter det vel opp når det når sitt ti års jubileum. Det var forøvrig helt utrolig hvor bra vanneffektene var der man satt med pc til 17.000 med Geforce 4 ti, 256mb ram og en pentinum 4..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...