SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hva var nytt i ditt innlegg? Dette er noe de fleste som er litt oppegådende vet fra før Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Meh, hva skjer med grinete foreldre? :| Jeg har ingen anelse om hva jeg har gjort galt. Men jeg gjør jo tydligvis alt feil i dag. Bare sutring og grining... Så nå gjemmer jeg meg bort på rommet mitt, og håper jeg slipper å snakke med de resten av kvelden. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg har lurt på hvor mye penger det ligger i slikt? Mobil-tjafs og fjas er jo helt klart en haltende buisness-modell, og jeg ser for meg en kar ala Thomas Rocco Hansen sittende bak de siste krampeaktige forsøkene på å svindle til seg siste rest av kontantkortvaluttaen til brødteite 14-åringer. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Meh, hva skjer med grinete foreldre? :| Jeg har ingen anelse om hva jeg har gjort galt. Men jeg gjør jo tydligvis alt feil i dag. Bare sutring og grining... Så nå gjemmer jeg meg bort på rommet mitt, og håper jeg slipper å snakke med de resten av kvelden. Der har vi alle sammen våre kamper å kjempe, Bjørn Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Der har vi alle sammen våre kamper å kjempe, Bjørn Så, joine meg med å se en film eller noe? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå vet jeg hvor du stasher pengene dine Fargoth. I en hullete trerot Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Der har vi alle sammen våre kamper å kjempe, Bjørn Så, joine meg med å se en film eller noe? Hvor bor du irl da? (pm) Tilfeldigvis kjøpte jeg two disc special edition av forrest gump i dag Endret 13. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå vet jeg hvor du stasher pengene dine Fargoth. I en hullete trerot Hehe jeg får vel høre det samt at jeg er en liten snik et par tre ganger hvert år her inne. :!: Men det er jo koselig at så mange har et forhold til det etterhvert så aldrende spillet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Argh, lukter butan i hele rommet mitt etter at jeg har hatt det morsomt å tent på mye rart med den nye lighteren min. Ja, jeg er pyroman. Endret 13. desember 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det er ingen som ønsker seg det som er i ringetone-reklamer. Det er bare en lyddesigner som kommer på ideen, sender den til sjefen, som syns det er noe fjortiser sikkert bruker penger på, og legger det ut. Akkurat som schuffel bunny og alt det tullet. Selskapet lager er behov som ikke fantes fra før av. Og fjortiser, som de hjernedøde flokkdyrene de er, laster ned siden vennene deres også gjør det. "HAR DU DEN PROMPENISSEN ELLER? FAEN DU ER TEIT HVIS DU IKKE HAR DEN ASS" Vet ikke om jeg er annerledes enn alle andre, men jeg ville synes at det var pinlig å ha samme ringetone eller hvafan som det som går på TV hvert kvarter. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Har ikke ringetone jeg. Har den på vibrasjon når den ringer eller får melding, og har aldri tapt et anrop på grunn av det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Om noen her er imune mot fotsvette/helt (jeg mener virkelig helt) tett i nesen, så tilbyr jeg en sjokoladeeske med skikkelig kvalitetsjokolade for en god fotmasasje. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Argh, lukter butan i hele rommet mitt etter at jeg har hatt det morsomt å tent på mye rart med den nye lighteren min.Ja, jeg er pyroman. *Kjøpe* Følger det med butan? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Meh, hva skjer med grinete foreldre? :| Jeg har ingen anelse om hva jeg har gjort galt. Men jeg gjør jo tydligvis alt feil i dag. Bare sutring og grining... Så nå gjemmer jeg meg bort på rommet mitt, og håper jeg slipper å snakke med de resten av kvelden. Mine også er grinete idag, de fant ut idag at jeg har gitt den galme xboxen min til bestevennen min for snart 1 år siden. Og de ble sinte som f. Den var ikke i bruk det siste året, den lå i kottet og samlet støv, og jeg bruker den mye mer der borte enn jeg gjorde noen gang hjemme. Ellers har jeg det fint. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Argh, lukter butan i hele rommet mitt etter at jeg har hatt det morsomt å tent på mye rart med den nye lighteren min.Ja, jeg er pyroman. *Kjøpe* Følger det med butan? Ja, lol, det gjør det! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Mamma er og grinete i dag, men på storebror. Og det er jeg og pappa og, så det går fint. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Argh, lukter butan i hele rommet mitt etter at jeg har hatt det morsomt å tent på mye rart med den nye lighteren min.Ja, jeg er pyroman. *Kjøpe* Følger det med butan? Ja, lol, det gjør det! Nydelig Da gleder jeg meg til den havner i postakassa, tok det lang tid? Er pyroman selv Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Her hadde det skjedd.. mye i dag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Nå vet jeg hvor du stasher pengene dine Fargoth. I en hullete trerot Hehe jeg får vel høre det samt at jeg er en liten snik et par tre ganger hvert år her inne. :!: Men det er jo koselig at så mange har et forhold til det etterhvert så aldrende spillet. Det er jo et herlig spill Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg