Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja, egentlig. Eller buss.

Aha ... Kjedelig. Noen burde finne opp teleportører snart og la de bli allemannseie.

Google fortalte meg at du må bevise at du bor der du bor med et dokument.

Aha, eksempel på et slikt dokument? Tror ikke jeg har noen offisielle dokumenter med adressen min på :p

Eventuelle regninger med ditt navn på. som handler om for eksempel kloakk/vann/strøm. Pass dersom du har adressen din der, eller annen ID, og uhm, uhm.

Aha, jeg får ikke slike regninger, men hva med det fra statens lånekasse? Det burde funke, right?

Oh well, jeg har uansett ikke scanner her og ikke kjenner jeg noen som har det her heller :p

Kanskje få pappa til å scanne inn et eller annet fra banken og sende meg ...

Lenke til kommentar
I hvilken sammenheng nevner du det? Og det er vel en fordel å ikke ha slike nerdete interesser? Siden diskusjon.no ble diskusjon.no har vel forumet blitt stappfullt av folk uten peiling på data, så du trenger ikke skamme deg.

Fikk bare et inntrykk av det etter å ha smurfa rundt her litt nå. Hvorfor skulle det være fordel å ikke ha nerdete interesser? Hadde jeg kunnet litt mer hadde jeg nok hatt mer interresse for data, uten å bli nerd av den grunn. Synes forøvrig det er mange kule "nerder", men skjønner ikke hvordan det er mulig å være så sinnsykt opptatt av en ting, som feks data, at du stenger hele verden ute og har omtrent null sosial kontakt med andre mennesker.(da mener jeg å gå ut døra og faktisk treffe noen andre utenom pizzabudet og kassadama på rimi) Tror det er sunnt med flere interesser jeg da.

Lenke til kommentar

Jaggu sitter jeg ikke her med Spotify igjen :) Sitter og hører på Good Charlotte - Anthem og lurer på om ikke vokalisten og Green Day bør blande seg. De har så like stemmer.

Boka Brisingr er heller ikke dum å ha i PDF format :)

Sangen passer sykt godt med American Pie Presents Band Camp.

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Jaggu sitter jeg ikke her med Spotify igjen :) Sitter og hører på Good Charlotte - Anthem og lurer på om ikke vokalisten og Green Day bør blande seg. De har så like stemmer.

Boka Brisingr er heller ikke dum å ha i PDF format :)

Sangen passer sykt godt med American Pie Presents Band Camp.

*misunne*

Lenke til kommentar

Det er ingen som ønsker seg det som er i ringetone-reklamer. Det er bare en lyddesigner som kommer på ideen, sender den til sjefen, som syns det er noe fjortiser sikkert bruker penger på, og legger det ut. Akkurat som schuffel bunny og alt det tullet.

Selskapet lager er behov som ikke fantes fra før av. Og fjortiser, som de hjernedøde flokkdyrene de er, laster ned siden vennene deres også gjør det.

"HAR DU DEN PROMPENISSEN ELLER? FAEN DU ER TEIT HVIS DU IKKE HAR DEN ASS"

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...