Stoop kid Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 I hvilken sammenheng nevner du det? Og det er vel en fordel å ikke ha slike nerdete interesser? Siden diskusjon.no ble diskusjon.no har vel forumet blitt stappfullt av folk uten peiling på data, så du trenger ikke skamme deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Eg fekk beskjed frå legen om ikkje drikke særleg fram til den 17. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Ja, egentlig. Eller buss. Aha ... Kjedelig. Noen burde finne opp teleportører snart og la de bli allemannseie. Google fortalte meg at du må bevise at du bor der du bor med et dokument. Aha, eksempel på et slikt dokument? Tror ikke jeg har noen offisielle dokumenter med adressen min på Eventuelle regninger med ditt navn på. som handler om for eksempel kloakk/vann/strøm. Pass dersom du har adressen din der, eller annen ID, og uhm, uhm. Aha, jeg får ikke slike regninger, men hva med det fra statens lånekasse? Det burde funke, right? Oh well, jeg har uansett ikke scanner her og ikke kjenner jeg noen som har det her heller Kanskje få pappa til å scanne inn et eller annet fra banken og sende meg ... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
No14 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 I hvilken sammenheng nevner du det? Og det er vel en fordel å ikke ha slike nerdete interesser? Siden diskusjon.no ble diskusjon.no har vel forumet blitt stappfullt av folk uten peiling på data, så du trenger ikke skamme deg. Fikk bare et inntrykk av det etter å ha smurfa rundt her litt nå. Hvorfor skulle det være fordel å ikke ha nerdete interesser? Hadde jeg kunnet litt mer hadde jeg nok hatt mer interresse for data, uten å bli nerd av den grunn. Synes forøvrig det er mange kule "nerder", men skjønner ikke hvordan det er mulig å være så sinnsykt opptatt av en ting, som feks data, at du stenger hele verden ute og har omtrent null sosial kontakt med andre mennesker.(da mener jeg å gå ut døra og faktisk treffe noen andre utenom pizzabudet og kassadama på rimi) Tror det er sunnt med flere interesser jeg da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kan da godt være sinnssykt opptatt av data uten å stenge hele verden ute Ikke jeg riktignok, jeg gjør alt jeg kan for å stenge hele verden ute. Film, WoW, bøker, søvn, alkohol ... Lenke til kommentar
No14 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Selvfølgelig:) Mente ikke at alle var sånn, funderte bare på hvorfor noen valgte den veien. @datasmurf-så lenge du synes det er greit så hvorfor ikke.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Fordi? Fordi at eg ikkje burde bli berusa, vel. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Når du får beskjed av legen så må det være en grunn utover det, så du skjønner hvorfor jeg spør. Jeje. Appelsinjuice må være den beste drikken som har vært funnet opp. Tar brodden av all mulig vond alkoholsmak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Grunnen er at sist gong eg var godt berusa skada eg meg sjølv. Vil jo ikkje at det skal skje igjen. Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 *insert facepalm-pic here* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 *slaps CBP* Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jojo, men hvorfor akkurat 17.? Er sjansen noe mindre akkurat da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Då skal eg til psykolog. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Jaggu sitter jeg ikke her med Spotify igjen Sitter og hører på Good Charlotte - Anthem og lurer på om ikke vokalisten og Green Day bør blande seg. De har så like stemmer. Boka Brisingr er heller ikke dum å ha i PDF format Sangen passer sykt godt med American Pie Presents Band Camp. Endret 13. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jaggu sitter jeg ikke her med Spotify igjen Sitter og hører på Good Charlotte - Anthem og lurer på om ikke vokalisten og Green Day bør blande seg. De har så like stemmer. Boka Brisingr er heller ikke dum å ha i PDF format Sangen passer sykt godt med American Pie Presents Band Camp. *misunne* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hva faen er det med "fisende nisse" og fjertelyder som ringetone? Er det virkelig tards som har ønsket seg noe slikt? Og må slik tardish reklame gå på TV? *sukk* Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Det er nok bare tards som ønsker seg det ja. Sjekk litt rundt her, Ballus Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Det er ingen som ønsker seg det som er i ringetone-reklamer. Det er bare en lyddesigner som kommer på ideen, sender den til sjefen, som syns det er noe fjortiser sikkert bruker penger på, og legger det ut. Akkurat som schuffel bunny og alt det tullet. Selskapet lager er behov som ikke fantes fra før av. Og fjortiser, som de hjernedøde flokkdyrene de er, laster ned siden vennene deres også gjør det. "HAR DU DEN PROMPENISSEN ELLER? FAEN DU ER TEIT HVIS DU IKKE HAR DEN ASS" Endret 13. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg