Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det er vel ingen "regel" mot å blande øl og lette painkillers som IBUX?

Har satans vondt i halsen OG lyst på øl. Spiste akkurat "middag" og det var jo værre smerte enn den gangen jeg ble torturert med glødende pinner i øyekroken i 'nam i 67

Solution = Drikk øl til du ikke har vondt i halsen mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har satans vondt i halsen OG lyst på øl.

Ibux og alkohol er fy fy om man har begynnende magesår. Paracett og alk er ALLTID fyf pga begge går på levra. Men har du ikke magesår så kjør på med ibux. Ingen fare.

Lenke til kommentar

Har satans vondt i halsen OG lyst på øl. Spiste akkurat "middag" og det var jo værre smerte enn den gangen jeg ble torturert med glødende pinner i øyekroken i 'nam i 67

Jeg har prøvd både glødende pinne(alá svipenn), laserkutter og elektrisk støt i øyekrok/øyelokk, er ikke så ille som man skulle tro.. ;)

Lenke til kommentar

På soverommet til mamma og pappa når jeg var liten, var det alltid noe som lagde masse skygger i taket uten at noe bevegde seg i rommet. Husker jeg stirra som pokker på gardinene for å se om det var dem. Men neida..skygger som fløy rundt i taket. Turte nesten aldri sove inne hos dem pga det :p

Lenke til kommentar
Spar litt til meg, jeg begynner å jogge nedover nå!

Den varierer litt fra tønne til tønne da. Det er liskom spesialen deres. Om de ser en tønne som virker å modnes ekstra bra så tar de den til side og tapper for seg selv. Forrige jeg fikk i samme serien rev veldig i halsen og var på59%. Denn er på 57,6 % og mye mildere.

Lyst til å dele ei flaske Talisker 18 ved en tilfeldig anleding?

Har planer om å gå til anskaffelse av en, da "svigerbror" bor i Sverige, og den kun koster 550 SEK på Systembolaget, versus 950 NOK på polet. En utmerket "smaker som å drikke et askebeger dagenerpå"-whiskey.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar
Finnes det noen spøkelsestråder her på forumet? Tenker da på en tråd hvor man forteller om opplevelser man selv har hatt. Hvis ikke, så er det på høy tid :p

Det var vel det en gang i tia, i hvert fall. Søk, du :)

Fant tråden "Tror du på spøkelser/noe?" når jeg søkte tidligere. Men det var stort sett en diskusjonstråd om det faktisk fantes spøkelser og overnaturlige ting, pussig nok.

Lenke til kommentar

Den varierer litt fra tønne til tønne da. Det er liskom spesialen deres. Om de ser en tønne som virker å modnes ekstra bra så tar de den til side og tapper for seg selv. Forrige jeg fikk i samme serien rev veldig i halsen og var på59%. Denn er på 57,6 % og mye mildere.

Har planer om å gå til anskaffelse av en, da "svigerbror" bor i Sverige, og den kun koster 550 SEK på Systembolaget, versus 950 NOK på polet. En utmerket "smaker som å drikke et askebeger dagenerpå"-whiskey.

Adlri makt talisker så det kan høres gøy ut

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Adlri makt talisker så det kan føres gøy ut

Da er det en hot date :thumbup:

Mulig vi må inkludere Nyhus, da han har en tendens til å klore hull i døra til leiligheten min når jeg har fancy whiskey.

Lenke til kommentar
"så det kan føres gøy ut" = får fin og fluffy avføring som gjør det en glede å sitte på do dagen derpå?

Tasteleifa kommer krypende i samme takt som alkoholen.

Da er det en hot date :thumbup:

Mulig vi må inkludere Nyhus, da han har en tendens til å klore hull i døra til leiligheten min når jeg har fancy whiskey.

Men jeg må ta toget opp til dere og kræsje hos em av dere da. Apropos whisky så skammer jeg meg over nyhus noen ganger. Sånn spm når han drar frem JD.

Lenke til kommentar
Finnes det noen spøkelsestråder her på forumet? Tenker da på en tråd hvor man forteller om opplevelser man selv har hatt. Hvis ikke, så er det på høy tid :p

Fant tråden "Tror du på spøkelser/noe?" når jeg søkte tidligere. Men det var stort sett en diskusjonstråd om det faktisk fantes spøkelser og overnaturlige ting, pussig nok.

Jeg er ganske sikker på at det fantes en hvor man fortalte om sånn spøkelses-opplegg i óg, men ikke nødvendigvis selvopplevde.

Lenke til kommentar
Quote pakkevedlegg Ibux: Samtidig bruk av Ibux og alkohol (etanol) kan øke faren for mageblødninger.

Jammen bra jeg ikke drekker sprit da.

Det var jo akkurat det samme som jeg sa... Det er ingen fare med mindre du jar begynennde magesår. Sånn i praksis. Og ja, jeg har snakka med lege om det.

Lenke til kommentar

Se her, ja! Der var det jo noe. Ikke den jeg tenkte på, men.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...