binko Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Dumme, uaktive kafe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Cry me a river. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Jeg heller mer og mer over mot 12 o'clock high nå jeg egentlig. Fantastisk film. General George S. Patton Jr's spøkelse beordrer deg til å se en viss film med George C. Scott i hovedrollen. Patton løper med full adsl2-fart hitover nå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Skal han nytes med skotter eller mexicanere? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Heroes of Telemark, The Bridge on the River Kwai eller A Fridge Too Far. Og hvordan kan jeg glemme Patton og Tora!Tora!Tora! ? Satt akkurat å vurderte A Fridge Too Far, Patton, Tora!Tora!Tora!, Battle of Britain eller 12 o'clock high Hva med You don't mess with the Zohan? Den er genial Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Kos deg med skottene selv og gi mexicaneren til meg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hva med You don't mess with the Zohan? Den er genial I denne kafeen har vi et fint prinsipp. Alle er velkommen til å komme hit. Men når de seier slike idiotiske ting sp bør de håpe på at de er raske nok til å forsvinne uten å få store mentale eller fysiske angrep Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hva med You don't mess with the Zohan? Den er genial Eller vi kan gjøre som i Die_Ballen?... Kom deg i seng Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Hva med You don't mess with the Zohan? Den er genial Da vil jeg heller anbefale The Onion Movie, Superhero Movie, Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Kos deg med skottene selv og gi mexicaneren til meg? jeg begynner med mexicanerbe jeg Hva med You don't mess with the Zohan? Den er genial Da vil jeg heller anbefale The Onion Movie, Superhero Movie, Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay. Disse hadde jo noen høydepunkt da Endret 13. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 They know what is what, But they don't know what is what, They just strut. What the fuck? Yea! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=549364 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Har du single malt, eller tvilsomme blended skotter Lars? Om du har single malt, skal Patton nytes med det, hvis ikke er det helt greit å begynne med meksikansk bullshit. (ikke at jeg skal snakke så høyt, sitter her med trippel destillert bourbon i form av Jack Daniels's partner; Jimmy Beam mens jeg hører på Geroge Thorogood - I Drink Alone) Lenke til kommentar
toth Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 *krigsfilmer* Apocalypse Now Redux. Ferdig arbeid. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 *krigsfilmer* Apocalypse Now Redux. Ferdig arbeid. Flowchart: Se Patton----->Ta til vettet----->ok Lenke til kommentar
mathos Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Finnes det noen spøkelsestråder her på forumet? Tenker da på en tråd hvor man forteller om opplevelser man selv har hatt. Hvis ikke, så er det på høy tid Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Har du single malt, eller tvilsomme blended skotter Lars?Om du har single malt, skal Patton nytes med det, hvis ikke er det helt greit å begynne med meksikansk bullshit. (ikke at jeg skal snakke så høyt, sitter her med trippel destillert bourbon i form av Jack Daniels's partner; Jimmy Beam mens jeg hører på Geroge Thorogood - I Drink Alone) Har "Single Cask The Arran Malt Limited ediotion". Cask strenght med håndskrevet på flaska hvilken flaske det er. Det er flaske 207 fra tønne 1037. Er bare en 12åring da men fy så god. Endret 13. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Har du single malt, eller tvilsomme blended skotter Lars?Om du har single malt, skal Patton nytes med det, hvis ikke er det helt greit å begynne med meksikansk bullshit. (ikke at jeg skal snakke så høyt, sitter her med trippel destillert bourbon i form av Jack Daniels's partner; Jimmy Beam mens jeg hører på Geroge Thorogood - I Drink Alone) Har "Single Cask The Arran Malt Limited ediotion". Cask strenght med håndskrevet på flaska hvilken flaske det er. Det er flaske 207 fra tønne 1037. Er bare en 12åring da men fy så god. Spar litt til meg, jeg begynner å jogge nedover nå! De er best mellom 12 og 20, etter det begynner de å smake bare fat. Endret 13. desember 2008 av Iceman™ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 (endret) Det er vel ingen "regel" mot å blande øl og lette painkillers som IBUX? Har satans vondt i halsen OG lyst på øl. Spiste akkurat "middag" og det var jo værre smerte enn den gangen jeg ble torturert med glødende pinner i øyekroken i 'nam i 67 Endret 13. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. desember 2008 Del Skrevet 13. desember 2008 Spar litt til meg, jeg begynner å jogge nedover nå! Den varierer litt fra tønne til tønne da. Det er liskom spesialen deres. Om de ser en tønne som virker å modnes ekstra bra så tar de den til side og tapper for seg selv. Forrige jeg fikk i samme serien rev veldig i halsen og var på59%. Denn er på 57,6 % og mye mildere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg