Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva med You don't mess with the Zohan? Den er genial :)

I denne kafeen har vi et fint prinsipp. Alle er velkommen til å komme hit. Men når de seier slike idiotiske ting sp bør de håpe på at de er raske nok til å forsvinne uten å få store mentale eller fysiske angrep

Lenke til kommentar
Kos deg med skottene selv og gi mexicaneren til meg?

jeg begynner med mexicanerbe jeg

Hva med You don't mess with the Zohan? Den er genial :)

Da vil jeg heller anbefale The Onion Movie, Superhero Movie, Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay.

Disse hadde jo noen høydepunkt da

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Har du single malt, eller tvilsomme blended skotter Lars?

Om du har single malt, skal Patton nytes med det, hvis ikke er det helt greit å begynne med meksikansk bullshit.

(ikke at jeg skal snakke så høyt, sitter her med trippel destillert bourbon i form av Jack Daniels's partner; Jimmy Beam mens jeg hører på Geroge Thorogood - I Drink Alone)

Lenke til kommentar

Om du har single malt, skal Patton nytes med det, hvis ikke er det helt greit å begynne med meksikansk bullshit.

(ikke at jeg skal snakke så høyt, sitter her med trippel destillert bourbon i form av Jack Daniels's partner; Jimmy Beam mens jeg hører på Geroge Thorogood - I Drink Alone)

Har "Single Cask The Arran Malt Limited ediotion". Cask strenght med håndskrevet på flaska hvilken flaske det er. Det er flaske 207 fra tønne 1037. Er bare en 12åring da men fy så god.

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Har "Single Cask The Arran Malt Limited ediotion". Cask strenght med håndskrevet på flaska hvilken flaske det er. Det er flaske 207 fra tønne 1037. Er bare en 12åring da men fy så god.

Spar litt til meg, jeg begynner å jogge nedover nå!

De er best mellom 12 og 20, etter det begynner de å smake bare fat.

Endret av Iceman™
Lenke til kommentar

Det er vel ingen "regel" mot å blande øl og lette painkillers som IBUX?

Har satans vondt i halsen OG lyst på øl. Spiste akkurat "middag" og det var jo værre smerte enn den gangen jeg ble torturert med glødende pinner i øyekroken i 'nam i 67

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Spar litt til meg, jeg begynner å jogge nedover nå!

Den varierer litt fra tønne til tønne da. Det er liskom spesialen deres. Om de ser en tønne som virker å modnes ekstra bra så tar de den til side og tapper for seg selv. Forrige jeg fikk i samme serien rev veldig i halsen og var på59%. Denn er på 57,6 % og mye mildere.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...