Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 hihi. Jeg ser den store p hver fredag. Men han vet ikke hvem jeg er. er du fra Arendal du også? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Æsj, nå gikk økonomien min litt i dass ._. 1) jeg er treig til å levere skattekort.. Resulterer i 1/2 lønn. 2) Stor stygg regning i går, som det kommer garantert to til av, kanskje tre. Whay, morro! Endret 17. januar 2008 av clvn Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Den store P: Har du vurdert å spørre legen din pent om noe å sove på? oO han kan sove på meg Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hva synes vi om reklamering av bloggene våre? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Den store P: Har du vurdert å spørre legen din pent om noe å sove på? oO Yes, det har jeg gjort, hjalp ingenting det heller, jeg sovna fortere da, men våkna, kanskje ikke så ofte, men fortsatt så våkna jeg med jevne mellomrom og følte meg veldig lite uthvilt. @Espen, jeg hadde sikkert sovet trygt mellom deg å Nora Og forresten, vet du hvem Woll er? Denne personen er tydeligvis fra Arendal Endret 17. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Den store P: Har du vurdert å spørre legen din pent om noe å sove på? oO Yes, det har jeg gjort, hjalp ingenting det heller, jeg sovna fortere da, men våkna, kanskje ikke så ofte, men fortsatt så våkna jeg med jevne mellomrom og følte meg veldig lite uthvilt. større dosering Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Okies, jeg er tom for muligheter, med mindre du vil gi noen jobben å kakke til deg i hodet så hardt at du ligger der noen timer. Men, det kan resultere i hodepine, vil jeg tro, så kanskje ikke. x) Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 større dosering Kanskje, er ikke helt stor fan av pillebruk heller da.. Men kan jo høre med legen, det skader jo ikke lism. Men bare på lism Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ny norsk prøve test sak. herrigud aldri sett så mye feil i mitt liv. hater nynork, holder med norsk, engelsk og spansk. også var bussen min kvarter for sen også var det en utkjøring så stod halvtime i kø....arghhhh! skjer med forum folk da? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 skjer med forum folk da? Jeg har store problemer med å sove og det er en forum bruker med navn Woll som tydeligvis er hemmelig forelsket i meg og stalker meg o.O Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Dakar lille store P. x) Og jeg må bare si det, klassen min er litt morsom. Er en som skal bevise at 4chan egentlig er samfunnskritikk. Så var det en som ikke visste det. Personen som skulle gjøre 4chan til samfunnskritikk legger ut i det vide og brede om "du vil virkelig, virkelig ikke vite hva 4chan er". Høres ut som om hun snakker om 12chan eller noe. It's so funny. x) Btw, fant man ikke ut for ett par dager siden at Espen jobbet på Current, ellerno? oO Endret 17. januar 2008 av Nie Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg får nok sove, men jeg ligger ikke i senga. Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Btw, fant man ikke ut for ett par dager siden at Espen jobbet på Current, ellerno? oO Jo, jeg fant ut av det, fordi jeg har jobbet der selv Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jamen, jamen. Finnes det mange Current? oO Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 da vet du hvertfall hvem som stalker deg, eller? jeg får ikke sove. elle rjeg kunnet sove men jeg for bokstavelig talk ikke lov. skole suger når man er trett:S gogo b-samfunn Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ahh, ferdig med lunsj. Sitter her med druer, eple, karameller, kaffe og pepsi herlig Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) da vet du hvertfall hvem som stalker deg, eller? Nei, for Woll er ikke Espen. Espen = Espen Pai Woll = Stalker @Nie, jeg snakker om Current i Grimstad, vet ikke om noen andre Current, men det kan jo være Endret 17. januar 2008 av Den store P Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Lunch med film er en god ting. *se på The Good, The Bad and The Ugly sammen med IT-folka* Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 ok da bomma jeg. jaja lykke til med jakten. jeg håper det er en fin jente som stalker meg:) hadde gjort det så mye enklere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg