Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lyst til å se film jeg nå. Krigsfilm. Muligens WW2. Ikke noen som er produsert etter Das Boot. Finn noe til meg! Go Go Go! Enemy at the Gates Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Om du vil le masse, ser du Final Destination 1 og 2, tror det er to av de filmene jeg har ledd mest mens jeg så i hele mitt liv. Hysterisk, manisk latter til ungdommer som blir drept <3 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Sjuk og jævlig som jeg er, så legger jeg meg. Ønsk meg good bedring og en god natts søvn Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Lyst til å se film jeg nå. Krigsfilm. Muligens WW2. Ikke noen som er produsert etter Das Boot. Finn noe til meg! Go Go Go!Det må vel bli Paths of Glory med udødelige Kirk Douglas. Regissert av Stanley Kubrick og satt til skyttergravskrigene under WW1 er dette en film som gjør inntrykk og samtidig bevitner tiden den ble laget i. Den avsluttende scenen er kanskje det beste med hele filmen. Endret 12. desember 2008 av fargoth Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Om du vil le masse, ser du Final Destination 1 og 2, tror det er to av de filmene jeg har ledd mest mens jeg så i hele mitt liv.Hysterisk, manisk latter til ungdommer som blir drept <3 Om du vil se triste filmer så se Armageddon og Ringenes Herre. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lyst til å se film jeg nå. Krigsfilm. Muligens WW2. Ikke noen som er produsert etter Das Boot. Finn noe til meg! Go Go Go! Enemy at the Gates Nei... Det som er så kjedelig med den filmen der er at den ikke leser hva jeg ber om og anbefaler noe som ikke vare det jeg lurte på Lyst til å se film jeg nå. Krigsfilm. Muligens WW2. Ikke noen som er produsert etter Das Boot. Finn noe til meg! Go Go Go!Det må vel bli Paths of Glory med udødelige Kirk Douglas. Regissert av Stanley Kubrick og satt til skyttergravskrigene under WW1 er dette en film som gjør inntrykk og samtidig bevitner tiden den ble laget i. Den avsluttende scenen er kanskje det beste med hele filmen. Oooooh! Den har jeg godt glipp av. Den må sjekkes ut. Takk Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heroes of Telemark, The Bridge on the River Kwai eller A Fridge Too Far. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Flags of our fathers. Spørs hva man er ute etter da. Flags er en bedre dramafilm, men Letters er en bedre krigsfilm. Enig. Filmer som "The Deer Hunter" fra 1978 er også mer innen dramaretningen, selvom den har et par scener fra Vietnamkrigen. Denne er forøvrig den beste Krigsfilmen ever. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Er du ute etter WW2 med litt kjerlighet så sjekk ut miniserien (3 timer, føles som en film) Colditz. Den er notorisk vanskelig å få tak i, du finner ingen klipp fra serien på youtube og det finnes en mengde dokumentarer og gammelt dritt med samme navn, men hvis du trosser scoren på imdb og faktisk finner den vil du bli svært overrasket. Edit: Den finnes i en viss bukt, harr harr. Endret 12. desember 2008 av fargoth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen butikker som selger Paths Of Glory ? Fristet forferdelig! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Sjuk og jævlig som jeg er, så legger jeg meg. Ønsk meg good bedring og en god natts søvn Natta hjulmann! Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ekte menn ser på Band of Brothers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Ekte menn ser på Band of Brothers Enig, ble utrolig kvalm da jeg så Del 9 - Why We Fight. Men god natt folkens, duty calls. Endret 12. desember 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Og hvordan kan jeg glemme Patton og Tora!Tora!Tora! ? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen butikker som selger Paths Of Glory ? Fristet forferdelig!Amazon.com blant annet. Men ikke la deg blende helt av Kirk Douglas, Stanley og en god imdb-score, for da blir du mest sannsynlig skuffet. En flott film, men gitt potensialet kunne det blitt så mye mer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heroes of Telemark, The Bridge on the River Kwai eller A Fridge Too Far. Og hvordan kan jeg glemme Patton og Tora!Tora!Tora! ? Satt akkurat å vurderte A Fridge Too Far, Patton, Tora!Tora!Tora!, Battle of Britain eller 12 o'clock high Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heroes of Telemark, The Bridge on the River Kwai eller A Fridge Too Far. Og hvordan kan jeg glemme Patton og Tora!Tora!Tora! ? Satt akkurat å vurderte A Fridge Too Far, Patton, Tora!Tora!Tora!, Battle of Britain eller 12 o'clock high Patton mann, Patton! "It's not about dying for your country, it's about making that other poor bastard die for his" Battle of Brittain hadde jeg helt glemt at eksisterte, men jeg har den i hylla et sted. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg heller mer og mer over mot 12 o'clock high nå jeg egentlig. Fantastisk film. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg heller mer og mer over mot 12 o'clock high nå jeg egentlig. Fantastisk film. General George S. Patton Jr's spøkelse beordrer deg til å se en viss film med George C. Scott i hovedrollen. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 God natt alle sammen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg