Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg ser på 3-4 filmer i året. Liker krigsfilmer (spesielt en fra 99 eller 98, husker ikke. Men det er en gif ute på internet som har l0l 1337speak og masse pwn3d r0flzzz osv, CS-lignene. Iallefall fra den filmen).

Også American X og Schrødingers liste (husker aldri det navnet...iallefall om leirene i annen verdenskrig) var interessang. Trist though.

Lenke til kommentar
Tror jeg ser på 3-4 filmer i året. Liker krigsfilmer (spesielt en fra 99 eller 98, husker ikke. Men det er en gif ute på internet som har l0l 1337speak og masse pwn3d r0flzzz osv, CS-lignene. Iallefall fra den filmen).

Også American X og Schrødingers liste (husker aldri det navnet...iallefall om leirene i annen verdenskrig) var interessang. Trist though.

hahaha :rofl: Kanskje du var ute etter Schindlers liste :p

Lenke til kommentar

Å herredude så mett jeg er! Akkurat spist masse deilig biff med peppersaus, pommes frittes, stekt løk og fløtestuet sopp.

 

Tror jeg ser på 3-4 filmer i året. Liker krigsfilmer (spesielt en fra 99 eller 98, husker ikke. Men det er en gif ute på internet som har l0l 1337speak og masse pwn3d r0flzzz osv, CS-lignene. Iallefall fra den filmen).

 

Shaving Ryans Privates

:dremel:

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Høres godt ut Lars! :D
Og enda bedre var det. Og hvorfor i all verden strøk du ut noe så godt som sopp og løk?

Det harmoniserte så utrolig med det røde, saftige, nesten rå biffkjøttet. Biffen var perfekt stekt. Sprø stekeskorpe men så helt rå ut i midtem. Men det kan den ikke ha vært for det var kommet litt selv i midten.

 

Lyst til å se film jeg nå. Krigsfilm. Muligens WW2. Ikke noen som er produsert etter Das Boot. Finn noe til meg! Go Go Go!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...