Ballus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva er S-tards? Skarstard? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Pupper=free ticket. Fakta. Daniel: Seriøst, jo. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ingen som la merke til innlegget mitt noen poster opp? Hvis jeg får lov, så quoter jeg meg selv.....uten lov. For å komme inn i varmen her er det to ting som kreves: No life og pågangsmot. Ok. Så man trenger ikke titusener av innlegg og stor penis? Isåfall, så har jeg en av delene... Har du en skundærbruker med mange innlegg? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Drikke folk under bordet? Jeg er med! =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Pupper=free ticket. Fakta. Daniel: Seriøst, jo. Helt seriøst: Nei. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Ingen som la merke til innlegget mitt noen poster opp? Hvis jeg får lov, så quoter jeg meg selv.....uten lov. For å komme inn i varmen her er det to ting som kreves: No life og pågangsmot. Ok. Så man trenger ikke titusener av innlegg og stor penis? Isåfall, så har jeg en av delene... Har du en skundærbruker med mange innlegg? Nei. Men trøst deg med at du har [(ihvertfall)] èn av delene! Endret 12. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lagt inn over 1,5 GB hardstyle på telefonen. Da er Osloklasseturen til tirsdag reddet Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 For å komme inn i varmen her er det to ting som kreves: No life og pågangsmot. Hmm? Pupper=free ticket. Hva er S-tards? Yay! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 ......................OO Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 For å komme inn i varmen her er det to ting som kreves: No life og pågangsmot. Hmm? Pupper=free ticket. Hva er S-tards? Yay! Nå er du som du har sagt tidligere, en kanin, og de har dessverre alt for mange pupper, og da blir det overkill og du kommer ikke inn. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 For å komme inn i varmen her er det to ting som kreves: No life og pågangsmot. Hmm? Pupper=free ticket. Hva er S-tards? Yay! Nå er du som du har sagt tidligere, en kanin, og de har dessverre alt for mange pupper, og da blir det overkill og du kommer ikke inn. Men... men... Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ikke quote så jævlig mye, da. =/ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ikke quote så jævlig mye, da. =/ Vi liker det Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ikke quote så jævlig mye, da. =/ Vi liker det Det gjør ikke moderatorene. Keep in mind. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Nå er vel ikke en IP-ban det aller verste og komme seg forbi.. Joda, men kjipt å bruke hotspotshield/hamachi for å ta en tur innom mine innlegg. Edit: Tragiske jenter??? Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Endret 13. desember 2008 av cyclo ûberquote Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Seriøst Daniel, du bare må komme til Oslo. Shot konk ftw. Jeg har aldri tapt og gir meg ikke, før jeg besvimer eller sovner. Det er stor ære å være last man standing i en drikkekonkurranse. Blir noen turer til sykehus/onkel blå iløpet av året, men men, thats' life. Jeg vet jeg hadde slått deg, selv om du er trønder. Oppveksten med karsk gjør dere harde, men jeg har også bred erfaring og kan mine triks. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det er andre måter, men sånt skal man ikke snakke om. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg er rastløs. Ikke fysisk, men psykisk. Om det er mulig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Yay. Bare to dager vakt igjen på OVB, EVER! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg