Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns vi skal lage en "Få L4r5 til å ta vekk rammen fra avataren"-tråd!

Syntes det var mye bedre da den ikke hadde ramme, pga. av den karakteristiske sjarmen og dårlige bildekvaliteten i bildet og det at den var så personlig. Likte den mye bedre uten ramme :D

Nå har SÅ mange masa på meg om at jeg måtte få på ramme. Ikke gadd jeg gjøre noe med det. Venta til en eller annen gjorde det for meg. Ikke husker jeg hvem det var. Jeg var full. Men takk du random fyr. Kanskje jeg skal se om jeg har den uten ramme ett eller annet sted

Random fyr? Hva f***?! Jeg er da vel ikke en random fyr! Jeg har et navn for pokker, bruk det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er han banna?

ban'd 4 lyfe, men han holder fortsatt øye med oss fra skyggene nå og da. Sånn som Batman.

Da er det vel IP-Ban også. Da er det ikke en gang mulig å komme inn her.

Er ikke stort værre enn en router-reset da :p

Det spørs helt på hvordan ISPen har lagt det opp. Men du verden hvor praktisk proxy kan være iblant..

@Lillium: Hva er det nå?

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Random fyr? Hva f***?! Jeg er da vel ikke en random fyr! Jeg har et navn for pokker, bruk det.
DNFK har en engen liten familie. Skal litt til for å komme inn i "varmen".

Nå følte jeg meg utenfor :cry: Vær så snill å bruk navnet mitt i det minste, såpass respekt fortjener jeg.

Jeg var full! Derfor jeg ikke huska hvem som laget rammen for meg. :p

Lenke til kommentar
DNFK har en engen liten familie. Skal litt til for å komme inn i "varmen".

Nå følte jeg meg utenfor :cry: Vær så snill å bruk navnet mitt i det minste, såpass respekt fortjener jeg.

Jeg var full! Derfor jeg ikke huska hvem som laget rammen for meg. :p

Oja. Unnskyld da misforstod jeg :p Trodde du kalte meg for random fyr...

Legger merke til at du er ofte full, :ohmy:

:p

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...