Kexxy er sexxy! Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heller en "Få NGZ til å slippe Kibs løs fra kjelleren"-tråd ... Ja, kibs burde også komme tilbake. Men jeg skjønner at hu slutta da. :O Er kibsebibse borte? For alltid? /Cry Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg syns vi skal lage en "Få L4r5 til å ta vekk rammen fra avataren"-tråd! Syntes det var mye bedre da den ikke hadde ramme, pga. av den karakteristiske sjarmen og dårlige bildekvaliteten i bildet og det at den var så personlig. Likte den mye bedre uten ramme Nå har SÅ mange masa på meg om at jeg måtte få på ramme. Ikke gadd jeg gjøre noe med det. Venta til en eller annen gjorde det for meg. Ikke husker jeg hvem det var. Jeg var full. Men takk du random fyr. Kanskje jeg skal se om jeg har den uten ramme ett eller annet sted Random fyr? Hva f***?! Jeg er da vel ikke en random fyr! Jeg har et navn for pokker, bruk det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) EDIT: Det skal vel kanskje ikke diskuteres det, nei Endret 12. desember 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Pac-man: Din snik. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kan noen fortelle meg hvorfor jeg ikke kan hete Strifer? Og må kalle meg SxTxRxIxFxExR? Ser ingen som heter Strifer jeg.... Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Random fyr? Hva f***?! Jeg er da vel ikke en random fyr! Jeg har et navn for pokker, bruk det.DNFK har en egen liten familie. Skal litt til for å komme inn i "varmen". Endret 12. desember 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Er han banna? ban'd 4 lyfe, men han holder fortsatt øye med oss fra skyggene nå og da. Sånn som Batman. Da er det vel IP-Ban også. Da er det ikke en gang mulig å komme inn her. Er ikke stort værre enn en router-reset da Det spørs helt på hvordan ISPen har lagt det opp. Men du verden hvor praktisk proxy kan være iblant.. @Lillium: Hva er det nå? Endret 12. desember 2008 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Random fyr? Hva f***?! Jeg er da vel ikke en random fyr! Jeg har et navn for pokker, bruk det.DNFK har en engen liten familie. Skal litt til for å komme inn i "varmen". Nå følte jeg meg utenfor Vær så snill å bruk navnet mitt i det minste, såpass respekt fortjener jeg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Random fyr? Hva f***?! Jeg er da vel ikke en random fyr! Jeg har et navn for pokker, bruk det.DNFK har en engen liten familie. Skal litt til for å komme inn i "varmen". Nå følte jeg meg utenfor Vær så snill å bruk navnet mitt i det minste, såpass respekt fortjener jeg. Jeg var full! Derfor jeg ikke huska hvem som laget rammen for meg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det kan være at noen heter Strifer (altså har registrert seg med det brukernavnet) og skiftet visningsnavn. Da kan ikke du bruke det navnet. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 SVAR MEG! Er kibsebibse borte for alltid? D: Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heller en "Få NGZ til å slippe Kibs løs fra kjelleren"-tråd ... Lurer litt på hvordan det er i den kjelleren jeg. Derfor demille nesten aldri er her heller. (S-tard). Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Random fyr? Hva f***?! Jeg er da vel ikke en random fyr! Jeg har et navn for pokker, bruk det.DNFK har en engen liten familie. Skal litt til for å komme inn i "varmen". Nå følte jeg meg utenfor Vær så snill å bruk navnet mitt i det minste, såpass respekt fortjener jeg. Jeg var full! Derfor jeg ikke huska hvem som laget rammen for meg. Oja. Unnskyld da misforstod jeg Trodde du kalte meg for random fyr... Legger merke til at du er ofte full, Endret 12. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 SVAR MEG! Er kibsebibse borte for alltid? D: Hun er ikke bannet, men jeg anser det som lite sannsynlig at hun kommer tilbake med det første. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Da er det vel IP-Ban også. Da er det ikke en gang mulig å komme inn her. Eh. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Noen som snakker av erfaring, her? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Legger merke til at du er ofte full, I forhold til mange her inne så drikker jeg normalt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 For å komme inn i varmen her er det to ting som kreves: No life og pågangsmot. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Legger merke til at du er ofte full, I forhold til mange her inne så drikker jeg normalt. Var ment som en spøk. La spøken i en skuff Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Legger merke til at du er ofte full, I forhold til mange her inne så drikker jeg normalt. Right. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg