Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Han hadde sikkert ikke likt deg. Kem? Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg fikk en PM ifra Skarstad jeg. *stolt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Han hadde sikkert ikke likt deg. Kem? Deg. Men jeg er ingen S-tard ekspert da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det eneste positive jeg kan huske med Skarstad, var diskusjonene. Samt at han så og si aldri brukte smileyer, dog, dette var av og til irriterende også. Samt den helvetes kjedelige dinosaur-tegneserien som jeg savner Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Right, du fremstår som heftig moden når du kaller andre for en frekk drittunge. Forsøker ikke å fremstå som det heller. I motsettning til deg, som er så veslevoksen at det er kvalmt. Men nok om det. A wise man told me, don’t argue with fools 'cause people from a distance can’t tell who is who Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Han hadde sikkert ikke likt deg. Kem? Deg. Men jeg er ingen S-tard ekspert da. Ah. Alle liker meg, jo mindre de er tilbakestående, tror ikke Skarstad var det. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Synes noen skal lage en "Bring skarstard back!"-tråd jeg... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heller en "Få NGZ til å slippe Kibs løs fra kjelleren"-tråd ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Han hadde sikkert ikke likt deg. Kem? Deg. Men jeg er ingen S-tard ekspert da. Ah. Alle liker meg, jo mindre de er tilbakestående, tror ikke Skarstad var det. Hvorfor liker ikke mennesker med funksjonshemninger deg? Hva har du gjort mot dem? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det eneste positive jeg kan huske med Skarstad, var diskusjonene.Samt at han så og si aldri brukte smileyer, dog, dette var av og til irriterende også. Samt den helvetes kjedelige dinosaur-tegneserien som jeg savner Er han banna? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Den dinosaur-avataren er det jeg husker ved han... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Han hadde sikkert ikke likt deg. Kem? Deg. Men jeg er ingen S-tard ekspert da. Ah. Alle liker meg, jo mindre de er tilbakestående, tror ikke Skarstad var det. Hvorfor liker ikke mennesker med funksjonshemninger deg? Hva har du gjort mot dem? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Ingen som trengte de invitene? Yay, ny side Endret 12. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er han banna? ban'd 4 lyfe, men han holder fortsatt øye med oss fra skyggene nå og da. Sånn som Batman. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Heller en "Få NGZ til å slippe Kibs løs fra kjelleren"-tråd ... Ja, kibs burde også komme tilbake. Men jeg skjønner at hu slutta da. Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Er han banna? ban'd 4 lyfe, men han holder fortsatt øye med oss fra skyggene nå og da. Sånn som Batman. Da er det vel IP-Ban også. Da er det ikke en gang mulig å komme inn her. Er kibs også banna? Endret 12. desember 2008 av SpecialForce Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg syns vi skal lage en "Få L4r5 til å ta vekk rammen fra avataren"-tråd! Syntes det var mye bedre da den ikke hadde ramme, pga. av den karakteristiske sjarmen og dårlige bildekvaliteten i bildet og det at den var så personlig. Likte den mye bedre uten ramme Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Man blir så sint av å høre på hiphop. Endret 12. desember 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Er han banna? ban'd 4 lyfe, men han holder fortsatt øye med oss fra skyggene nå og da. Sånn som Batman. Da er det vel IP-Ban også. Da er det ikke en gang mulig å komme inn her. Er kibs også banna? Nå er vel ikke en IP-ban det aller verste og komme seg forbi.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg syns vi skal lage en "Få L4r5 til å ta vekk rammen fra avataren"-tråd! Syntes det var mye bedre da den ikke hadde ramme, pga. av den karakteristiske sjarmen og dårlige bildekvaliteten i bildet og det at den var så personlig. Likte den mye bedre uten ramme Nå har SÅ mange masa på meg om at jeg måtte få på ramme. Ikke gadd jeg gjøre noe med det. Venta til en eller annen gjorde det for meg. Ikke husker jeg hvem det var. Jeg var full. Men takk du random fyr. Kanskje jeg skal se om jeg har den uten ramme ett eller annet sted Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg