Tharos. Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg håper dette prosjektet blir noe av. Åhhh, så ufattelig gøy! Jeg og! Morsomt å se fler og fler melde seg på. Noen linjer møtes allerede på kartet også. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men Flash er så lett Det er liksom ikke noe utfordring i å lage en hjemmeside med dropdown-menyer, knapp, dynamiske tekstfelt og sånn Og jeg er ikke akkurat på topp nå, jeg får ikke til å lage enkle ting. Og photoshop-design er tard. "Alle" har det Fancy og tøft design, nei, takke meg til basic laga i Paint. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du kan lage helt basic i photoshop og. Du bare vet at det er bein, bl.a. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men Flash er så lett Det er liksom ikke noe utfordring i å lage en hjemmeside med dropdown-menyer, knapp, dynamiske tekstfelt og sånn Og jeg er ikke akkurat på topp nå, jeg får ikke til å lage enkle ting. Og photoshop-design er tard. "Alle" har det Fancy og tøft design, nei, takke meg til basic laga i Paint. Flash er fremdeles ekkelt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men jeg liker ikke photoshop At all. Eller photoshop-lignende program. Vel, jeg liker ikke paint heller Jeg liker Microsoft PictureIt 7.0 kombinert med ACDSee 5.0 PowerPack og det er det Hva er ekkelt med Flash? Flash er kos <3 Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg er ofisielt avhengi av den sangen Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Halloen! Lenge sida sist nå. Er på besök hos noen venninner, så jeg sitter ikke på forumet like mye som ellers. Drar til Norge på mandag. Herlig. Håper det er snö nordpå! Det er så kjipt når det regner på julaften. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Spark, slå og knull meg - Ekte idyll Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hva er ekkelt med Flash?Flash er kos <3 Det faktum at det hos meg bruker sinnsykt mye resurser er god nok grunn for meg til å ikke like det. I tilleg til at designere som jobber med flash er kjent for å være glade i blinkblink og masse tullete effekter som bare forstyrrer... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg finner ikke guitar hero... Noen som kan finne den for meg? Lenke til kommentar
binko Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei, lær deg og spille ordentlig gitar. South Park-episoden; se den! Uansett. Vondt i brystet (ukjent grunn), hodet (hode vs is), føttene (hud skrelt av under karatetrening), halsen (ukjent, sannsynligvis onglonolognlonglokokker) og fingerneglen, som brakk under karatetrening. (Type brakk langt inne blod og sånt, ikke på tuppen). SYNTES SYND PÅ MEG OG LAG MEG NOE GODT! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Har ikke gitar.. Lånt den bort til veninna mi. Fant akkurat age of empires II som jeg har lett etter i et halvt år :/ Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei, lær deg og spille ordentlig gitar. South Park-episoden; se den! Uansett. Vondt i brystet (ukjent grunn), hodet (hode vs is), føttene (hud skrelt av under karatetrening), halsen (ukjent, sannsynligvis onglonolognlonglokokker) og fingerneglen, som brakk under karatetrening. (Type brakk langt inne blod og sånt, ikke på tuppen). SYNTES SYND PÅ MEG OG LAG MEG NOE GODT! Kom, skal jeg lage en kopp med kakao til deg, finne frem litt vaniljeis og slikt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kom, skal jeg lage en kopp med kakao til deg, finne frem litt vaniljeis og slikt. Kan jeg også få? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kan jeg også få? Du er jente... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du er jente... Hvis jeg later som jeg er gutt? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kan jeg også få? Du er jente... KJØNNSDISKRIMINERING!!! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvis jeg later som jeg er gutt? Det blir bare ikke det samme med jentekaniner som later som at de er guttekaniner. Sorry. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 hihi, nå har jeg vært ute og handlet gaver til meg. Rock Band 1 og 2, Guitar Hero 2, EA Skate og ladekit til xbox kontrollen *glede seg til julaften* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er kanskje litt spillegal Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) hihi, nå har jeg vært ute og handlet gaver til meg.Rock Band 1 og 2, Guitar Hero 2, EA Skate og ladekit til xbox kontrollen *glede seg til julaften* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er kanskje litt spillegal Du kunne jo bare spurt meg Endret 12. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg