Fredrik Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei. Ungdomsskoleballene mine var koselige. Vi leide inn ballsalen + det røde rommet og et rom til på Grand Hotell, sosialiserte, hengte fra oss i hallen, spiste, danset. Vi hadde en DJ hvert år som hadde fått klar beskjed over hva som var tillatt å spille. Det av EDM som sto på tillatt-listen var enkeltsanger. Hørtes dritkjipt ut. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei. Ungdomsskoleballene mine var koselige. Vi leide inn ballsalen + det røde rommet og et rom til på Grand Hotell, sosialiserte, hengte fra oss i hallen, spiste, danset. Vi hadde en DJ hvert år som hadde fått klar beskjed over hva som var tillatt å spille. Det av EDM som sto på tillatt-listen var enkeltsanger. Hvordan EDM? Bare lurer. Techno? Trance? Til juleballet neste uke skal jeg og en venn lage CD'n som DJ'en skal spille. Gjett en gang hva vi begge liker og hva som skal puttes på den. Hmmmphhhh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Gjett en gang hva vi begge liker og hva som skal puttes på den. Hmmmphhhh. Nei. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Gjett en gang hva vi begge liker og hva som skal puttes på den. Hmmmphhhh. Nei. Sa ikke at du skulle det. Var et tilbud. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvordan EDM? Bare lurer. Techno? Trance? Til juleballet neste uke skal jeg og en venn lage CD'n som DJ'en skal spille. Gjett en gang hva vi begge liker og hva som skal puttes på den. Hmmmphhhh. Var en del hardstyle/jumpstyle. Var noen gutter i diverse klasser som drev med det som fikk viljen sin. Er jo ekstremt underholdende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Gjett en gang hva vi begge liker og hva som skal puttes på den. Hmmmphhhh. Nei. Sa ikke at du skulle det. Var et tilbud. Da skulle du ha skrevet: Dere KAN gjette..osv Samt brukt spørsmålstegn. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Var en del hardstyle/jumpstyle. Var noen gutter i diverse klasser som drev med det som fikk viljen sin. Er jo ekstremt underholdende. Haha Synd de ikke da. Er jo hysterisk morsomt å se på. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hvordan EDM? Bare lurer. Techno? Trance? Til juleballet neste uke skal jeg og en venn lage CD'n som DJ'en skal spille. Gjett en gang hva vi begge liker og hva som skal puttes på den. Hmmmphhhh. Spill techno eller trance på et fjortissball og forvent sure folk . Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Satan. Masse aktivitet her i den perioden jeg ikke hadde internett. Yay. Sitter en idiot og kuker med serveren. Ikke IT-folka, altså, men en av de andre vaktsoldatene som morer seg med å sperre oss ute. Er ikke noe problem å fikse (krever bare en liten reboot av routeren), men det tar tid. Idioter. Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Gjett en gang hva vi begge liker og hva som skal puttes på den. Hmmmphhhh. Nei. Sa ikke at du skulle det. Var et tilbud. Da skulle du ha skrevet: Dere KAN gjette..osv Samt brukt spørsmålstegn. Spørsmålstegn i et tilbud? Det hadde tatt seg ut. «KOM OG KJØP VARENE VÅRE?», hilsen Butikken. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) - Adrian sier: Yåw Diskusjon | Kanin33 sier: jåvv heter det - Adrian sier: Jåvv, da ^_^ Diskusjon | Kanin33 sier: - Adrian sier: *humpe på* Diskusjon | Kanin33 sier: *slå til* hihi - Adrian sier: *dodge* Diskusjon | Kanin33 sier: *løpe fra* Kanin er sleem Endret 12. desember 2008 av WheelMan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Spørsmålstegn i et tilbud? Det hadde tatt seg ut. «KOM OG KJØP VARENE VÅRE?», hilsen Butikken. oioi, leif der. Klar for exphil imorgen`? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 lolz ebil wabbit Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Synd de ikke da. Er jo hysterisk morsomt å se på. hahahaha AWESOME! Blipp-blopp-musikk har den tøffeste dansen. =D Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ny episode med misjonen ute. Snaaakeees! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg er slem.. Trukke nå på deg. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 lolz ebil wabbit Meg jo! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 lolz ebil wabbit Meg jo! Ikke ifølge avataren din Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg