Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Nei.

 

Ungdomsskoleballene mine var koselige. Vi leide inn ballsalen + det røde rommet og et rom til på Grand Hotell, sosialiserte, hengte fra oss i hallen, spiste, danset. Vi hadde en DJ hvert år som hadde fått klar beskjed over hva som var tillatt å spille. Det av EDM som sto på tillatt-listen var enkeltsanger.

 

Hørtes dritkjipt ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei.

 

Ungdomsskoleballene mine var koselige. Vi leide inn ballsalen + det røde rommet og et rom til på Grand Hotell, sosialiserte, hengte fra oss i hallen, spiste, danset. Vi hadde en DJ hvert år som hadde fått klar beskjed over hva som var tillatt å spille. Det av EDM som sto på tillatt-listen var enkeltsanger.

Hvordan EDM? Bare lurer. Techno? Trance? :)

 

Til juleballet neste uke skal jeg og en venn lage CD'n som DJ'en skal spille. Gjett en gang hva vi begge liker og hva som skal puttes på den. Hmmmphhhh.

Lenke til kommentar
Hvordan EDM? Bare lurer. Techno? Trance? :)

 

Til juleballet neste uke skal jeg og en venn lage CD'n som DJ'en skal spille. Gjett en gang hva vi begge liker og hva som skal puttes på den. Hmmmphhhh.

Var en del hardstyle/jumpstyle. Var noen gutter i diverse klasser som drev med det som fikk viljen sin. Er jo ekstremt underholdende. :wee:
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Gjett en gang hva vi begge liker og hva som skal puttes på den. Hmmmphhhh.

Nei.

Sa ikke at du skulle det. Var et tilbud.

Da skulle du ha skrevet: Dere KAN gjette..osv

Samt brukt spørsmålstegn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...