Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ikke tre? Når jeg må. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kjører du en hvit bil, Gisle? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 *sniip* Uuuu, da kjørte jeg forbi deg istad. Så lua di, da var jeg sikker. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg kjeder meg.. *Hinte til folk som bør være på msn* Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 ^ Du hørte henne fredrik! Stikker ut jeg, skal hente en kamerat. Moosh moosh. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Kjører du en hvit bil, Gisle? Ja, så stakk du da. Ja, det gjør han. Veldig fint når jeg er ferdig på skolen og vil bli hentet <3 Endret 12. desember 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 God helg til alle som fortjener det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 God helg til alle som fortjener det! Hvordan gikk det igår da`? Storsjarmøren. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg syns det hadde vært veldig fint hvis noen hadde lagt meg til på msn.. For jeg dør av kjedsomhet snart. k_a_n_i_n (krøllete alfa) msn (prikk) com Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Hahaha, digger denne videoen. EDIT: damn, fail Endret 12. desember 2008 av The Prophet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Jeg syns det hadde vært veldig fint hvis noen hadde lagt meg til på msn.. For jeg dør av kjedsomhet snart. k_a_n_i_n (krøllete alfa) msn (prikk) com pass. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 La deg til Kanin. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 God helg til alle som fortjener det! Hvordan gikk det igår da`? Storsjarmøren. Hehe. Det gikk både fram og tilbake. Fant ut at jeg ikke er en danseløve. Ei jente spurte om vi skulle danse, og jeg ble med. Det var da jeg fant det ut Det var jo techno-shit 24/7 i løpet av de 6 timene. Alle stod og hoppa ute på gulvet, så det var ikke akkurat min type musikk. Men men, det var nå gøy Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Faen, juleball blir bare dårligere hvert eneste år. Før spilte de hvert fall litt variert musikk. Litt grease, noen gamle slagere og mye morsomt. De siste årene var bare DUNKDUNKDUNKDUNKTSJUTSJUHARDSTYLEBABYKICKINTHEBASEHEADHUNTERZ! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Faen, juleball blir bare dårligere hvert eneste år. Før spilte de hvert fall litt variert musikk. Litt grease, noen gamle slagere og mye morsomt. De siste årene var bare DUNKDUNKDUNKDUNKTSJUTSJUHARDSTYLEBABYKICKINTHEBASEHEADHUNTERZ! Kunne ikke vært mer enig! Før all den techno-musikken kom, så var det faktisk et bra moderne-rock band der som spilte sanger de hadde laget selv og "parodier" av andre sanger. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kanin har alltid trodd jeg var jente Noen fler som tror det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei. Ungdomsskoleballene mine var koselige. Vi leide inn ballsalen + det røde rommet og et rom til på Grand Hotell, sosialiserte, hengte fra oss i hallen, spiste, danset. Vi hadde en DJ hvert år som hadde fått klar beskjed over hva som var tillatt å spille. Det av EDM som sto på tillatt-listen var enkeltsanger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kunne ikke vært mer enig! Før all den techno-musikken kom, så var det faktisk et bra moderne-rock band der som spilte sanger de hadde laget selv og "parodier" av andre sanger. Så når du er fornøyd er alle fornøyd? Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre med disse svada-postgiroditene og allsangmøkka en får tak i. Samme med Red hot chilipepper og whatnot, så kjedelig musikk om du spør meg. Kanin har alltid trodd jeg var jente Noen fler som tror det? Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg