Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg syns det hadde vært veldig fint hvis noen hadde lagt meg til på msn.. For jeg dør av kjedsomhet snart.

k_a_n_i_n (krøllete alfa) msn (prikk) com :)

pass.

Lenke til kommentar
God helg til alle som fortjener det!

Hvordan gikk det igår da`?

Storsjarmøren. :)

Hehe. Det gikk både fram og tilbake. Fant ut at jeg ikke er en danseløve. Ei jente spurte om vi skulle danse, og jeg ble med. Det var da jeg fant det ut :p Det var jo techno-shit 24/7 i løpet av de 6 timene. Alle stod og hoppa ute på gulvet, så det var ikke akkurat min type musikk.

Men men, det var nå gøy :)

Lenke til kommentar
Faen, juleball blir bare dårligere hvert eneste år. Før spilte de hvert fall litt variert musikk. Litt grease, noen gamle slagere og mye morsomt. De siste årene var bare DUNKDUNKDUNKDUNKTSJUTSJUHARDSTYLEBABYKICKINTHEBASEHEADHUNTERZ!

Kunne ikke vært mer enig! Før all den techno-musikken kom, så var det faktisk et bra moderne-rock band der som spilte sanger de hadde laget selv og "parodier" av andre sanger.

Lenke til kommentar

Nei.

Ungdomsskoleballene mine var koselige. Vi leide inn ballsalen + det røde rommet og et rom til på Grand Hotell, sosialiserte, hengte fra oss i hallen, spiste, danset. Vi hadde en DJ hvert år som hadde fått klar beskjed over hva som var tillatt å spille. Det av EDM som sto på tillatt-listen var enkeltsanger.

Lenke til kommentar
Kunne ikke vært mer enig! Før all den techno-musikken kom, så var det faktisk et bra moderne-rock band der som spilte sanger de hadde laget selv og "parodier" av andre sanger.

Så når du er fornøyd er alle fornøyd?

Selv kunne jeg ikke brydd meg mindre med disse svada-postgiroditene og allsangmøkka en får tak i. Samme med Red hot chilipepper og whatnot, så kjedelig musikk om du spør meg.

Kanin har alltid trodd jeg var jente :D

Noen fler som tror det? :p

Nei.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...