Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 trodde det bare var folk over 150 som synest det var skummelt med slik ny teknologi som telefonen og sånt jeg.. Jammen telefoner er seriøst skumle Du er tidligere telefonselger og ringer/ringte meg til alle døgnets tider bare for å snakke. Før du og nie ble sammen gjorde du det samme med henne. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Eple, skulle ikke du kurere telefonskrekken min? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Datasmurf: Kan jeg nevne deg til "Nordens Herligste". Hadde vært kult å sett deg på TV liksom, kjenner deg ikke så godt. Men du er en jævlig god kandidat til det da Hva er det? Det er nordens utgave av Norges herligste Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 gi meg nr ditt så skal jeg ringe deg til alle dønets tider blir nok kvitt den da:) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du er tidligere telefonselger og ringer/ringte meg til alle døgnets tider bare for å snakke. Før du og nie ble sammen gjorde du det samme med henne. Det er noe annet... Dere er ikke som alle andre... og når jeg jobbet som telefonselger, så klarte jeg og overbevise meg selv om at det var datamaskinen jeg pratet med, ikke ekte personer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Du er tidligere telefonselger og ringer/ringte meg til alle døgnets tider bare for å snakke. Før du og nie ble sammen gjorde du det samme med henne. Det er noe annet... Dere er ikke som alle andre... og når jeg jobbet som telefonselger, så klarte jeg og overbevise meg selv om at det var datamaskinen jeg pratet med, ikke ekte personer Noen som trenger å snakke med noen i hvite frakker? Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dovito: Hvite frakker? Man mister all sans for medmenneskelighet når man jobber som telefonselger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Datasmurf: Kan jeg nevne deg til "Nordens Herligste". Hadde vært kult å sett deg på TV liksom, kjenner deg ikke så godt. Men du er en jævlig god kandidat til det da Hva er det? Det er nordens utgave av Norges herligste Og det er? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Eple, skulle ikke du kurere telefonskrekken min? Jo, men det skjedde en del ting i mellomtiden som forhindret det. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Dovito: Hvite frakker? Man mister all sans for medmenneskelighet når man jobber som telefonselger. liker ikke telefonselgere de ringer jo selfølgelig på de mest upassende tider! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Ja, det har du fullstendig rett i. Svaret gjelder forøvrig både til Eple og Dovito. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lol. Do you feel the need to open alle? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lol. Do you feel the need to open alle? Nei jeg bare trykker på svar så får jeg se hva som står der uten å åpne alle jævlene Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Helvete heller, klikka sikkert 20-30 ganger. Nerf ctrl v. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Datasmurf: Kan jeg nevne deg til "Nordens Herligste". Hadde vært kult å sett deg på TV liksom, kjenner deg ikke så godt. Men du er en jævlig god kandidat til det da Hva er det? Det er nordens utgave av Norges herligste Og det er? De besøker folk som har herlige/sære personligheter, for å hedre dem osv. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Datasmurf: Kan jeg nevne deg til "Nordens Herligste". Hadde vært kult å sett deg på TV liksom, kjenner deg ikke så godt. Men du er en jævlig god kandidat til det da Hva er det? Det er nordens utgave av Norges herligste Og det er? De besøker folk som har herlige/sære personligheter, for å hedre dem osv. Og de gir seg ikke før du har laget en "ending scene", som at du ruller rundt på gulvet og trygler og ber de om å gå, eller selvmordsførsøk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Var det jeg mistenkte. Vennligst ikke nominer meg. Jeg hater oppmerksomhet i media. Det være seg lokal, nasjonal eller internasjonal. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Var det jeg mistenkte. Vennligst ikke nominer meg. Jeg hater oppmerksomhet i media.Det være seg lokal, nasjonal eller internasjonal. Men å være forumkjendis er okay. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Var det jeg mistenkte. Vennligst ikke nominer meg. Jeg hater oppmerksomhet i media.Det være seg lokal, nasjonal eller internasjonal. Nthååw Jeg som ville se deg pryde TVNorge i beste sendetid :/ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lol. Do you feel the need to open alle? Hvorfor åpne alle når du bare kan redigere ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg