Den store P Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Bokstaver og tall? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Tja, tegn også.. Men var ikke det svaret jeg var ute etter gitt Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Høres ikke så ille ut. Sitter selv med dette faenskapet Noen som gjetter hva det er? NOTE: adding default dist and components to security mirror: http://security.ubuntu.com//ubuntu gutsy main restricted I: Retrieving Release I: Retrieving Packages I: Validating Packages I: Resolving dependencies of required packages... I: Resolving dependencies of base packages... I: Checking component main on http://archive.ubuntu.com/ubuntu... I: Retrieving adduser I: Validating adduser I: Retrieving alsa-base I: Validating alsa-base I: Retrieving alsa-utils I: Validating alsa-utils I: Retrieving apt I: Validating apt I: Retrieving apt-utils I: Validating apt-utils I: Retrieving aptitude I: Validating aptitude I: Retrieving base-files I: Validating base-files I: Retrieving base-passwd I: Validating base-passwd I: Retrieving bash I: Validating bash I: Retrieving belocs-locales-bin I: Validating belocs-locales-bin I: Retrieving bsdutils I: Validating bsdutils I: Retrieving busybox-initramfs I: Validating busybox-initramfs I: Retrieving bzip2 I: Validating bzip2 I: Retrieving console-setup I: Validating console-setup I: Retrieving console-terminus I: Validating console-terminus I: Retrieving console-tools I: Validating console-tools I: Retrieving coreutils I: Validating coreutils I: Retrieving cpio I: Validating cpio I: Retrieving dash I: Validating dash I: Retrieving debconf I: Validating debconf I: Retrieving debconf-i18n I: Validating debconf-i18n I: Retrieving debianutils I: Validating debianutils I: Retrieving dhcp3-client I: Validating dhcp3-client I: Retrieving dhcp3-common I: Validating dhcp3-common I: Retrieving diff I: Validating diff I: Retrieving dmidecode I: Validating dmidecode I: Retrieving dpkg I: Validating dpkg I: Retrieving e2fslibs I: Validating e2fslibs I: Retrieving e2fsprogs I: Validating e2fsprogs I: Retrieving eject I: Validating eject I: Retrieving ethtool I: Validating ethtool I: Retrieving findutils I: Validating findutils I: Retrieving gcc-4.2-base I: Validating gcc-4.2-base I: Retrieving gettext-base I: Validating gettext-base I: Retrieving gnupg I: Validating gnupg I: Retrieving gpgv I: Validating gpgv I: Retrieving grep I: Validating grep I: Retrieving gzip I: Validating gzip I: Retrieving hostname I: Validating hostname I: Retrieving ifupdown I: Validating ifupdown I: Retrieving initramfs-tools I: Validating initramfs-tools I: Retrieving initscripts I: Validating initscripts I: Retrieving iproute I: Validating iproute I: Retrieving iputils-ping I: Validating iputils-ping I: Retrieving klibc-utils I: Validating klibc-utils I: Retrieving klogd I: Validating klogd I: Retrieving laptop-detect I: Validating laptop-detect I: Retrieving less I: Validating less I: Retrieving libacl1 I: Validating libacl1 I: Retrieving libasound2 I: Validating libasound2 I: Retrieving libatm1 I: Validating libatm1 I: Retrieving libattr1 I: Validating libattr1 I: Retrieving libblkid1 I: Validating libblkid1 I: Retrieving libbz2-1.0 I: Validating libbz2-1.0 I: Retrieving libc6 I: Validating libc6 I: Retrieving libc6-i686 I: Validating libc6-i686 I: Retrieving libcap1 I: Validating libcap1 I: Retrieving libcomerr2 I: Validating libcomerr2 I: Retrieving libconsole I: Validating libconsole I: Retrieving libcurl3-gnutls I: Validating libcurl3-gnutls I: Retrieving libdb4.2 I: Validating libdb4.2 I: Retrieving libdb4.4 I: Validating libdb4.4 I: Retrieving libdb4. :\ En *buntu som du oppdaterer på en vell sær måte? Eventuelt sjekker checksums/md5-s mot de som ligger på nettet? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 god morgen søtinger Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 En *buntu som du oppdaterer på en vell sær måte? Eventuelt sjekker checksums/md5-s mot de som ligger på nettet? Riktig - Feil god morgen søtinger goodmorning Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 En *buntu som du oppdaterer på en vell sær måte? Riktig Yay, nå ble jeg glaaad Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 driver dere med i dag da? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 driver dere med i dag da? LTSP *sukk* Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Jeg prøver å pusle sammen ett design til den ekle websiden jeg må lage på skolen, jeg. Den blir litt sånn. Stygg, men, læreren har mindre peiling på design enn en gjennomsnittlig piczo-bruker, så det burde gå bra. Nå må jeg bare finne ut av hva faen jeg nettopp gjorde, siden jeg klarte å legge helt feil mønster på helt feil område. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) Jeg prøver å pusle sammen ett design til den ekle websiden jeg må lage på skolen, jeg. Den blir litt sånn. Stygg, men, læreren har mindre peiling på design enn en gjennomsnittlig piczo-bruker, så det burde gå bra. Nå må jeg bare finne ut av hva faen jeg nettopp gjorde, siden jeg klarte å legge helt feil mønster på helt feil område. du la feil kode i feil div <div id="dinkjærediv">innhold</div> #dinkjærediv { background: littforskjellig/mønster.jpg; } Endret 17. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 du la feil kode i feil div Neinei. Jeg la feil brush oppa feil layer. oO Faen at alle her er nerder, liksom. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 LTSP *sukk* og det vil si? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 du la feil kode i feil div <div id="dinkjærediv">innhold</div> #dinkjærediv { background: littforskjellig/mønster.jpg; } Særnorske tegn? :-----O Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 (endret) du la feil kode i feil div Neinei. Jeg la feil brush oppa feil layer. oO Faen at alle her er nerder, liksom. x) brush? layer? *nerdesukk* og det vil si?Det vil si et sant helvete med linux terminalservere som ikke vil funke fordi dem mener pakkene er skadet Særnorske tegn? :-----O bare et eksempel. ingen æøå, store bokstaver eller mellomrom er tillatt Endret 17. januar 2008 av PepsiCo Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Altså. Jeg skal leke med koder neste uke. oO Nå skal jeg leke photoshop <3 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Særnorske tegn? :-----O bare et eksempel. ingen æøå, store bokstaver eller mellomrom er tillatt Nja, CamelCase er da greit, så lenge du er klar over om systemet serveren kjører støtter dette (webserveren er case insensitive, om filene er plassert på linux/bsd eller windows osv..) Nei, jeg skriver ikke CamelCase Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Det vil si et sant helvete med linux terminalservere som ikke vil funke fordi dem mener pakkene er skadet høres ikke veldig morro ut :/ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 wtf er CamelCase? oO onClick=java script:ShowHide('qr_open','qr_closed'); og sånt? høres ikke veldig morro ut :/Det blir moro når det funker (11153 år til) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 wtf er CamelCase? oO onClick=java script:ShowHide('qr_open','qr_closed'); og sånt? "A typographical way of combining words whereby the first letter of each word except the first is capitalized" <div id="DetteErEnIDPaaEnDiv"> f.eks. Håper dere har gode backuprutiner, PepsiCo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Ahh, da hadde jeg rett Backuprutiner har vi nok av. Hva skal vi med det? oO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg