Kverulantus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skjønner ikke at folk er stolte av slikt. Ikke jeg heller. Hadde dere gått i klassen vår, hadde dere skjønt det.. Var 0 interesse fra læreren til å lære oss noe, lærerene blandet inn privatlivet sitt i skolen, skittkastiing fra lærere. Vi kom bl.a over et dokument fra min kontaktlærer der det sto en haug med dritt om oss. Så hvis ikke det er god nok grunn, så vet ikke jeg. Vi var stolte over å faktisk bedre klassemiljø og læringsmiljø Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Fikk faen meg anmerkning for å "lese til andre fag i timen". Gymboka mi lå oppslått på pulten, fordi jeg øvde i friminuttene, og læreren så at boka mi lå der, og gir meg anmerkning. :/ Hurra rettferdighet. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 ahhh...Heldige meg som slipper fremmed språk Meg også Fikk igjen nynorsk tentamen. 3/4. Fail? Y/N Jeg fikk 5- på matte-tentamen *stolt* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kva for skole gjeng du på, Chris? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Kva for skole gjeng du på, Chris? Lørenskog vgs. Drittskole. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Skjønner ikke at folk er stolte av slikt. Ikke jeg heller. Hadde dere gått i klassen vår, hadde dere skjønt det.. Var 0 interesse fra læreren til å lære oss noe, lærerene blandet inn privatlivet sitt i skolen, skittkastiing fra lærere. Vi kom bl.a over et dokument fra min kontaktlærer der det sto en haug med dritt om oss. Så kommer million-dollar spørsmålet: Hvorfor sto det dritt om dere i det dokumentet? edit: lurer da selvfølgelig kun på om dette er skolerelatert "dritt" (ala skoledisiplin o.l.) eller personangripende "dritt", vil ikke høre detaljer. Endret 12. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Skjønner ikke at folk er stolte av slikt. Ikke jeg heller. Hadde dere gått i klassen vår, hadde dere skjønt det.. Var 0 interesse fra læreren til å lære oss noe, lærerene blandet inn privatlivet sitt i skolen, skittkastiing fra lærere. Vi kom bl.a over et dokument fra min kontaktlærer der det sto en haug med dritt om oss. Så kommer million-dollar spørsmålet: Hvorfor sto det dritt om dere i det dokumentet? Liek srsly. Vil du virkelig kverulere ang dette? Tydeligvis. Læreren vår var et rasshøl. Fra dag 1 var ingenting godt nok. Og et 5-er arbeidet ble satt til 2 om han ikke likte deg. Han trakk ut alle de dårlige sidene av oss og fikk dette ned på pcen. Noe som faktisk ikke skal være lov. Ting som bli personlig har ingenting med skoledokumenter å gjøre. Han sto foran klassen og tok en etter en ut for å snakke om all dritten, og senere ta dritten foran klassen. Endret 12. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Datasmurf: Kan jeg nevne deg til "Nordens Herligste". Hadde vært kult å sett deg på TV liksom, kjenner deg ikke så godt. Men du er en jævlig god kandidat til det da Hva er det? Og De Syv Søstre er den eneste bra såpa som har gått på norsk TV Man kan sette mat-suget på hold ved å røyke, ta deg en røyk Jeg blir bare mer sulten av å røyke jeg. Samt skremmende trett Jeg røyker ikke Flink kanin ^^ Jeg vil ha bilder av deg uten reggis, så jeg kan sammenligne! :O Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men var det skolerelatert? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men var det skolerelatert? Nei, det gikk på oss som personer. Ingenting med skolen å gjøre i det hele tatt. Klassen lå på 4-5 nivå Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Skjønner ikke at folk er stolte av slikt. Ikke jeg heller. Hadde dere gått i klassen vår, hadde dere skjønt det.. Var 0 interesse fra læreren til å lære oss noe, lærerene blandet inn privatlivet sitt i skolen, skittkastiing fra lærere. Vi kom bl.a over et dokument fra min kontaktlærer der det sto en haug med dritt om oss. Så kommer million-dollar spørsmålet: Hvorfor sto det dritt om dere i det dokumentet? Liek srsly. Vil du virkelig kverulere ang dette? Tydeligvis. Læreren vår var et rasshøl. Fra dag 1 var ingenting godt nok. Og et 5-er arbeidet ble satt til 2 om han ikke likte deg. Han trakk ut alle de dårlige sidene av oss og fikk dette ned på pcen. Noe som faktisk ikke skal være lov. Ting som bli personlig har ingenting med skoledokumenter å gjøre. Han sto foran klassen og tok en etter en ut for å snakke om all dritten, og senere ta dritten foran klassen. Jeg kverrulerer, jeg bare spør for å finne ut om jeg synes du har en god grunn til å være "stolt" over at 4 lærere sluttet på et halvt år. Forresten er det da 3 lærere igjen, hva slags drittsekker var de? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 er det noen som har en lett forklaring på hva protokoller er innenfor pc?? i cantz remeberz.. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 er det noen som har en lett forklaring på hva protokoller er innenfor pc?? i cantz remeberz.. En protokoll i datamaskinsammenheng er et konvensjonelt eller standardisert sett med regler som bestemmer tilkobling, kommunikasjon og dataoverføring mellom to endepunkter (f.eks. to dataprogrammer på ulike maskiner i et nettverk). Protokoller kan implementeres i maskinvare, programvare, eller en kombinasjon av disse. På det laveste nivået definerer en protokoll en maskinvaretilkobling. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Skjønner ikke at folk er stolte av slikt. Ikke jeg heller. Hadde dere gått i klassen vår, hadde dere skjønt det.. Var 0 interesse fra læreren til å lære oss noe, lærerene blandet inn privatlivet sitt i skolen, skittkastiing fra lærere. Vi kom bl.a over et dokument fra min kontaktlærer der det sto en haug med dritt om oss. Så kommer million-dollar spørsmålet: Hvorfor sto det dritt om dere i det dokumentet? Liek srsly. Vil du virkelig kverulere ang dette? Tydeligvis. Læreren vår var et rasshøl. Fra dag 1 var ingenting godt nok. Og et 5-er arbeidet ble satt til 2 om han ikke likte deg. Han trakk ut alle de dårlige sidene av oss og fikk dette ned på pcen. Noe som faktisk ikke skal være lov. Ting som bli personlig har ingenting med skoledokumenter å gjøre. Han sto foran klassen og tok en etter en ut for å snakke om all dritten, og senere ta dritten foran klassen. Jeg kverrulerer, jeg bare spør for å finne ut om jeg synes du har en god grunn til å være "stolt" over at 4 lærere sluttet på et halvt år. Forresten er det da 3 lærere igjen, hva slags drittsekker var de? Quoter meg selv Var 0 interesse fra læreren til å lære oss noe, lærerene blandet inn privatlivet sitt i skolen, skittkastiing fra lærere. jeg har nå skrevet det jeg trenger å skrive for at du kan skjønne hvorfor. Endret 12. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Spoiler tags plz Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Må alle skrive i spoilere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg