Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gavekalender <3

Jeg er bleik og slaskete nerd uten udanning, woo!

Iz lulz :p

Har 2 år salg og Service bak meg, i tillegg til Ikt^^

Vel, sånn sett har jeg 1 år allmenn, 1 år ikt, 1 år vk2 ikt fordi jeg ikke fikk lærlingeplassen jeg var lovet (klarte selvfølgelig å stryke fagprøven og var så utbrent at jeg ikke klarte å bruke PC på en måned, så den ble i alle fall ikke tatt opp igjen), 1 år påbygg for å få generell studiekompetanse og nå er jeg på andreåret multimedieteknologi og ser ikke lyst på fremtiden.

Lenke til kommentar
Gavekalender <3

Jeg er bleik og slaskete nerd uten udanning, woo!

Iz lulz :p

Har 2 år salg og Service bak meg, i tillegg til Ikt^^

Vel, sånn sett har jeg 1 år allmenn, 1 år ikt, 1 år vk2 ikt fordi jeg ikke fikk lærlingeplassen jeg var lovet (klarte selvfølgelig å stryke fagprøven og var så utbrent at jeg ikke klarte å bruke PC på en måned, så den ble i alle fall ikke tatt opp igjen), 1 år påbygg for å få generell studiekompetanse og nå er jeg på andreåret multimedieteknologi og ser ikke lyst på fremtiden.

/slap

Prøv igjen :) Hva gjør man hvis man wiper?

Jo, men prøver igjen til man klarer det ^^

Se det som en wipe :p

Lenke til kommentar

Men jeg er ikke interessert i å ha fagbrev i IKT lenger :p

IT-drift må være noe av det kjedeligste jeg har vært borti.

Har jobba til sammen ett år med IT-drift på det lokale sjukehuset hjemme, samt på legekontoret til mamma.

Ze b0ring.

Hver dag var en evig kamp mot å eksplodere i trynet på de forbanna inkompetente legene og sekretærene og what not som satt der og ikke klarte å skru av og på maskina engang, eller sjekke om kontakten stod i ><

Gah.

Tards. Hele gjengen ><

Og når jeg kom hjem, tok jeg det ut på familien min, yay.

Da var jeg bedre tjent med å jobbe som puncher for ONS, selv om det bare varte 3 måneder for da var jeg ferdig med alt jeg sku punche av info.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...