Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 (endret) Gavekalender <3 Jeg er bleik og slaskete nerd uten udanning, woo! Endret 12. desember 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Selv er jeg en bleik kontorrotte av en IT-tekniker <3 Jeg elsker rotter Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Gavekalender <3 Jeg er bleik og slaskete nerd uten udanning, woo! Iz lulz Har 2 år salg og Service bak meg, i tillegg til Ikt^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vi har om kosmetikk i Naturfag timen, kan noen forklare hva jeg skal lære av slikt. Dette kommer jo jeg aldri til å få bruk for senere Oo Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Vi har om kosmetikk i Naturfag timen, kan noen forklare hva jeg skal lære av slikt. Dette kommer jo jeg aldri til å få bruk for senere Oo Du må lære deg det fordi... ehm.. jo.. at.. du bare må det! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nei, søren, nå kom det mange skoleelever på nettverket. Går tregt som bare det, var greit speed tidligere i dag. Vedder på linja atm er 200/10 elns. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Nå stikker jeg til tannlegen! Wish me luck! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Lykke til!! !=D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Gavekalender <3 Jeg er bleik og slaskete nerd uten udanning, woo! Iz lulz Har 2 år salg og Service bak meg, i tillegg til Ikt^^ Vel, sånn sett har jeg 1 år allmenn, 1 år ikt, 1 år vk2 ikt fordi jeg ikke fikk lærlingeplassen jeg var lovet (klarte selvfølgelig å stryke fagprøven og var så utbrent at jeg ikke klarte å bruke PC på en måned, så den ble i alle fall ikke tatt opp igjen), 1 år påbygg for å få generell studiekompetanse og nå er jeg på andreåret multimedieteknologi og ser ikke lyst på fremtiden. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Gavekalender <3 Jeg er bleik og slaskete nerd uten udanning, woo! Iz lulz Har 2 år salg og Service bak meg, i tillegg til Ikt^^ Vel, sånn sett har jeg 1 år allmenn, 1 år ikt, 1 år vk2 ikt fordi jeg ikke fikk lærlingeplassen jeg var lovet (klarte selvfølgelig å stryke fagprøven og var så utbrent at jeg ikke klarte å bruke PC på en måned, så den ble i alle fall ikke tatt opp igjen), 1 år påbygg for å få generell studiekompetanse og nå er jeg på andreåret multimedieteknologi og ser ikke lyst på fremtiden. /slap Prøv igjen Hva gjør man hvis man wiper? Jo, men prøver igjen til man klarer det ^^ Se det som en wipe Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Men jeg er ikke interessert i å ha fagbrev i IKT lenger IT-drift må være noe av det kjedeligste jeg har vært borti. Har jobba til sammen ett år med IT-drift på det lokale sjukehuset hjemme, samt på legekontoret til mamma. Ze b0ring. Hver dag var en evig kamp mot å eksplodere i trynet på de forbanna inkompetente legene og sekretærene og what not som satt der og ikke klarte å skru av og på maskina engang, eller sjekke om kontakten stod i >< Gah. Tards. Hele gjengen >< Og når jeg kom hjem, tok jeg det ut på familien min, yay. Da var jeg bedre tjent med å jobbe som puncher for ONS, selv om det bare varte 3 måneder for da var jeg ferdig med alt jeg sku punche av info. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hmm. Elektrolinja eller studiekompetanse. /unsure Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Påbygning/privatist etter elektrolinja = profit Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Hm. Mobbeundersøkelse @ skolen as I type this \o/ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Det eneste som gjelder er jo allmenn/studiespesialisering. Det er der de kule går. hvorfor er nettet her så SINNSYKT tregt? Det føles som å svømme i sirup med gipsa bein. Jeg er eneste som bruker nettet, og det bruker å være kjapt. HVORFOR HVORFOR HVORFOR? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Faen jeg er lei av at spanskæreren driter meg ut foran klassen, fordi jeg ikke skjønner noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Naboer som leecher? ;D Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Faen jeg er lei av at spanskæreren driter meg ut foran klassen, fordi jeg ikke skjønner noe. Sliter med samme problemet Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 12. desember 2008 Del Skrevet 12. desember 2008 Sleit med det samme da jeg gikk og hadde fransk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg