Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen dreven fiksere her?

Holder på å formatere en nyinnkjøpt Samsung SpinPoint F1 1TB hvor jeg setter av 96GiB til systemdisken. Maskina er i vedlig grei stand egentlig og satt opp akkurat slik jeg ønsker det. For å slippe å reinstalllere for å bruke denne disken som OS-disk så håpet jeg på noen tips her.

Hvordan kan jeg klone nåværende OS-disk over på den ny-installerte uten for mye tjas og mas. I is n00b når det gjelder slikt.

Lenke til kommentar

Med mindre jeg tar veldg feil, kan du gjøre det med gparted. (du kan laste ned en ubuntu livecd, f.eks.)

Da kopierer du partisjonen, limer den inn på den andre disken, und alles ist gut.

Du må kopiere partisjonen til tom diskplass i den størrelsen den er, så kan du heller utvide den til ønsket størrelse etterpå.

Lenke til kommentar

Jeg hører på deg MSg. NgZ kommer drassende med skumle linucforklaringer.

Men du, MSg (som forøvrig er en forkortelse for en smaksforsterker( derfor liker jeg deg))krydrer heller opp min pirathverdag.

Haddde det ikke vært i mot forumreglene så hadde jeg tilogmed bedt om en PM eller noe til et sted det var trygt å laste uten at det var hundre trojanere med på kjøpet-

Lenke til kommentar
Definer sober.

A state in which you are not under the influence of any intoxicating substance.

When you aren't drunk, stoned, or tripping.

Hilsen Urbandictionary!

Altså INGEN kunstig påviskrning?

Hva med en liten en da?

En pittepitteliten. Så liten at man nesten ikke så det da?

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Gaylord

The Ultimate insult...in which nothing can outmatch. In using Gaylord you are saying somebody is essentially the Ruler of all Gays.

A Gaylord is a about 100x10^999 times more insulting than all of those words combined. Unlike many other definitions claim, Gaylord cannot be beaten by "fuck you" or any other insult.

Gaylord is a classic insult used many centuries ago, but recently has become lost in time...fortunatly it is slowely being brought back into everyday use.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...