Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Totally offtopic, hvor gammel er sønnen din L4r5? :wee:

Åtte og et halvt. Gjett hva jeg har kjøpt i julegave til han!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sånn radiostyrt Nitro-bil! :w00t: Det har jeg ønsket meg siden jeg gikk ibarnehagen. Det var en i gata som hadde det og han var så utrolig tøff. Han måtte være den heldigste gutten i verden som hadde sånn bensinbil. Så nå bestemte jeg meg for at den som skulle være den som hadde den kule bilen skulle være guttungen min. Fikk et ferdig sett med alt som trengs til 3400kr. Dyrt, ja... Men verd det? Jaggu faen! Lyst til å kjøpe meg en selv jeg, men da skal jeg ikke ha en slik ferdig en. Da skal jeg kjøpe sett og bygge opp seøv.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234
Jeg vil ha kake! Skal jeg droppe å legge meg og bake langpannekake i stedet?

;D

Edit:

Grrr.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Æææsj. man får forøvrig kjøpt det på bøtte og. Er det folka til typen gjør, tror jeg.

Edit: Kom på en ting til jeg nekter å smake på. Lutefisk.

Pfft. Sodd er godt det. Men da må det være skikkelig Innerøy-sodd. Den kommer btw. på bøtte.
Lenke til kommentar
Totally offtopic, hvor gammel er sønnen din L4r5? :wee:

Åtte og et halvt. Gjett hva jeg har kjøpt i julegave til han!

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Sånn radiostyrt Nitro-bil! :w00t: Det har jeg ønsket meg siden jeg gikk ibarnehagen. Det var en i gata som hadde det og han var så utrolig tøff. Han måtte være den heldigste gutten i verden som hadde sånn bensinbil. Så nå bestemte jeg meg for at den som skulle være den som hadde den kule bilen skulle være guttungen min. Fikk et ferdig sett med alt som trengs til 3400kr. Dyrt, ja... Men verd det? Jaggu faen! Lyst til å kjøpe meg en selv jeg, men da skal jeg ikke ha en slik ferdig en. Da skal jeg kjøpe sett og bygge opp seøv.

Haha, tøft! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...