Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal jeg ha til middag i dag?
Fisk, såklart. Deilig sprøstekt torsk, eller kanskje litt nydelig laks i form eller fløte. Litt kraftig steinbit med poteter og en passende saus og rotgrønnsaker eller hva med sei, sild eller saltet makrell? Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Fisk, såklart. Deilig sprøstekt torsk, eller kanskje litt nydelig laks i form eller fløte. Litt kraftig steinbit med poteter og en passende saus og rotgrønnsaker eller hva med sei sild eller saltet makrell?

Skal det være fisk så må det i så fall bli fiskepinner, eller fiskeboller som også er nevnt her.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
:rofl: Sitter og hører på en samtale mellom to av de jeg bor med. Jente1 vil at jente2 skal satse på en fyr som har spurt om hun vil treffes, og maser og argumenterer for hvor bra det er, og at det er meningen med livet at man skal formere seg osv, og jente2 protesterer og sier at livet handler om mer enn å bare formere seg og hvor glad hun er i volleyball. "Men live handle itj om volleyball!"
Lenke til kommentar
Hva skal jeg ha til middag i dag?
Fisk, såklart. Deilig sprøstekt torsk, eller kanskje litt nydelig laks i form eller fløte. Litt kraftig steinbit med poteter og en passende saus og rotgrønnsaker eller hva med sei sild eller saltet makrell?

Sei sild? That`s not even a word!

Cry me a river, jeg glemte et komma.
Lenke til kommentar

Skal det være fisk så må det i så fall bli fiskepinner, eller fiskeboller som også er nevnt her.

Rene varer smaker alltid best.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...