Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 joda, kjempespennende og se vista bli oppdatert i grunn... hehe, visste jeg det ikke, du ELSKER vista Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Det er over 4000 kjemiske stoffer i røyk. Bare nevner det.EDIT: Bl.a. metropen, Ammoniakk, butan, kadmium, arsenikk, tjære, terpentin, aceton og spylevæske. Mange av dere som røyker forresten? Jeg gjør det ikke. Røyker som en skorstein her , skal snart starte dagens andre 20 pakning . Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 :O er det spylervæske i røyken? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg røyker. Og ja, grunnen til at jeg kan så mye om alle de jævlige stoffene er fordi jeg ble lei av å høre "VET du hvor mange farlige stoffer som ER i røyk?!" Jeg elsker å høre det jeg. Jeg svarer bare "Så bra. Ikkeno er kjipere enn å bli gammel." Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hun har faktisk slutta^^. Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg røyker. Og ja, grunnen til at jeg kan så mye om alle de jævlige stoffene er fordi jeg ble lei av å høre "VET du hvor mange farlige stoffer som ER i røyk?!" Jeg elsker å høre det jeg. Jeg svarer bare "Så bra. Ikkeno er kjipere enn å bli gammel." haha, genialt "ta i bruk den setningen" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare jeg som hater de nye dvd-covrene som microsoft leverer vista og office 07 i? Jeg hater de sterkere for hver gang jeg må prøve og åpne den dritten, de er småvanskelige og få og få opp... Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Må rydde datarom, hjelp! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Jeg elsker å høre det jeg. Jeg svarer bare "Så bra. Ikkeno er kjipere enn å bli gammel." Hun har faktisk slutta^^. High five til begge dere! Endret 8. januar 2008 av Fisk1 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Du har Nora å ta deg av, Espen^^. Hun kjøpte meg btw. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 :Oer det spylervæske i røyken? er vell lite veske i røyk , vill vært vanskelig og fått fyr på . jeg synes den om hvor dyrt det er og røyke er plagsom nok , men jeg sier bare at noen må jo fylle på litt penger i pensjonsfundet uten og ta ut Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare jeg som hater de nye dvd-covrene som microsoft leverer vista og office 07 i? Jeg hater de sterkere for hver gang jeg må prøve og åpne den dritten, de er småvanskelige og få og få opp... Jeg sier bare Microsoft sucks... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Røyker egentlig alt mellom 3-40 dagen. Spørs på hva jeg bruker dagen på. Eller. hovedsaklig kvelden. Har noen vage minner om at en tyvepakning pluss en halv tobakk røk på nyttårsaften delt på meg og Nie. (Hun røykte mer enn meg, og hun husker ikke store deler av kvelden en gang. o_O) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg prøvde å slutte og røyke, men ga opp. Det får holde med at jeg slutta å snuse. Jeg vil ikke miste alle sosiale gleder jeg kan gjøre i skoletida Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 der ja... endelig fik jeg opp det coveret... så ikke teipen som var klistret forran... Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare jeg som hater de nye dvd-covrene som microsoft leverer vista og office 07 i? Jeg hater de sterkere for hver gang jeg må prøve og åpne den dritten, de er småvanskelige og få og få opp... Pirater må jo ha noen fordeler de også. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Du har Nora å ta deg av, Espen^^. Hun kjøpte meg btw. pokker da... da får jeg kjøpe deg tilbake tror jeg... edit: er jeg som eier deg foresten... kjøpt og betalt tidligere i dag Endret 8. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Bare jeg som hater de nye dvd-covrene som microsoft leverer vista og office 07 i? Jeg hater de sterkere for hver gang jeg må prøve og åpne den dritten, de er småvanskelige og få og få opp... Pirater må jo ha noen fordeler de også. ja, dessverre så kan jeg ikke være pirat nåer jeg er på jobb... hjemme derimot... Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Røyker egentlig alt mellom 3-40 dagen. Spørs på hva jeg bruker dagen på. Eller. hovedsaklig kvelden. Har noen vage minner om at en tyvepakning pluss en halv tobakk røk på nyttårsaften delt på meg og Nie. (Hun røykte mer enn meg, og hun husker ikke store deler av kvelden en gang. o_O) på fylla går det gjerne 2 pakker fra jeg begynner og drikke og legger meg , plus den som gikk tiligere på dagen . ^^ jeg tror jeg snart skal trappe litt ned , er jo ikke gjort av penger heller Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 ja, dessverre så kan jeg ikke være pirat nåer jeg er på jobb... hjemme derimot... Hysj da, man driver da ikke med sånt der vi kommer fra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg