Wiciwato Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ur a weakling Jeg er sterk som en bjørn... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 En Teddybjørn ja Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) En Teddybjørn ja En bamsemums. Wanna fight about it?! Endret 11. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Yes. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Yes. Greit. Men da må jeg ha handicap, siden du er eldere enn meg. Jeg får starte 5 minutt før deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Oi,du var jo en liten gutt jo. Man banker ikke opp barn. Ur buttom will be smacked. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Oi,du var jo en liten gutt jo. Man banker ikke opp barn. Ur buttom will be smacked. Haha. Liten gutt? Prøver du å være stor og tøff? Oi,du var jo en liten gutt jo. Man banker ikke opp barn. Ur buttom will be smacked. Haha. Liten gutt? Prøver du å være stor og tøff? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 I try nothing Lenke til kommentar
binko Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 But still succed - what an accomplishement! Jeg har nytt, VIRKENDES og fintflott internett! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 But still succed - what an accomplishement! Jeg har nytt, VIRKENDES og fintflott internett! Trenger du hjelp til portforwarding igjen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 *Høre på Guns N' Roses* Lenke til kommentar
Addan Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vi hadde dansing i gymmen idag, og jeg dansa sammen med en søt jente. Rett før vi slutta, skulle læreren vise oss et triks til. Da løfta han en jente, for å vise, opp i været og snurra ho rundt og piruetter og dill. Og så idet vi gikk inn i garderoben, så sa jenta noe liknende til meg: "Du er ikke sterk nok. Du får trene litt". Ble skikkelig skuffa! Dansing i gymen suger Jenten jeg danset med sa hun heller ville henge seg en å danse med meg på juleballet... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vi hadde dansing i gymmen idag, og jeg dansa sammen med en søt jente. Rett før vi slutta, skulle læreren vise oss et triks til. Da løfta han en jente, for å vise, opp i været og snurra ho rundt og piruetter og dill. Og så idet vi gikk inn i garderoben, så sa jenta noe liknende til meg: "Du er ikke sterk nok. Du får trene litt". Ble skikkelig skuffa! Dansing i gymen suger Jenten jeg danset med sa hun heller ville henge seg en å danse med meg på juleballet... Haha. Det er tvert imot med meg. De vil heller henge seg hvis de ikke får danse med meg på ballet. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Popopopopopopopo-pokerface, Popopopopopopopo-pokerface mammamamma!!! Hvorfor tenkte ikke jeg på å gi ut denne sangen back in O`seven. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vi hadde dansing i gymmen idag, og jeg dansa sammen med en søt jente. Rett før vi slutta, skulle læreren vise oss et triks til. Da løfta han en jente, for å vise, opp i været og snurra ho rundt og piruetter og dill. Og så idet vi gikk inn i garderoben, så sa jenta noe liknende til meg: "Du er ikke sterk nok. Du får trene litt". Ble skikkelig skuffa! Dansing i gymen suger Jenten jeg danset med sa hun heller ville henge seg en å danse med meg på juleballet... You be owned, bitch! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vi fikk en italiensk danselærer til å lære oss klassisk ballroom + salsa før ballet vårt. Satan, den ene var kjedelig. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva skal jeg ha til middag i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg