Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen som vet om nettbutikker som pakker inn julegaver for deg? :p

Amazon?

Jeg fant denne nå nettopp Link. Jeg sier kun en ting: Herre..

EDIT: les hele tråden

Hahaha! :rofl:

I second that rofl! :rofl: x2

I lol'd hard!

La oss kødde det til litt til shall we ? :p

Edit: Eller.. Jeg tror jeg skal prøve å overbevise han at Linux ikke er et spill :p

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Kanskje jeg også skal lage opp et lite lager med salsa og guacamole. Omsider skaffa meg stavmikser, så blir nok mer suksess enn sist gang jeg laga salsa. Også ikke fult så mye lime i denne gangen.

Meeen senere i dag er det planlagt bakels (vafler). Skal be noen venner og servere med kaffe og greier. Føler meg faen meg som en 40-åring til tider :p

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Ingredienser:

1 dl lys sirup

2 dl sukker

3 dl fløte

Tilberedning:

Ingrediensene blandes i en god kjele og kokes (så det bobler ordentlig) en times tid.

Test massens konsistens ved å dryppe noen dråper karamell i litt kaldt vann. Da avkjøles massen raskt og du skal kunne forme en liten kule.

Når massen er slik du vil ha den helles den i en oljet form, gjerne en langpanne, og avkjøles.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jippi! Da var lønna kommet inn!... jipp...øh..i.. Regninger skal betales.. jippi.. blakk igjen.. øh. jah. :ermm:

Den er sur!

Tror kanskje jeg lager meg pannekaker... hvis jeg gidder.

I wants canpakes too!

Lenke til kommentar
Ingredienser:

1 dl lys sirup

2 dl sukker

3 dl fløte

Tilberedning:

Ingrediensene blandes i en god kjele og kokes (så det bobler ordentlig) en times tid.

Test massens konsistens ved å dryppe noen dråper karamell i litt kaldt vann. Da avkjøles massen raskt og du skal kunne forme en liten kule.

Når massen er slik du vil ha den helles den i en oljet form, gjerne en langpanne, og avkjøles.

Nå vet jeg hva jeg skal lage meg... en gang

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...