Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Noen som vet om nettbutikker som pakker inn julegaver for deg? Amazon? Jeg fant denne nå nettopp Link. Jeg sier kun en ting: Herre.. EDIT: les hele tråden Hahaha! I second that rofl! x2 I lol'd hard! La oss kødde det til litt til shall we ? Edit: Eller.. Jeg tror jeg skal prøve å overbevise han at Linux ikke er et spill Endret 11. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jippi! Da var lønna kommet inn!... jipp...øh..i.. Regninger skal betales.. jippi.. blakk igjen.. øh. jah. Den er sur! Tror kanskje jeg lager meg pannekaker... hvis jeg gidder. Pannekaker er nam! Det spiste jeg i går Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Om mat: Jeg har en haug av salsa- og guacamole-dipper hjemme. Når jeg er matlei drar jeg fram en boks dip og spiser brød + dip. Herlig når man ikke har lyst på helt vanlig mat. Arabisk brød gjør det enda bedre. Endret 11. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Kanskje jeg også skal lage opp et lite lager med salsa og guacamole. Omsider skaffa meg stavmikser, så blir nok mer suksess enn sist gang jeg laga salsa. Også ikke fult så mye lime i denne gangen. Meeen senere i dag er det planlagt bakels (vafler). Skal be noen venner og servere med kaffe og greier. Føler meg faen meg som en 40-åring til tider Endret 11. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ingredienser: 1 dl lys sirup 2 dl sukker 3 dl fløte Tilberedning: Ingrediensene blandes i en god kjele og kokes (så det bobler ordentlig) en times tid. Test massens konsistens ved å dryppe noen dråper karamell i litt kaldt vann. Da avkjøles massen raskt og du skal kunne forme en liten kule. Når massen er slik du vil ha den helles den i en oljet form, gjerne en langpanne, og avkjøles. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jippi! Da var lønna kommet inn!... jipp...øh..i.. Regninger skal betales.. jippi.. blakk igjen.. øh. jah. Den er sur! Tror kanskje jeg lager meg pannekaker... hvis jeg gidder. I wants canpakes too! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ingredienser:1 dl lys sirup 2 dl sukker 3 dl fløte Tilberedning: Ingrediensene blandes i en god kjele og kokes (så det bobler ordentlig) en times tid. Test massens konsistens ved å dryppe noen dråper karamell i litt kaldt vann. Da avkjøles massen raskt og du skal kunne forme en liten kule. Når massen er slik du vil ha den helles den i en oljet form, gjerne en langpanne, og avkjøles. Nå vet jeg hva jeg skal lage meg... en gang Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jippi! Da var lønna kommet inn!... jipp...øh..i.. Regninger skal betales.. jippi.. blakk igjen.. øh. jah. Den er sur! Tror kanskje jeg lager meg pannekaker... hvis jeg gidder. I wants canpakes too! You can only have zeh whale! Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har spist en klementin. Og er fortsatt sulten. Men det tar så lang tiiiid å lage mat. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg har spist en klementin. Og er fortsatt sulten. Men det tar så lang tiiiid å lage mat. www.russianwifes.com Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 *Legger fram en pose småsjokolade @ jente_12* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvorfor er jenter så vanskelige å finne gaver til? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvorfor er jenter så vanskelige å finne gaver til?Det er de da ikke. ^^ Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Skal kjøpe gave til søstra mi... Først var jeg inne på et kroppsett på Bod Shpå, men aner ikke hva der hu liker.q Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Aha. Søstre ja. Nei de er et mareritt. Jeg har ingen tips. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Annet problem: I natt har jeg klart å gjøre sånn at det nederst i utorrent ikke vises. Der det er filinfo og sånn. Hvordan får jeg det opp i gjen? Veit jeg har klart det før Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg har en søster på 12... hun ønsker seg bare sånne dyre ting som jeg ikke har råd til. Da blir det dorullnisse på henne Edit: Leif Endret 11. desember 2008 av Kanin33 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg