Inaktivbruker_101125 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sitter på skolen og jobber m/ projekt. Artig! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har ikke lagt meg enda jeg heller! Hadde 3 timer med histologi, inkl. en prøve. Skal sove på dagen jeg også, men på passe på så jeg våkner senest 20, så jeg rekker treningsstudioet. Og nå må jeg færra til histologiforelesning. Herlig med forelesning i et fag man har hatt 3 timer av på morran. Stygg ukeplan. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg er slask og stolt av det! Da er vi to, dog jeg er en spillende slask så jeg scorer høyest! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg sitter på skolen og spiller pokémon. Orker ikke jobbe mer nå.. =/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Vi skal ha julemiddag på skulen i dag. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg spiller ikke fordi jeg sitter på skolelaptopen, ellers hadde jeg slått deg elegant. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg sitter på skolen og loker her... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg spiller ikke fordi jeg sitter på skolelaptopen, ellers hadde jeg slått deg elegant. Oh plz, in Kabal mebby, but I pwn in HardcoaR!!! (å gud jeg hater 1337 speak, derfor må jeg besudle dere med denne infernalske styggedommen). Osv osv stereotypiskt mumbo-jumbo osv. Jeg vil enda hjem og spille dog. Jeg sitter på skolen og spiller pokémon Det nyeste? Endret 11. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 For det vil ikke jeg ? :O Jeg vil raaaaaaide ! Skal ha absolutt alle raids på /raidinfo'n min Også vil jeg finne en som kan douse flames i MC så jeg får tatt Major og Raggy Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg sitter på skolen og loker her... Jeg er på jobb ^^, Orker ikke sortere flere tegneserier nå. Endret 11. desember 2008 av Lillium Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg vil også spille. Jeg har lyst til å spille mer Fallout, sånn egentlig. Men det blir aldri bare en halvtime, og jeg skal dra på møte snart -.- Og jeg er en arbeidsledig slask som bare sitter hjemme og stuker og spiller, så jeg er den mest slaskete av dere alle \o/ Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 ICH WILL UNREAL TOURNAMENT SPIELEN! Nei, ikke egentlig. Men RA3, derimot... Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg vil gamegamegame, men jeg er for strukturert og samvittighetsfull. *sukk* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg vil gamegamegame, men jeg er for strukturert og samvittighetsfull. *sukk* Du skulle hatt grisebank. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Jeg vil også spille. Jeg har lyst til å spille mer Fallout, sånn egentlig. Men det blir aldri bare en halvtime, og jeg skal dra på møte snart -.- Og jeg er en arbeidsledig slask som bare sitter hjemme og stuker og spiller, så jeg er den mest slaskete av dere alle \o/ Å nei du ^^ Hadde du kjent meg, så hadde du visst at jeg er mest slask x) Jeg som er übergamer og ikke gjør noe annet omtrent ^^ Lan hver helg, bruke 100-vis av kroner på cola (Har ikke dårlig tenner tho, så er flink til å passe på dem (x ) Anime, wow, cola, snus, røyk. Elsk <3 Jeg vil gamegamegame, men jeg er for strukturert og samvittighetsfull. *sukk* Du skulle hatt grisebank. I second that onez ^^ Endret 11. desember 2008 av Ghraag Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg er på jobb ^^, Orker ikke sortere flere tegneserier nå. *le* "Jeg er på jobb og jobber, men jeg orker ikke å gjøre noe akkurat nå" *fnis* Hihi...sorry pusen, klarte ikke å dy meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ghad, det er kjedelig på jobb i dag.. Ikke noe og gjøre overhodet, og jeg sitter alene på jobb småsyk. Nesten så det frister og skru av et par servere så det blir litt action her.. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg vil gamegamegame, men jeg er for strukturert og samvittighetsfull. *sukk* Du skulle hatt grisebank. Ja jeg tror det hadde gjort seg Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ghad, det er kjedelig på jobb i dag.. Ikke noe og gjøre overhodet, og jeg sitter alene på jobb småsyk. Nesten så det frister og skru av et par servere så det blir litt action her.. /jobbkick Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Ghad, det er kjedelig på jobb i dag.. Ikke noe og gjøre overhodet, og jeg sitter alene på jobb småsyk. Nesten så det frister og skru av et par servere så det blir litt action her.. /jobbkick Ja, det som er problemet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg