Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Det var faktisk gjennom Nemi jeg først hørte om henne. Nå er jeg litt ferdig med Nemi (ugh, så teit det høres ut å si sånt), men jeg er veldig glad i Tori Amos. Explosions in the sky er fantastiske!

...den stagedive-videoen var jo ikke spesielt forstyrrende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nemi var kult når man var 13-14 (eller hvor tidlig hun nå enn kom med de første stripene sine) og hun virket litt "rebell" for oss forstyrrede ungdommer (hvilke andre tegneserie-helter hørte på Danzig liksom?)

Men nå foretrekker jeg Lars Lauvik, M, og Preben Moan av norske tegneserie-forfattere, da Nemi kun er godt for fjortiss-rebeller (etter min mening) og Pondus er en stakkars liten karakter som er så "barsk" og hører på pappa-rock, og samtidig disser hip-hopere og satanister.

Rett og slett en mann i midtlivs-krisa.

For ikke å snakke om redaktøren, *huff*.

Lenke til kommentar
...den stagedive-videoen var jo ikke spesielt forstyrrende.

Neivel..? Mannen hopper 20 meter ned på mennesker. Det er ikke akkurat hva man kaller risikofritt.

Mange hadde nok blitt redde og flyttet seg fra landingsområdet, og han hadde garantert dødd momentant, eller drept noen på bakken..

Lenke til kommentar

Æsj.. nå begynte sjefen å snakke om at jeg kommer jo tilbake på mandag.. ååjaada.. seff kommer jeg på mandag! :(

Drit altså. Jeg som håpte på å få jobbe i Bergen neste uke... Men nå må jeg tilbake hit til Oslo på mandag.

Så jeg tenkte jeg kunne sette meg ned og jobbe raskere enn batman idag. Så får vi se hvor langt jeg kommer... Må bare ta noen få raske avbrekk innom kafféen innimellom :p

Lenke til kommentar
Æsj.. nå begynte sjefen å snakke om at jeg kommer jo tilbake på mandag.. ååjaada.. seff kommer jeg på mandag! :(

Drit altså. Jeg som håpte på å få jobbe i Bergen neste uke... Men nå må jeg tilbake hit til Oslo på mandag.

Så jeg tenkte jeg kunne sette meg ned og jobbe raskere enn batman idag. Så får vi se hvor langt jeg kommer... Må bare ta noen få raske avbrekk innom kafféen innimellom :p

Uffa.. Du får være i Oslo og holde meg med selskap på msn da :)

Lenke til kommentar

OHMYGAWD YOU'RE LOOKING AT MY BOOBS!

Også har han flotte tullete og noen ganger helt vanvittige striper også (Som denne), flott fyr.

Sjekket han forøvrig ut på Nettsider FØR han kom i M faktisk, var litt spesielt å se han i M for første gang, men fullt fortjent.

Mye bra der egentlig, på nettserier altså.

WildcockWeout1024X768.png

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar
Hvordan går det forresten med Rødtube spøken?

Statusen hans på facebook etter at han var hjemme fra jobb igår er; "[navn] slapper av i den nye stolen ..." :!:

Ellers er hele pranken å finne i denne tråden; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1045571 :)

"Smud", som de sier det i Oslo.

Dog ville jeg holdt meg unna den stolen hvis jeg var dere, sånn ved senere besøk og lignende.

Det triste er jo at han kunne ha brukt den til.... vel.... egentlig det han sikkert bruker den til nå, pluss film og spill stol :no:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...