Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det var faktisk gjennom Nemi jeg først hørte om henne. Nå er jeg litt ferdig med Nemi (ugh, så teit det høres ut å si sånt), men jeg er veldig glad i Tori Amos. Explosions in the sky er fantastiske! ...den stagedive-videoen var jo ikke spesielt forstyrrende. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har Ghraag sovet mer enn 2 timer ?! Jau, rundt 5 timer ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 toth: wtf? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nemi var kult når man var 13-14 (eller hvor tidlig hun nå enn kom med de første stripene sine) og hun virket litt "rebell" for oss forstyrrede ungdommer (hvilke andre tegneserie-helter hørte på Danzig liksom?) Men nå foretrekker jeg Lars Lauvik, M, og Preben Moan av norske tegneserie-forfattere, da Nemi kun er godt for fjortiss-rebeller (etter min mening) og Pondus er en stakkars liten karakter som er så "barsk" og hører på pappa-rock, og samtidig disser hip-hopere og satanister. Rett og slett en mann i midtlivs-krisa. For ikke å snakke om redaktøren, *huff*. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvordan kan dere sitte oppe hele natten og snakke metal UTEN meg? Ikke har jeg noen å snakke med på msn heller *hinte til diverse folk* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Du får holde deg våken, da veit du! Helt enig. Skal dog innrømme at jeg ler litt av Pondus når jeg ramler over tegneseriesidene til Dagbladet.no. M og Eon er mine favoritter for tida. Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 ...den stagedive-videoen var jo ikke spesielt forstyrrende. Neivel..? Mannen hopper 20 meter ned på mennesker. Det er ikke akkurat hva man kaller risikofritt. Mange hadde nok blitt redde og flyttet seg fra landingsområdet, og han hadde garantert dødd momentant, eller drept noen på bakken.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Æsj.. nå begynte sjefen å snakke om at jeg kommer jo tilbake på mandag.. ååjaada.. seff kommer jeg på mandag! Drit altså. Jeg som håpte på å få jobbe i Bergen neste uke... Men nå må jeg tilbake hit til Oslo på mandag. Så jeg tenkte jeg kunne sette meg ned og jobbe raskere enn batman idag. Så får vi se hvor langt jeg kommer... Må bare ta noen få raske avbrekk innom kafféen innimellom Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Every dog has its day vettu. Preben Moan er for øyeblikket det beste og friskeste som har hendt tegneserie-norge på en god stund for min del iallefall. I AM COCK! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Æsj.. nå begynte sjefen å snakke om at jeg kommer jo tilbake på mandag.. ååjaada.. seff kommer jeg på mandag! Drit altså. Jeg som håpte på å få jobbe i Bergen neste uke... Men nå må jeg tilbake hit til Oslo på mandag. Så jeg tenkte jeg kunne sette meg ned og jobbe raskere enn batman idag. Så får vi se hvor langt jeg kommer... Må bare ta noen få raske avbrekk innom kafféen innimellom Uffa.. Du får være i Oslo og holde meg med selskap på msn da Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 HAHAHA JAAA. Nå kom jeg på hva det var! Også hun derre gale dama med puppene. Herlige greier. Og jeg beviste akkurat for meg selv (nok en gang) hvor dårlig ironi funker over nettet. Jeg satt og så på videoen med haka nede på kravebeinet. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det skal jeg Men første pri er å prøve å få ferdig så mye som mulig idag.. og så jobbe litt med det i morgen. Prøve å unngå å måtte reise tilbake til Oslo på mandag Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) OHMYGAWD YOU'RE LOOKING AT MY BOOBS! Også har han flotte tullete og noen ganger helt vanvittige striper også (Som denne), flott fyr. Sjekket han forøvrig ut på Nettsider FØR han kom i M faktisk, var litt spesielt å se han i M for første gang, men fullt fortjent. Mye bra der egentlig, på nettserier altså. Endret 11. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 ..kjøpe leketøy til ungen i år? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Søtt. Edit: Hvordan går det forresten med Rødtube spøken? Endret 11. desember 2008 av Snurreleif Lenke til kommentar
toth Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvordan går det forresten med Rødtube spøken? Statusen hans på facebook etter at han var hjemme fra jobb igår er; "[navn] slapper av i den nye stolen ..." :!: Ellers er hele pranken å finne i denne tråden; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1045571 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Leken var kewl, får nesten lyst å kjøpe til smårollingene på julegavelista mi. Endret 11. desember 2008 av Lemon Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nynorsk oversettelse er sååå gøy! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hvordan går det forresten med Rødtube spøken? Statusen hans på facebook etter at han var hjemme fra jobb igår er; "[navn] slapper av i den nye stolen ..." :!: Ellers er hele pranken å finne i denne tråden; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1045571 "Smud", som de sier det i Oslo. Dog ville jeg holdt meg unna den stolen hvis jeg var dere, sånn ved senere besøk og lignende. Det triste er jo at han kunne ha brukt den til.... vel.... egentlig det han sikkert bruker den til nå, pluss film og spill stol Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 toth: You made my day. Hørte på nettopp på lydklippet, og jeg ler enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg