Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Pingle. Seriøst? Ingen? Nå er jeg så heldig at TV-en står lydløs på NRK Jukeboks: Dansefot. Fantastisk underholdende. Jeg tror jeg forstår uttrykket "skrekkblandet fryd" enda bedre. Og i morra har vi bare sånn tulledag på skolen, så det dropper jeg. På toppen av kransekaka har jeg fri fra jobben, så det ser ut til å bli en riktig bra dag! Den kommer såklart til å bli tilbragt i senga med data og pepperkaker. Endret 11. desember 2008 av Lemon Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Det eneste jeg savner ved å ha en TV (og norske kanaler) er at når man er sliten en dag, kan man slenge seg i senga, skru på TVen og se på/zappe mellom alt mulig. Om jeg "skaffer" en del serier/filmer til PCen på forhånd har jeg en del å velge mellom, men det gir ikke helt den samme avslapningen som stor TV + fjernkontroll + seng. Det deilige er at jeg slipper søppel-TV som Sonen, MessTV, I gode og onde dager, og lignende. Endret 11. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Wtf. Jeg aner ikke hva som skjer med postene mine. Jeg har forresten gitt opp tv siden de slutta å sende Scrubs på TV 2. Endret 11. desember 2008 av Lemon Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Bra at jeg posta mellom der, redda deg fra en trippelpost. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fantastisk. Noe annet som er fantastisk, er hvor for tida går når man sitter på dataen. Klokka er plutselig halv fire. Sist jeg sjekka var den ett. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Merkelig det der. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Okei, jeg har et spørsmål: Hvor ødelagt er verden når folk som Ove Melaa får gi ut sanger? Jeg var på ball på tirsdag, så da fikk jeg min årlige dose trance. Jeg har som dere kanskje kan tenke dere aldri vært noen fan av sånn musikk, men SRSLY? Bæ bæ lille lam? Alle synes du e søt? Kan noen forklare hva som skjer? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Huff, jeg blanda akkurat rom og cola fordi det liksom skulle være godt. Snakk om å ødelegge god Cola! (cuba libre osv) Smakte jo bare bitter faenskap blanda med sukker..blandet vel cirka 1:2 sprit og cola etter øyemål. Det var FÆLT. Og halve longdrinkglasset gikk i vasken. Endret 11. desember 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Likte ikke rom i det hele tatt utfra den jeg smakte. Det er ganske godt gjort for en alkoholdig drikk å ikke smake godt hverken blanda i cola eller appelsinjuice. Og Lemon, har ikke hørt de sangene, så kan ikke uttale meg. Men trance og ball ? Ballkjole og dunk-dunk musikk høres ut som en ganske lættis kombinasjon. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kommer vel stort sett an på hva slags rom du bruker. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Goooooooooooood morning Vietnam! Tenkte vi kunne fortsatte der vi slapp i går jeg : Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 You spin me right round, baby right round like a record, baby Right round round round Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Har jeg ødelagt Torsdags morgenen for noen nå ? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Fy faen, klarte ikke å være i seng før rundt 1, så er helt insane trøtt i dag. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Nice... Fant en torrent som heter: "Scandinavian FuckFest - Langesund Norway"Guess who's from Langesund? Moi! Tror jeg blir nødt til å laste den ned. Hu i screenshotet de alltid legger ved ligna nmelig noe jævlig på ei jeg har sett på Wrightergaarden noen ganger. Icebreaker #1: "Du, var ikke du med i Norwegian Fuckfest?" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 *strekke seg* Mooooooooooooooornin' kaféen! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Morgen ... Jeg er så vingle-Petter når det kommer til valg av hardware at det er sykt. Og kraftig irriterende Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 *strekke seg* Mooooooooooooooornin' kaféen! God morgen. Jeg føler meg helt ødelagt. Mitt største ønske er å få sove ut hver morgen...sukk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Mitt største ønske er å få tilbake klisterhjernen min. Lurer på hva som ødela den, alkohol eller sovemedisin aka slå huet i veggen til du svimer av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg