Fredrik Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Woop woop! Tenkte jeg skulle legge meg nå, jeg. Opp klokken 10 i morgen og lese til matteeksamen. Livet er hardt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 I dag har vært helt på trynet. Jeg sov ikke natt til mandag fordi jeg var oppe og sydde inn ballkjolen min for tredje gang. Tirsdag gikk med til diverse ærend, vors hos meg og til slutt ball til sånn tolv-ett-tida. Sov til klokka var to i dag, var på jobb halv tre til halv seks, dro hjem og leste og sov igjen, våkna for en time siden. Nå spiser jeg og leser og nolifer på nettet. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Jeg tenkte liksom at på et diskusjonsforum må det jo finnes folk med like ødelagt døgnrytme som meg selv, men akk nei! Jeg burde såklart vært i senga for lengst, men viljestyrken min er ca. ikkeeksisterende. Håhå, du vet ikke hvem du utfordrer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva slags metal hører du på Lemon? Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) 0 motivasjon til studiet jeg går på. Bruker dagene på å sove og lese dritt på nettet/se på TV-serier. Når kvelden/natta nærmer seg, kommer skyldfølelsen. "Nå MÅ jeg lese", og så sitter jeg der hele natta. Nå skal jeg lære meg male og female reproductive system på cellenivå. Aldri har det kvinnelige kjønnsorganet vært så lite spennende. Endret 11. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) i dag har jeg flett julegaver, til fare til broren, Anfall, Endret 11. desember 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Sitter bare her og sløver og drar ut tida til jeg blir trøtt nok til at jeg stuper. Er syk, så jeg skal ikke på jobb i morra, må bare klare å være våken nok til å sende melding om det litt før 8, og om jeg ikke har noe å stå opp for om morran, blir jeg bare sittende oppe og ødelegger døgnrytmen. *rusle til kjøleskapet og hente seg en øl til* Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva slags metal hører du på Lemon? Mmm, Maiden såklart, også litt melodiøs metal. Elvenking og Ulver er nydelig. Og viking, såklart. Jeg er mindre glad i doom og sånt. Quicko: Hva går du? Jeg går studiespes. med fordypning i samfunnsfag, og det er kjempespennende. Jeg mangler bare motivasjon til å komme meg PÅ skolen. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Noe sier meg at du har gått løs på faren din sin gave litt for tidlig Lars. Jeg går på medisin i Slovakia. Det høres sikkert interessant ut. Det er til man merker at man må legge de spennende fagene til side for å kunne absolutt alle detaljene i fagene til professorer som tar faget sitt litt for alvorlig (hei biokjemi!). Har lyst på et par piercinger i ansiktet, men tør ikke ta dem før jeg har stått i enkelte muntlige eksamener pga. trynefaktor. Endret 11. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Highland Park 12 ble liksom en liten oppgang fra å sitte og nippe Jim Beam. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Quicko: Blæææh. Jeg har aldri vært sterk i realfag. Det eneste jeg syns høres spennende ut er å kutte i ting. Iceman: Congrats! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Hva slags metal hører du på Lemon? Mmm, Maiden såklart, også litt melodiøs metal. Elvenking og Ulver er nydelig. Og viking, såklart. Jeg er mindre glad i doom og sånt. Hmm, har vert innom viking selv, med Bathory - Blood Fire Death og noe gammel Enslaved. Men noe sier meg det er mer Thyrfing og band av et slikt kaliber du foretrekker? Hva med battle/folk og slikt da? Ensiferum eller Turisas f.eks. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Kvelden kunne vært toppa med en Talisker 18, men med en listepris på 950 kr flaska i Norge er ikke det veldig aktuelt før jeg tilfeldigvis snubler over den på Systembolaget, hvor den har en mye hyggeligere pris på ca 550 SEK. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 (endret) Kutte i ting er gøy! Stryker jeg på eksamen kan jeg alltids prøve meg som slakter. Liker forresten melodiøs metal uten at det blir for mye screamo. Ligner den musikken der på Disturbed for eksempel? Endret 11. desember 2008 av Quicko Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 F: Har ikke hørt på Ensiferum, men Turisas er bra! (Enslaved suger live, forresten) Q: Jeg har faktisk ikke hørt noe særlig mye Disturbed, men jeg innbiller meg at de er litt "bråkete". Musikken jeg snakker om har mer lavmælt growling. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Det er mange band som suger live gitt, Sonata Arctica er jo helt latterlige. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Også har du de som er motsatte, som f.eks Glenn Hughes som lager middelmådige album, men er rå live: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Neei, ikke si det da! Jeg har jo egentlig lyst til å se dem live. JAJA. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 11. desember 2008 Del Skrevet 11. desember 2008 Og da erklærer jeg leggetid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg