fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vis en pupp og la han ordne det via remote desktop. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Gi meg en klem og jeg fikser det gratis Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tuuusen takk! Skal prøve å få gjort noe... Hvis datan min vil det ivertfall. Kom meg akkurat på nett på min egen data, men vet ikke helt hvor lenge det har tenkt til å vare..Er det en laptop? Ja Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tuuusen takk! Skal prøve å få gjort noe... Hvis datan min vil det ivertfall. Kom meg akkurat på nett på min egen data, men vet ikke helt hvor lenge det har tenkt til å vare..Er det en laptop? Ja Har du platen som fulgte med maskinen? I så fall er det enklere å ta en backup av det du ikke vil miste for så å stappe inn platen og følge anvisningene for reinstallasjon av operativsystemet. Det er temmelig rett frem og som oftest installerer den drivere og slikt også med mindre det følger med på en ekstra plate. Dersom det ikke fulgte med en plate kan du sjekke i manualen for å se om den har en slik funksjon inkorporert i maskinen, noe som i de fleste tilfeller er enda mer praktisk. Hvis du har mistet platen eller ikke har slik funksjonalitet, kan du følge anvisningene ovenfor. Uansett hva du ender opp med, sørg for å lage et image av systempartisjonen slik at du kan gjennoprette maskinen til tipp topp stand neste gang du kjører den i dass. Da slipper du å gjøre slikt trøttende arbeid mer enn en gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hysj på dere, jeg vil bare få kaninen til å innse at jeg ikke er skummel Jeg er ikke interessert i noe annet enn å møte a, kunne krysse av på den store lista over forummedlemmer møtt Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da har du mye jobb fremover.. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har du platen som fulgte med maskinen? I så fall er det enklere å ta en backup av det du ikke vil miste for så å stappe inn platen og følge anvisningene for reinstallasjon av operativsystemet. Det er temmelig rett frem og som oftest installerer den drivere og slikt også med mindre det følger med på en ekstra plate. Dersom det ikke fulgte med en plate kan du sjekke i manualen for å se om den har en slik funksjon inkorporert i maskinen, noe som i de fleste tilfeller er enda mer praktisk. Hvis du har mistet platen eller ikke har slik funksjonalitet, kan du følge anvisningene ovenfor. Uansett hva du ender opp med, sørg for å lage et image av systempartisjonen slik at du kan gjennoprette maskinen til tipp topp stand neste gang du kjører den i dass. Da slipper du å gjøre slikt trøttende arbeid mer enn en gang. Har gjennopdrettet operasjonssystemet for ikke lenge siden (2 uker eller noe) og pc-en var like treg etter det... Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Haha, du har bedre sjanges på å få det gjennomført om du logger inn som Hamster324, med passende avatar. Endret 10. desember 2008 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Da har du mye jobb fremover.. +1 Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har gjennopdrettet operasjonssystemet Haha! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hfaha! Haha! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sorry for mine dårlige skriveegenskaper i dag, men jeg klikker snart... Tror jeg har godt av en tur bort fra datan. Kanskje den prøver å si meg noe Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sorry for mine dårlige skriveegenskaper i dag, men jeg klikker snart... Tror jeg har godt av en tur bort fra datan. Kanskje den prøver å si meg noe Pass deg. Det lurer en onanerende smurf bak hver eneste busk. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Pass deg. Det lurer en onanerende smurf bak hver eneste busk. Spesielt når'n ser tenåringer. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har gjennopdrettet operasjonssystemet for ikke lenge siden (2 uker eller noe) og pc-en var like treg etter det...Da har du enten ikke sikret den godt nok før du gikk på nett (siste servicepack, siste oppdateringer, tilstrekkelig brannmur og oppdatert antivirus og anti*ware, eller så husker du feil hva gjelder maskinens ytelse i tidligere tider. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Spesielt når'n ser tenåringer. Og tentaclehentai, eventuelt hentaibarn. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tror jeg holder meg inne jeg... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Tror jeg holder meg inne jeg... Yep. Life is rough, so you gotta be tough. Endret 10. desember 2008 av Wiciwato Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Får gratulere deg i dag også da, siden du er så flink og annonserer det Ja, jeg må jo det for at folk skal huske det/få det med seg Og takketakk. Både til deg og dere andre som gratulerte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har vært i byen i hele dag, og har traska en god stund med mrbjoern. Det var meget koselig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg