fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja... Meeeen stort problem.. Kommer ikke på nett heller på datan minBruk dine feminine fordeler og få klassens pc-entusiast til å ordne maskinen for deg. Det er mest sansynlig mye enklere enn om du skal fikle med det selv. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja... Meeeen stort problem.. Kommer ikke på nett heller på datan minBruk dine feminine fordeler og få klassens pc-entusiast til å ordne maskinen for deg. Det er mest sansynlig mye enklere enn om du skal fikle med det selv. +1 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Pleier ikke ha med datan min på skolen da.. Bruker skoledatan der vettu Eller mener dere at jeg skal... be han med hjem.....? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Pleier ikke ha med datan min på skolen da.. Bruker skoledatan der vettu Ta han med hjem da vel! Litt sengekos som belønning, kan du si. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Pleier ikke ha med datan min på skolen da.. Bruker skoledatan der vettuDa inviterer du ham hjem til deg, tar maskinen med på skolen eller la han ha den over helgen. Det vil uansett ta en hel kveld hvis han skal gjøre det skikkelig. Bare pass på at han ikke tar en kopi av bikinibildene dine fra siste ferie i samme slengen. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Pleier ikke ha med datan min på skolen da.. Bruker skoledatan der vettu Ta han med hjem da vel! Litt sengekos som belønning, kan du si. Ja, men ikke for intimt med det første, da tror han du er lett på tråden. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Viktig å spille hard-to-get her ja. Litt intim i ny og ne, men ellers ignorere han ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Og akkurat i det han skal til å ta på trusa di så spør du han om han kan hjelpe deg med pcn før du sender med han trusa til mor di eller noe sånt. Han kommer til å bli forelsket! Dette forrutsetter at det er et svært forvirret individ som er geeken i klassen din. Endret 10. desember 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Spiller du kortene dine riktig kan du sørge for gratis datasupport de neste 10+ årene uten å gjøre noe annet enn å flashe litt hud i ny og ne samt litt strategisk kroppskontakt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 I has ze birthday \o/ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmm..... Tror kaaanskje jeg skal prøve og reparere den selv først jeg I has ze birthday \o/ Grattis! :D Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmm..... Tror kaaanskje jeg skal prøve og reparere den selv først jeg I has ze birthday \o/ Grattis! :D Hehe! Gratulerer! Jeg skal ha fisk idag! Faen! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmm..... Tror kaaanskje jeg skal prøve og reparere den selv først jeg Fremgangsmetode som virker, i prioritert rekkefølge: Begrense antall oppstartfølger (services.msc) -> Fjerne alt av *ware/virus -> Fjerne resterende prosesser som ikke har en nødvendig funksjon -> Fjerne dritt og defragmentere -> Reinstallere OS -> Lage et image når maskinen er 100%, for senere bruk. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 I has ze birthday \o/ Gratulerer med dagen din!! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmm..... Tror kaaanskje jeg skal prøve og reparere den selv først jeg Fremgangsmetode som virker, i prioritert rekkefølge: Begrense antall oppstartfølger (services.msc) -> Fjerne alt av *ware/virus -> Fjerne resterende prosesser som ikke har en nødvendig funksjon -> Fjerne dritt og defragmentere -> Reinstallere OS -> Lage et image når maskinen er 100%, for senere bruk. Og... eh... Hvordan gjør jeg alt dette? Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 I has ze birthday \o/ Får gratulere deg i dag også da, siden du er så flink og annonserer det Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hmm..... Tror kaaanskje jeg skal prøve og reparere den selv først jeg Fremgangsmetode som virker, i prioritert rekkefølge: Begrense antall oppstartfølger (services.msc) -> Fjerne alt av *ware/virus -> Fjerne resterende prosesser som ikke har en nødvendig funksjon -> Fjerne dritt og defragmentere -> Reinstallere OS -> Lage et image når maskinen er 100%, for senere bruk. Og... eh... Hvordan gjør jeg alt dette? Med å lese deg opp på kunnskap fra det innholdsrike forumet. Dette er en god start, deretter kan du gå videre til Veiledning: Hjelp til å få fjernet malware (virus, trojanere, spyware...). Du kan deretter opprette en tråd eksempelvis her hvor du legger ut en logg av hvilke services du kjører og spør etter tips til hvilke du kan disable etter fremgangsmetoden beskrevet i Den store XP Performance Guiden (fremgangsmåten er lik på Vista). Da skal du ha fått fjernet alt av ulumskheter på maskinen samt alt av unødvendige oppstartsfølger. Hvis du i tillegg optimaliserer maskinen, enten ved å bruke noen tips fra den ovennevnte tråden for Windows XP eller ved å følge den noe enklere artikkelen Optimalisering av Vista er mye gjort. Og husk, du kan når som helst oprette en post i en passende kategori hvor du kan stille spørsmål hvis du står fast eller det er noe du lurer på. Endret 10. desember 2008 av fargoth Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tuuusen takk! Skal prøve å få gjort noe... Hvis datan min vil det ivertfall. Kom meg akkurat på nett på min egen data, men vet ikke helt hvor lenge det har tenkt til å vare.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tuuusen takk! Skal prøve å få gjort noe... Hvis datan min vil det ivertfall. Kom meg akkurat på nett på min egen data, men vet ikke helt hvor lenge det har tenkt til å vare..Er det en laptop? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 kaninsen, ikke hør på fargoth. Du fikser det ved å innrømme at jeg ikke er skummel og la meg komme på besøk til deg for å fikse det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg