Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pleier ikke ha med datan min på skolen da.. Bruker skoledatan der vettu
Da inviterer du ham hjem til deg, tar maskinen med på skolen eller la han ha den over helgen. Det vil uansett ta en hel kveld hvis han skal gjøre det skikkelig. Bare pass på at han ikke tar en kopi av bikinibildene dine fra siste ferie i samme slengen.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Og akkurat i det han skal til å ta på trusa di så spør du han om han kan hjelpe deg med pcn før du sender med han trusa til mor di eller noe sånt. Han kommer til å bli forelsket!

Dette forrutsetter at det er et svært forvirret individ som er geeken i klassen din.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Hmm..... Tror kaaanskje jeg skal prøve og reparere den selv først jeg :)
Fremgangsmetode som virker, i prioritert rekkefølge:

Begrense antall oppstartfølger (services.msc) -> Fjerne alt av *ware/virus -> Fjerne resterende prosesser som ikke har en nødvendig funksjon -> Fjerne dritt og defragmentere -> Reinstallere OS -> Lage et image når maskinen er 100%, for senere bruk.

Lenke til kommentar

Begrense antall oppstartfølger (services.msc) -> Fjerne alt av *ware/virus -> Fjerne resterende prosesser som ikke har en nødvendig funksjon -> Fjerne dritt og defragmentere -> Reinstallere OS -> Lage et image når maskinen er 100%, for senere bruk.

Og... eh... Hvordan gjør jeg alt dette? :)

Lenke til kommentar

Og... eh... Hvordan gjør jeg alt dette? :)

Med å lese deg opp på kunnskap fra det innholdsrike forumet. Dette er en god start, deretter kan du gå videre til Veiledning: Hjelp til å få fjernet malware (virus, trojanere, spyware...). Du kan deretter opprette en tråd eksempelvis her hvor du legger ut en logg av hvilke services du kjører og spør etter tips til hvilke du kan disable etter fremgangsmetoden beskrevet i Den store XP Performance Guiden (fremgangsmåten er lik på Vista). Da skal du ha fått fjernet alt av ulumskheter på maskinen samt alt av unødvendige oppstartsfølger. Hvis du i tillegg optimaliserer maskinen, enten ved å bruke noen tips fra den ovennevnte tråden for Windows XP eller ved å følge den noe enklere artikkelen Optimalisering av Vista er mye gjort. Og husk, du kan når som helst oprette en post i en passende kategori hvor du kan stille spørsmål hvis du står fast eller det er noe du lurer på. Endret av fargoth
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...