KvitKnekt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er nok bare fordi du har mange programmer i bakgrunnen som spiser opp minne og prosessorkraft Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmm... Jeg fant akkurat ut at mammas minst 4 år gamle pc er raskere enn min halvt år gamle.... Kjemprgøy <3 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har ikke noen programme oppe bortsett fra msn (som heller ikke fungerer), og har også asluttet mange prosesser som bruker mye minne.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmm... Jeg fant akkurat ut at mammas minst 4 år gamle pc er raskere enn min halvt år gamle.... Kjemprgøy <3 Tror ikke han er den eneste som trenger den Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hmm... Jeg fant akkurat ut at mammas minst 4 år gamle pc er raskere enn min halvt år gamle.... Kjemprgøy <3 Ja crapcleaner er et bra program Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har ikke noen programme oppe bortsett fra msn (som heller ikke fungerer), og har også asluttet mange prosesser som bruker mye minne..Spesifikasjoner da? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 "Han" ja.. Det vil sikkert fungere litt.. Hvor mange prosesser kjøres nå da kjære kanin? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har ikke noen programme oppe bortsett fra msn (som heller ikke fungerer), og har også asluttet mange prosesser som bruker mye minne..Spesifikasjoner da? Eh..? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har ikke noen programme oppe bortsett fra msn (som heller ikke fungerer), og har også asluttet mange prosesser som bruker mye minne..Spesifikasjoner da? Eh..? Kontrollpanel>Enhetsbehandling. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har ikke noen programme oppe bortsett fra msn (som heller ikke fungerer), og har også asluttet mange prosesser som bruker mye minne.. Sletter du cookies regelmessig? Kjører du Ad-Aware, CCleaner eller lignende? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg føler meg veeldig dum nå, men jeg forstår egentlig ikke så mye av hva dere snakker om... Noen som kan forklare veeeldig nøye hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kjørte CCleaner nå. 8 076,3MB som skal slettes... Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kjørte CCleaner nå.8 076,3MB som skal slettes... lenge siden du har kjørt det Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kjørte CCleaner nå.8 076,3MB som skal slettes... lenge siden du har kjørt det Virgin I was! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Virgin I was! Oh, well oh well. Bedre sent enn aldri! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg føler meg veeldig dum nå, men jeg forstår egentlig ikke så mye av hva dere snakker om... Noen som kan forklare veeeldig nøye hva jeg kan gjøre? Nesten uansett hvilken side du surfer på, så får du Cookies, som hovedsaklig gjør PC'en treigere. Dette er ikke virus. Du sletter det lett ved hjelp av CCleaner som kan lastes ned på CCleaner.com (her). Innstaler programmet, velg hva du skal slette og ta KJØR. Så får du bort dritten. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kanin: Du laster ned og installerer CCleaner. Husk å passe på å fjern merkingen på yahoo-verktøylinje og styr når det kommer opp. Det legges vanligvis en snarvei på skrivebordet. Start programmet, og kjør CCleaner Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Erfaringsmessig utgjør programmer som CCleaner og Tune Up veldig liten forskjell når det kommer til reellt ytelsestap. Som regel er den enten harddiskaktivitet og/eller høy prosessorbruk som er synderen, noe man som oftest opplever når maskinen er infisert med mye bloadware og/eller *ware, virus. Temporære filer, ødelagte registre og fragmentering av disker pleier ikke være noen stor synder med mindre det er ekstreme tilfeller, men selv da pleier dette som oftest bare være en liten brikke av det totale bildet som sørger for et ytelsestap. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja... Meeeen stort problem.. Kommer ikke på nett heller på datan min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg