Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Før hadde jo Creative et egen program ala iTunes. Hvorfor har de ikke det nå lengeR? Bare et skikkelig uoversiktelig program i menyen. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Før hadde jo Creative et egen program ala iTunes. Hvorfor har de ikke det nå lengeR?Bare et skikkelig uoversiktelig program i menyen. Creative MediaSource finnes enda, du for også lastet det ned fra Creative sine sider. Er vel bare det at man skal kunne bruke spilleren på en hvilken som helst pc med WMP11 på, og at man ikke skal være avhengig av noen annen 3rd party software... jah... xD Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det fler????? Nai. Det er ingen andre. Bare meg. Begynte å bli redd! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Før hadde jo Creative et egen program ala iTunes. Hvorfor har de ikke det nå lengeR?Bare et skikkelig uoversiktelig program i menyen. Det er faktisk veldig irriterende. Når jeg skal få musikk over på Creative Mp3-spilleren min, kan jeg ikke rippe CD-ene i iTunes. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Creative MediaSource finnes enda, du for også lastet det ned fra Creative sine sider. Er vel bare det at man skal kunne bruke spilleren på en hvilken som helst pc med WMP11 på, og at man ikke skal være avhengig av noen annen 3rd party software... jah... xD Jo takk, har prøvd det i to dager nå, men greier det ikke. Tror ikke jeg finner det riktige programmet Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hmm... Søkt etter din spiller, og lastet ned mediasource pakken? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 nå går jeg og legger meg... god natt da alle forumtøser Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hmm... Søkt etter din spiller, og lastet ned mediasource pakken? Jeg har lastet ned den Mediasourcen som fulgte med. Den er likevel ganske tungvinn å bruke. Da hr jeg begynt å trene. Har vært på treningstudio i to timer nå *Stolt* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er så uoversiktlig på de sidene. Tror jeg har lastet ned ti forskjellige programmer, men ingen av dem var riktige Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vel, det er jo en grunn til at jeg bruker Rhythmbox Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er faktisk veldig irriterende. Når jeg skal få musikk over på Creative Mp3-spilleren min, kan jeg ikke rippe CD-ene i iTunes.Joda, det går helt fint det. Så lenge du ripper filene i mp3-formatet før du legger dem over på mp3-spilleren din da... Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fyfaen, jeg skal aldri bruke orginal programvare på iPoden min lengere, Rockbox er mer stabilt og lettere å bruke Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fyfaen, jeg skal aldri bruke drittprogrammet iTunes på iPoden min lengere, Rockbox er mer stabilt og lettere å bruke Fixed. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 nå går jeg og legger meg... god natt da alle forumtøser *føle seg oversett* Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 nå går jeg og legger meg... god natt da alle forumtøser *føle seg oversett* Natta lillevenn^^ Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Fixed. Itunes er lite hyggelig det også, men snakket om OSet på iPoden, spiste på batteriet, stoppet musikken plutselig og hold-knappen var nærmest uburklig. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 *føle seg oversett*Slutt og sipp og pell deg i seng. *kjeppjage* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor natta. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Det er faktisk veldig irriterende. Når jeg skal få musikk over på Creative Mp3-spilleren min, kan jeg ikke rippe CD-ene i iTunes.Joda, det går helt fint det. Så lenge du ripper filene i mp3-formatet før du legger dem over på mp3-spilleren din da... Tusen takk, jeg må ha gjort feil der et sted. Veit at dette egentlig ikke er en supporttråd men nå som bvi allerede er inne på tema. Jeg brukte Mediasource til å rippe CD-ene mine. Sangnavnene, albumene og artistene blir automatisk funnet og lagret på Mediasource. Jeg lagrer dem også i mapper Musikk-Artist-Album-Sanger. Likevel så heter alle filene <Unknown> på Mp3-spilleren min. Hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Itunes er lite hyggelig det også, men snakket om OSet på iPoden, spiste på batteriet, stoppet musikken plutselig og hold-knappen var nærmest uburklig.Å, alternativ firmware? Hva man ikke for til disse iDingsene.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) Natta lillevenn^^ natta *føle seg oversett*Slutt og sipp og pell deg i seng. *kjeppjage*Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor natta. *løpe* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor natta ja gla i du vennen Endret 16. januar 2008 av Espen pai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg