kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Ja, er det ikke kjipt? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg er en spesiell kanin... Du lager fremdeles bare gnagerlyder. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er ikke elefanter redd mus rett og slett for at de kan krype inn i ørene til de da :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tok meg friheten å søke opp akkurat elefant-spørsmålet: At one time many people thought elephants were afraid of mice. It was believed the reason for this fear was that the mouse might get into the end of the elephant’s trunk. The idea was that the mouse might scratch the lining of the trunk or plug up the trunk so the elephant could not breathe. It is now known that none of these beliefs are true. In zoos, mice have been seen running about very near the tip of an elephant’s trunk, and the elephant did not pay any attention to them. Elephants have a very keen sense of smell, and they depend on this to warn them of danger. They may not be able to see mice on the floor, but they certainly can smell them as the mice scamper about near the tips of their trunks. The hole at the end of an elephant’s trunk would be a strange hole for a mouse. I do not believe a mouse would run into this strange hole without looking in first. By the time the mouse could have looked into the end of the trunk, the elephant would have smelled it. The elephant could then “snort” and blow out a little air, which should keep the mouse out of the trunk. It may be that a mouse has gotten into an elephant’s trunk at one time or another. If so, I have never heard or read of it. In fact, I cannot imagine why a mouse would want to get into an elephant’s trunk! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Eg sov.. ca.. 4 og ein halv time. Hihi. Sorry. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Men.. MrBjoern-elefanter er redd for mus. Tror jeg Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Han er vel det. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Men.. MrBjoern-elefanter er redd for mus. Tror jeg Og du vil frem til..? =) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 At hvis du er redd for mus, er du mest sannsynlig redd for kaniner og (ikke be meg regne ut sannsynligheten for dette.....) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hihi. Sorry. Klarte fint å stå opp og kome meg på skulen, då. (: Nokon som har paracet? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Nokon som har paracet? Jeg har! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Blablablabla. Jeg har selv sett dette testet på Mythbusters. Elefantene gikk i en stor bue rundt musene. De rygget og virket merkverdig bestyrtet da de oppdaget at det var mus der. Hihi. Sorry. Klarte fint å stå opp og kome meg på skulen, då. (: Nokon som har paracet? Ville du lage avatar til meg, var det - det du mente? Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Sannsynlighetsregning er gøy Sånn hvis noen lurte. Endret 10. desember 2008 av iRipley Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 At hvis du er redd for mus, er du mest sannsynlig redd for kaniner og (ikke be meg regne ut sannsynligheten for dette.....) Vel. Siden du er jente... Du har jo mus også. Ekkelt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sannsynlighetsregning er ikke gøy! Hadde prøve i dag... At hvis du er redd for mus, er du mest sannsynlig redd for kaniner og (ikke be meg regne ut sannsynligheten for dette.....) Vel. Siden du er jente... Du har jo mus også. Ekkelt. Kanin ooog mus... skummelt Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvis man får det til er det jo greit nok da. Men en del av det er ganske crappy Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sannsynlighetsregning i ett ord. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kanin ooog mus... skummelt Bare musen, er jeg redd. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kanin ooog mus... skummelt Bare musen, er jeg redd. Hvis du er redd for at musen skal kravle inn i øret ditt Ørnbjoern kan vi vel si at den frykten er uberettiget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg