kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvordan bedøvelse har du? Er det sprøyte eller bare sånn krem? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvorfor ikke bare spise mat og sjokolade da? Har fått bedøvelse med sprøyte, og borret og fått lagt til sånn fancy greier i tennene som ble borret, disse bruker litt tid på å herdes så derfor kan jeg ikke spise på 1-2 timer. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hvorfor ikke bare spise mat og sjokolade da? Har fått bedøvelse med sprøyte, og borret og fått lagt til sånn fancy greier i tennene som ble borret, disse bruker litt tid på å herdes så derfor kan jeg ikke spise på 1-2 timer. Åja, daså. Vet hvordan det er, opererte i munnen for noen uker siden.. Veldig udigg følelese Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sånn. Da lærte man at ikke alle forum er like gode teknisk som diskusjon.no Brukte nettopp 20min på å skrive en historie fra militæret, og så kom jeg borti tilbake-knappen rett før jeg skulle poste. Resultatet ble, som dere kanskje skjønner, at ingen historie ble postet. FITTE Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sånn. Da lærte man at ikke alle forum er like gode teknisk som diskusjon.no Brukte nettopp 20min på å skrive en historie fra militæret, og så kom jeg borti tilbake-knappen rett før jeg skulle poste. Resultatet ble, som dere kanskje skjønner, at ingen historie ble postet. FITTE Film WTF? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 [skryte]Wuhu! Nok et bilde på forsiden. Fotocommunity [/skryte] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Eneste er vel at du ikke bør drikke/spise varmt, siden du ikke kjenner om du brenner deg eller ikke.. Ellers er det jo bare bedøvelse, nerver som sover.. Heh, det nevnte ikke tannlegen min. Jeg hadde en Guinness i sekken, men han sa jeg ikke fikk drikke den, måtte vente noen timer. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Du begynner vel ikke og drikke så tidlig? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei, folkens! Jeg sitter på jobb, har Coca Cola i pepsiglass. Hvordan går det med dere i dag? Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hei, folkens! Jeg sitter på jobb, har Coca Cola i pepsiglass. Hvordan går det med dere i dag? Tror det svarer på spørsmålet ditt for min del Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 CBP: Der kom bildet Godt at noen får meg til og le på morran=) Lenke til kommentar
Sureño Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 CBP: Der kom bildet Godt at noen får meg til og le på morran=) Hehe, alltid beredt Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 CBP: Eller som de sier i Panserbataljonen, alltid beret! tralalalala Jeg bæsja nettopp på leggen. Glemte å vekke han fyren som sov på pauserommet heldigvis vekket han seg selv), og har glemt å levere den bærbare maskinen opp til vakta både mandag, tirsdag og onsdag Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Du begynner vel ikke og drikke så tidlig? Det var bare øl, ingen fare, klokka var uansett passert 12 Men planen var å drikke den opp før jeg gikk tilbake til skolen, nå måtte jeg vente til etter at skolen var over. Kjedelige greier. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg vet ikke helt om jeg kjøper at Ghraag sover 13 timer uken. Menneskers søvn reguleres av vilje, tiden siden vi sist sov så mye kroppen trenger, og døgnrytme. For all del, viljen din kan holde deg våken rimelig lenge, en uke, ca., men greia er den, at vi dør uten søvn. Det er ingen som helt vet HVA som skjer når vi sover som gjør det til en livsnødvendighet, men de antar at hjernen kvitter seg med de farlige stoffene fra bl.a. stoffskiftet vårt (evnen vår til å forbrenne), og at den ikke får tid til å bearbeide minnene dine og reparere de hjernecellene som er blitt skadet i løpet av dagen. I tillegg trenger mennesker søvn, fordi det er da vi drømmer, og underbevisstheten vår hjelper oss å bearbeide ting vi har opplevd eller tenker mye på. Hvis du faktisk sover så lite som det du gjør burde du hatt en hjerneskade by now, og kraftig svekket korttidshukommelse. Så svekket at du ikke hadde husket at du sov så og så mye forrige uke. Søvnmangel over kortere perioder, jeg snakker å døgne 24-48 timer er MER enn nok til at man kan måle forandringer i korttidshukommelsen vår. I tillegg er det snakk om ekstrem trøtthet, manglende oppmerksomhetsevne etc. En time natten er så godt som ingenting, så si meg, ser du rare ting? For paranoia og hallusinasjoner er faktisk rimelig normalt om du sover så lite som det du gjør, og kroppen din skulle kollapset for lengst. Er man våken ti døgn strak blir man alvorlig mentalt svekket og ute av stand til å fungere på noe annet plan enn "akkurat her og nå", så å snakke om hvor mye du sov forrige uke, den siste måneden etc. er noe du ikke skulle vært i stand til om du faktisk sover så lite. For alt vi vet er du dyssomniker og har faktisk et alvorlig tap av søvn, men selv folk som sliter med dette ville hatt vett til å: 1: Oppsøke hjelp for LENGST. 2: Ligge med øynene lukket hver natt, og satset på at søvnparalyse i hvert fall skulle gitt kroppen litt hvile. Åpne øyne er fyfy. 3: Sove. Ja, du leste riktig. Folk med alvorlige søvnproblemer har som oftest intervaller. Fem dager med for lite søvn, to dager med nok/for mye, seks dager med for lite søvn, to dager med nok/for mye, tre dager med lite søvn, en dag med nok [...] etc. Jeg kjenner meg ikke igjen i noenting av det du skriver, og jeg har/hadde sekundær insomni. Tilogmed folk som er på kjøret med uppers (amfetamin etc.) sover mer enn det du gjør, dermed blir det vanskelig for meg å kjøpe at du sitter på jobb fremdeles og ikke er på sykehuset og/eller permanent hjerneskadet. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg vet ikke helt om jeg kjøper at Ghraag sover 13 timer uken. Menneskers søvn reguleres av vilje, tiden siden vi sist sov så mye kroppen trenger, og døgnrytme. For all del, viljen din kan holde deg våken rimelig lenge, en uke, ca., men greia er den, at vi dør uten søvn. Det er ingen som helt vet HVA som skjer når vi sover som gjør det til en livsnødvendighet, men de antar at hjernen kvitter seg med de farlige stoffene fra bl.a. stoffskiftet vårt (evnen vår til å forbrenne), og at den ikke får tid til å bearbeide minnene dine og reparere de hjernecellene som er blitt skadet i løpet av dagen. I tillegg trenger mennesker søvn, fordi det er da vi drømmer, og underbevisstheten vår hjelper oss å bearbeide ting vi har opplevd eller tenker mye på. Hvis du faktisk sover så lite som det du gjør burde du hatt en hjerneskade by now, og kraftig svekket korttidshukommelse. Så svekket at du ikke hadde husket at du sov så og så mye forrige uke. Søvnmangel over kortere perioder, jeg snakker å døgne 24-48 timer er MER enn nok til at man kan måle forandringer i korttidshukommelsen vår. I tillegg er det snakk om ekstrem trøtthet, manglende oppmerksomhetsevne etc. En time natten er så godt som ingenting, så si meg, ser du rare ting? For paranoia og hallusinasjoner er faktisk rimelig normalt om du sover så lite som det du gjør, og kroppen din skulle kollapset for lengst. Er man våken ti døgn strak blir man alvorlig mentalt svekket og ute av stand til å fungere på noe annet plan enn "akkurat her og nå", så å snakke om hvor mye du sov forrige uke, den siste måneden etc. er noe du ikke skulle vært i stand til om du faktisk sover så lite. For alt vi vet er du dyssomniker og har faktisk et alvorlig tap av søvn, men selv folk som sliter med dette ville hatt vett til å: 1: Oppsøke hjelp for LENGST. 2: Ligge med øynene lukket hver natt, og satset på at søvnparalyse i hvert fall skulle gitt kroppen litt hvile. Åpne øyne er fyfy. 3: Sove. Ja, du leste riktig. Folk med alvorlige søvnproblemer har som oftest intervaller. Fem dager med for lite søvn, to dager med nok/for mye, seks dager med for lite søvn, to dager med nok/for mye, tre dager med lite søvn, en dag med nok [...] etc. Jeg kjenner meg ikke igjen i noenting av det du skriver, og jeg har/hadde sekundær insomni. Tilogmed folk som er på kjøret med uppers (amfetamin etc.) sover mer enn det du gjør, dermed blir det vanskelig for meg å kjøpe at du sitter på jobb fremdeles og ikke er på sykehuset og/eller permanent hjerneskadet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Eple: Jeg så en dokumentar om en kis som led av insomnia. Han hadde ikke sovet på flere år. Altså, han hadde sovet, men bare i korte perioder, som noen timer i uka og slikt. Han hadde prøvd alt fra sov-godt-te til piller. http://en.wikipedia.org/wiki/Insomnia Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Eplefe: Kjenner du meg? Kjenner du til mine problemer? Nei, det gjør du ikke. Så, hva er poenget med å komme med en haug med ting som motsier det jeg sier til dere da jeg vet dette best selv? Jeg orker ikke gå til lege. Jeg gidder rett og slett ikke. Jeg har nesten konstant vondt i huet. Men jeg klarer meg godt selvom jeg går og er konstant trøtt. Noe av hva jeg ikke trenger, er da en som leker bedreviter på et forum uten, som sagt, å kjenne meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg