Kverulantus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Logget av Wow da klokken slo 22.10 -.-" Mer soving og mindre.. Hva er det du gjør om natten da? Ser i veggen? Ser opp i taket fordi jeg ikke klarer å sove. WhiteKnight: Jeg klarer det nå fordi jeg er vant til det. Du skulle sett meg da det startet.. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er jo ikke akkurat helsebingende å sove totalt 7 timer iløpet av en uke da... Ghraag, hvis du vil sove, kan du helt sikkert få sovemedisin hos en lege. Det hadde jeg en periode. Var sjitdeilig å endelig få sove skikkelig! Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Woohoooooo! 1 time til.. Da er jeg oppe i 3 1/2 time foreløpig denne uke ^^ Ligger du å tenker på ting i senga? Jeg er såpass nysgjerrig og engasjert i egne tanker, at jeg ikke kan sovne mens jeg tenker/grubler på noe. Så jeg ligger som regel en time eller 3 og irriterer meg over ikke å sovne mens jeg funderer på ting, før jeg kommer på at jeg ikke må tenke. Så messer jeg "sove........soove.......sove....soove....." inni hodet en stund, før jeg tenker "hva er egentlig søvn? lurer på hvor mange sekunder jeg sover iløpet av livet?", må sjekke på nett(takk gud for wlan-mobil), og sporer av igjen. Så begynner jeg å messe når jeg henter meg inn igjen, og sovner ganske kjapt. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Har et gjennomsnitt på 13, så det går nok bra^^ Kommer seg i helgene vettu Da er det gjerne 2 timer om gangen Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Tror heller Ghraag har en mørk hemmelighet som han ikke vil fortelle noen om Hmmm...... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bedøvelsen man får hos tannlege smaker dritt. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bedøvelsen man får hos tannlege smaker dritt. Ja.... Vært hos tannlegen? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 ooo.. frysninger Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Hater tannlegen ... Ville ikke fått meg dit selv om de hadde bundet meg fast med slepetau og dratt meg etter en buss. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg skal til tannlegen til fredag... igjen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Pff. Er jo bare pirk pirk og så ferdig? Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kommer helt an på tanntypen. Min er slik at jeg alltid har et lite hull uansett hvor mye og ofte jeg pusser tennennenee. Og da er det ikke kos å dra til tannlegen nei Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har vært hos tannlegen 6 ganger på 3 uker...... Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Kommer helt an på tanntypen. Min er slik at jeg alltid har et lite hull uansett hvor mye og ofte jeg pusser tennennenee. Og da er det ikke kos å dra til tannlegen nei Jeg har den typen at jeg aldri har hull uansett. Du vet det ikke nødvendigvis er tanntypen din, men kan være tannlegetypen din? Noen av dem liker å bore unødig, gode penger i det Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Bedøvelsen man får hos tannlege smaker dritt. Ja.... Vært hos tannlegen? Jau, måtte borre 2 tenner og få litt smårefs for syreskader. Han antok også at jeg var litt smådårlig til å pusse tennene om kvelden. Hadde han bare visst hvor mye Cola jeg faktisk drikker og hvor slapp jeg er med tannpuss så tror jeg han hadde kjølhalt meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sånn. Da lærte man at ikke alle forum er like gode teknisk som diskusjon.no Brukte nettopp 20min på å skrive en historie fra militæret, og så kom jeg borti tilbake-knappen rett før jeg skulle poste. Resultatet ble, som dere kanskje skjønner, at ingen historie ble postet. FITTE Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Er det ikke typisk at man får lyst på mat og sjokolade rett etter at man har vært hos tannlegen? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er alltid like gøy med sånt... -.- Er det ikke typisk at man får lyst på mat og sjokolade rett etter at man har vært hos tannlegen? Hvorfor ikke bare spise mat og sjokolade da? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Fordi man ofte ikke kan? Jeg for min del klarer ikke spise eller drikke så lenge jeg er bedøvd, og blir ofte fortalt at jeg ikke har lov til å gjøre det før etter så og så mange timer heller. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Eneste er vel at du ikke bør drikke/spise varmt, siden du ikke kjenner om du brenner deg eller ikke.. Ellers er det jo bare bedøvelse, nerver som sover.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg