Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Behemot eller noe. Helt seriøst, det var jævlige greier. Nei? De er jo konge! http://www.last.fm/user/delor1an/library 470 plays. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Haha, joa. Sant det. Men er det bekreftet at Kriz kommer? Han sa han skulle komme hvis jeg kosa han på ryggen, as usual. Fritt for å ligge i midten! Behemot suger. Sorry, men det er helt jævlig å høre på. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som vet hvordan returett på varer er på Carlings? Har selfølgelig kvitering. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Skal la seg ordne det. At du ligger i midten mener jeg. P-man og B-man får ligge på madrasser.. :!: Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Glemte å si at det er under en uke siden jeg kjøpte plagget og den har merkelappen på . Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Noen som vet hvordan returett på varer er på Carlings? Har selfølgelig kvitering. Står det ikke på kvitteringa? P-man og B-man får ligge på madrasser.. :!: B-man skal holde seg langt unna meg, hvertfall. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Han kommer til å prøve seg så jævlig. Bare vent. Har ny sofa også ^^ Helt ny stue også, forsåvidt.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Står det "åpent salg" så får du pengene igjen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Noen som vet hvordan returett på varer er på Carlings? Har selfølgelig kvitering. Står det ikke på kvitteringa? Står det "åpent salg" så får du pengene igjen. Takker for svar. Nå var det bare finne den jævla kvitteringa. Mamma har ryddet og vasket rommet mitt i dag så er ikke så lett. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sure greier det der. Mødre som rydder rommet for en. Muttern pleier å rydde i stua og vaske på kjøkkenet når hun kommer oppover. Men, lykke til med klesbyttingen. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 I dag har jeg og farsan fullført den siste prosenten på rommet mitt i kjelleren. Er dog 1 år siden jeg flytta inn. Ble kos med lamper som virker som de skal, med dimmere, og listverk. (Som den nerden jeg er så bruker jeg jo selvfølgelig kabelgater som listverk ) Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Sure greier det der. Mødre som rydder rommet for en. Muttern pleier å rydde i stua og vaske på kjøkkenet når hun kommer oppover. Men, lykke til med klesbyttingen. Var jo litt greit å få det ryddet da . Siden hun egentlig bare kastet veldig mye klær i vask, ordnet skoletingene mine, tok vekk fat og kopper og kastet litt søppel og byttet til ny pose . Ser ganske dårlig ut med returretten, men skal se om jeg får byttet til i hvert fall en tilgodelapp, på kvitering står det: 1 dag åpent kjøp. Gjelder kun i den butikk varen er kjøpt og mot fremvist legitimasjon. Ikke åpent kjøp ved bytter av vare. <--- Hva menes med denne setningen? All bytte og reklamasjon gjøres kun mot orginalkvittering Salgsvarer og undertøy byttes ikke. <--- Var heldigvis ikke salgsvare. Ha en god dag! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg bare håper det er norsk layout. Stod NO i produktnavnet hos mShop, så regner med det. De var søtten meg også den eneste nettbutikken som hadde tastaturet på lager. ^^Hvor mye ga du? 700 kroner med frakt sånn ca. Aner ikke om det var mye eller lite. Men det var nå så mye det kostet. Var ikke den dyreste blant oppføringene i prisguiden. Så det får være så det er. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 'Gaver byttes ikke' menes med det. Gaver får man som regel bare byttet i varer, ikke penger tilbake. Hvis man i det hele tatt får byttet dem. Jo da, alltid greit at mødre kommer og rydder litt i blant :b Men, natta. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 'Gaver byttes ikke' menes med det. Gaver får man som regel bare byttet i varer, ikke penger tilbake. Hvis man i det hele tatt får byttet dem. Jo da, alltid greit at mødre kommer og rydder litt i blant :b Men, natta. Natta . Lenke til kommentar
zennox Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Vel. God natt folks. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 (endret) Hvor blir det av alle sammen? Skal folk på skole og jobb i morgen eller noe? Endret 10. desember 2008 av Snorre Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Californication. <3 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg syns virkelig jeg skal vinne noe i en eller anna julekalender i dag. Det hadde passa seg Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 10. desember 2008 Del Skrevet 10. desember 2008 *poke* Huff, jeg er ensom i kveld Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg