K.. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Datasmurf: Da må du lese 200 sider pr. dag i guess. The Prophet: Awesome bilde! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Hihi, takk ^^ Skal se om jeg er like heldig med den grønne laseren. XD Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Great! Også nå som jeg sliter som faen med å lese og så vidt kommer meg gjennom et Donald-blad uten å få hodepine og må gi opp pga. bokstavsuppe. Lovely. Og selvsagt har jeg ikke legetime før etter at eksamen er ferdig >< Lenke til kommentar
K.. Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Ikke sikkert du må lese alt da. Har du ikke lært noe i faget i løpet av semesteret som du kan bruke? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Generelt lite. Lærerne har ikke akkurat vært der for oss, og når de faktisk har møtt opp til forelesningene og vi har spurt de om tekniske ting som var annet enn skraping i overflata, så har de ikke kunnet svare. Vi har selvfølgelig klaget før og sagt fra til studieveileder og hva det nå enn er de heter, men det har ikke hjulpet i det hele tatt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Jeg bare håper det er norsk layout. Stod NO i produktnavnet hos mShop, så regner med det. De var søtten meg også den eneste nettbutikken som hadde tastaturet på lager. ^^Hvor mye ga du? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Oh well, livet mitt er over. Takk for noen hyggelige (og mindre hyggelige) år på forumet alle sammen. Time to rot in the earth ... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Lol, wut Smurf? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) Vel, jeg kjenner ingen av dere i denne tråden, men jeg holder kontakten med mesteparten av de gamle. Når folk jeg vet hvem er nevnes så vil jeg være med i samtalen, da resten av dere enten er 14, homo eller liker tekno. Busted.. (Men dere må da for all del ikke tro jeg liker tekno.) Både hvilke bøker pensum består av og hva vi må kunne for å bestå eksamen. win Endret 9. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Vil ikke sove alene! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 (endret) *Sende Lars i posten* Btw, er ikke dere med hverandre nå da? Endret 9. desember 2008 av Ballus Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå er'e inferno igjen snart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Nå er'e inferno igjen snart. Bror min vann to gratisbillettar i Guitar-Hero-konk der i fjor. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 GH-konk høres lame ut for en metalfestival. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Haha! Jeg fikk gratis pass, men etter å ha sett et GRUSOMT band, gav jeg det til Glint. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 GH-konk høres lame ut for en metalfestival. Han vant nå pass, i alle fall. Haha! Jeg fikk gratis pass, men etter å ha sett et GRUSOMT band, gav jeg det til Glint. Kva for eit, kva for eit? Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Behemot eller noe. Helt seriøst, det var jævlige greier. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Behemot eller noe. Helt seriøst, det var jævlige greier. Får trøste deg med oss til helgen i stedet.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Kan trøste meg med deg, Prebz og Kris. Han siste er det verre med. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Haha, joa. Sant det. Men er det bekreftet at Kriz kommer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg