Datasmurf Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vil ikke bruke OpenOffice om jeg så får betalt for det. Fikk nok av OpenOffice som klikka mens jeg skrev oppg. på VGS. I 3 år. Lenge leve Notepad (og WordPad når man trenger noe mer "avansert") Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) OpenOffice er et fint moteshow. Nå er jeg frrrrrryyyyyktelig tørst! Ååh! EDIT: Skriver du stiler osv i WORDPAD? Endret 16. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hallo, og god kveld! Bra tråden ble åpnet, fikk litt hjertestans da den var stengt du var ikke den eneste var helt forferdelig Lenke til kommentar
K.. Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Teite PC som fryser i det jeg holder på å lagre det jeg har skrevet og gjør at ting ikke blir lagret ><Moral: Lagre ofte. ^^, Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Vittig kar på skolen i dag, som holdt foredrag om alle fordelene det var med å røyke osv. Hvordan stygge folk kan få seg partner ved å ha røyk som fellesnevner, og hvordan det er et råeffektivt slankemiddel. I tillegg sa han at røyking var bra for å få trent (de hårene i halsen elns). Vi lo masse Genialt! Haha Lenke til kommentar
Aces Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hallo, og god kveld! Bra tråden ble åpnet, fikk litt hjertestans da den var stengt Har den vært, stengt? For en liten stund siden idag. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Teite PC som fryser i det jeg holder på å lagre det jeg har skrevet og gjør at ting ikke blir lagret >< Prøvd OpenOffice, og den automatiske gjenopprettingsfunksjonen? Hallo, og god kveld! Bra tråden ble åpnet, fikk litt hjertestans da den var stengt Har den vært, stengt? mhm.. på side 717.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Tror dette er feilen din, prøv denne isteden Morsom du... Ubuntu er flittig i bruk her, er bare den teite mp3 spilleren jeg bare ikke får til å virke i Ubuntu >< Du får det jo ikke til i Windows heller PHAIL! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 oO, og jeg fikk det ikke med meg! Jeg er skremt over meg selv... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Okei, nå benytter jeg anledningen til å spørre. HVA er deviant art?? Det er mange som har det i signaturen sin.. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 oO, og jeg fikk det ikke med meg! Jeg er skremt over meg selv... Du sitter for LITE i fk! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Okei, nå benytter jeg anledningen til å spørre. HVA er deviant art?? Det er mange som har det i signaturen sin.. Er en side der folk kan dele forskjellig kunst. Det kan være foto, animerte bilder, bilder av en genser de har strikket, et dikt+++ Andre medlemmer gir kommentarer og sånt på det som er laget. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 oO, og jeg fikk det ikke med meg! Jeg er skremt over meg selv... Ser du den fine windowslogoen på esken til spilleren din? Du må enten bruke creatives egen programvare, eller windows media player foreløpig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Okei, nå benytter jeg anledningen til å spørre. HVA er deviant art?? Det er mange som har det i signaturen sin.. DeviantART er et onlinegalleri for en god del unge kunstnere, og en del eldre. Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) DeviantART er et onlinegalleri for en god del unge kunstnere, og en del eldre. Og noen Eplefe`er. Endret 16. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
TSP Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Hva er greia med Second Life og CSI? Kan noen vennlig forklare. Nei, jeg gidder ikke slå på TVn. Lenke til kommentar
binko Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 (endret) CSI er over. Det var en enemy som brukte Second Life til å noe. Spre virus i CSI-databasen eller noe sånt noe. Så ikke hele. EDIT: Over som i "ferdig-for-i-dag". Endret 16. januar 2008 av Binko Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 DeviantART er et onlinegalleri for en god del unge kunstnere, og en del eldre. Og noen Eplefe`er. Er det fler????? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 Er det fler????? Nai. Det er ingen andre. Bare meg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 HVA er deviant art?? Det er mange som har det i signaturen sin.. Se på linken i signaturen min? og ja, jeg sitter for lite i forumkaféen >< Alastor: Jeg ser ingen windowslogo, og den skal støttes av Gnomad2 i Ubuntu... Den er bare teit, for den vil ikke connecte... Desuten så henger den en del, og jeg må stadig restarte den... For min del tyder det mer på en feil med spilleren... =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg